Malajsie Kuala Lumpur Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované doktorské studium Biologie v Malajsie - Kuala Lumpur - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Biologie v Malajsie - Kuala Lumpur

PhD je zkratka pro Doktor filozofie. Tento stupeň je postgraduální program, dodává na vysoké úrovni výzkumníka studenta, který udělal hluboký výzkum v určitém oboru nebo předmětu.

Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často zahrnují matematiku a analýza dat.

Pokud potřebujete ten nejlepší studijní prostředí v Asii, zapsat do terciárního vzdělávání v Malajsii.Je to země s bohatou kulturou a rozsáhlé činnosti opustit vás baví a uvolněná jako budete studovat v zemi,

Na vysokých školách v hlavním městě Malajsie jsou známé pro jejich vztahy s různými zahraničními univerzitami a dobré umístění. To je jak mezinárodní a vyšší vzdělání lepší a levnější. To má některé hodné univerzity takový jako univerzita Malajsie a University of Kuala Lumpur.

Kombinované doktorské studium Biologie v Malajsie - Kuala Lumpur - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Biologie v Malajsie - Kuala Lumpur Ušetřete čas a kontaktujte školu v Malajsie - Kuala Lumpur zde!

MSc

1 Výsledky v Biologie, Kuala Lumpur

MSc
AIMST University

Cílem postgraduálního programu je poskytnout absolventům příležitost zlepšit své znalosti prostřednictvím nezávislého výzkumu ve vybraném odvětví biotechnologie. To umožn ... [+]

Doktor filozofie v biotechnologii

Fakulta aplikovaných věd (FAS) byl druhý Fakulta má být zřízen na AIMST. To stanovila své cíle na podporu špičkových víceoborových programů, ve kterých jsou luhovali prvky inovativnosti a technopreneurship, jejichž cílem je zvýšit konkurenceschopnost na trhu.

V současné době má fakulta pouze jeden útvar, který je Ústav biotechnologie. V rámci tohoto oddělení, FAS nabízí vlastní tříletý studijní program s vyznamenáním tj BSC (Hons) v oboru biotechnologie (BT). Kromě BSC samozřejmě Master of Science (MSc) a doktora filozofie (PhD) v oboru biotechnologie (o výzkumu) jsou také nabízené FAS prostřednictvím odboru biotechnologie. Postgraduální programy jsou stále populární mezi studenty a počty studentů se každým rokem zvyšuje.... [-]