Mexiko Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Mexiko - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Mexiko

PhD je zkratka pro Doktor filozofie. Tento stupeň je postgraduální program, dodává na vysoké úrovni výzkumníka studenta, který udělal hluboký výzkum v určitém oboru nebo předmětu.

Biologické a vědy o životě je obor, který zahrnuje jakýkoli program, který studuje život. Z přímých věd, jako je biologie na více pragmatické snahy, jako jsou studie udržitelnosti, to všechno zapadá do biologických a vědy o životě.

Mexiko je jednou z nejoblíbenějších turistických zemí na planetě. Země má i tropických a mírných pásem dát studentům co nejlepší čas. Pokud chcete studovat na kurzu v Národní autonomní univerzity Mexika, bude to skvělý život s hodně zábavy v zemi stejně.

Doktorské studium Biologie v Mexiko - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Mexiko. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Mexiko zde!

4 Výsledky v Biologie, Mexiko

Universidad Autonoma de Chihuahua

Program je zaměřen na celkové tvorbě lidských zdrojů na úrovni absolventa, aby se zapojily do vytváření, ověřování a / nebo předávání poznatků a školení odborníků, reagují na inovativní návrhy a podporované znalosti vyžaduje řešení problému systémy živočišné výroby, udržitelné využívání a využívání přírodních zdrojů v Chihuahua, Mexiko i mimo ní. K tomu se program rozvíjí ve studentské různých generických a speciálních dovedností ve čtyřech oblastech odbornosti: Animal Nutrition, chovu a šlechtění zvířat a genetiky, správu přírodních zdrojů a technologie živočišných produktů.

Poslání a vize

MISSION

... [-]
Mexiko Chihuahua
Červenec 2020
8 semestry
Universidad de Sonora

Obecný cíl: Poskytnout rámec specializovaného akademického vzdělávání absolventům biologických věd, chemicko-biologických, chemického inženýrství, agronomů a příbuzných p ... [+]

Název programu: Doktor v oboru potravinářství Kód DGP: 506628 Normální doba pro absolvování: 6 semestrů Kredity: 210 Titul uděluje doktorát v oboru potravinářství Areál, kde se nabízí: Hermosillo

Popis programuObecný cíl

Nabídnout rámec specializované akademické formace absolventům biologických věd, chemicko-biologických, chemicko-inženýrských, agronomických a podobných závodů, tvořících lidské zdroje vynikající úrovně, s pevnou přípravou v různých oblastech vědy, které jsou schopny realizovat původní šetření a nezávislý, který představuje významný pokrok v oblasti potravinářských věd a technologií, s větším důrazem v oblasti produktů zrnin a akvakultury. Také jim poskytněte podrobný a ucelený přehled, aby byli schopni identifikovat relevantní problémy ve svých pracovních oblastech a generovat aplikovatelné znalosti.... [-]

Mexiko Hermosillo
Kontaktuj školu
4 roky
Universidad de Sonora

Obecný cíl: vyškolit výzkumné pracovníky na vysoké úrovni, aby prováděli vědecký a technologický výzkum nezávisle, se širokou schopností přispívat k základnímu a použitel ... [+]

Doktorske studium Biologie v Mexiko.

Název programu: Doktor v oboru Biosciences Klíč DGP: 121699 Normální doba pro absolvování: 8 semestrů Kredity: 200 Udělen titul Doctor in Biosciences Areál, kde se nabízí: Hermosillo

Popis programuObecný cíl

Vychovávat výzkumné pracovníky na vysoké úrovni, aby mohli samostatně provádět vědecký a technologický výzkum, s velkou kapacitou přispět k základnímu a použitelnému výzkumu, který vytváří znalosti hranic v oblasti biologických věd a přírodních zdrojů.

Specifické cíleVzdělávat výzkumné pracovníky vysoké akademické úrovně, provádět výzkum nezávisle na sobě, vytvářet znalosti v oblastech biologických věd a přírodních zdrojů se schopností vyškolit lidské zdroje na vysoké úrovni.Vzdělávat profesory-výzkumné pracovníky schopné přenášet vědecké a / nebo technologické znalosti, které vyvíjejí multidisciplinární interdisciplinární programy vědeckého a aplikovaného výzkumu.Školit personál, aby posílil rozvoj biotechnologií v produktivních činnostech státu a země.Jaké budou vaše kompetence, když dokončíte program?profil absolventa... [-]
Mexiko Hermosillo
Kontaktuj školu
4 roky
Tecnológico de Monterrey - ITESM

PhD v biotechnologii má za cíl:

Vyškolit vědecké vědce schopné vytvářet inovační znalosti s cílem zavést špičkové technologie relevantní pro biotechnologický sektor se zvláštním důrazem na potravinářské a farmaceutické oblasti a vědy o živé přírodě.Vedoucí představitelé nebo spolupracovníci ve výše uvedených oblastech výzkumu v rámci národních a mezinárodních výzkumných skupin.

Zejména se program snaží vyškolení výzkumní pracovníci:

Nezávislý, s dovednostmi, znalostmi a schopnostmi identifikovat příležitosti, rozvíjet a řídit relevantní a relevantní výzkumné projekty biotechnologického vývoje v Mexiku.Uznáván za svou schopnost vytvářet znalosti a podporovat technologická řešení v oblasti biotechnologie pro výzkumná centra, odvětví: produktivní, vzdělávací, akademická a sociální v zemi.Schopnost propojit výrobní sektor tak, aby se plody výzkumu přenesly do vylepšených technologií, procesů a produktů, které pohánějí rozvoj země.Schopnost vytvářet, šířit a přenášet znalosti etickým způsobem s vysokým smyslem pro odpovědnost a společenským závazkem.Výhody... [-]
Mexiko Monterrey
Červenec 2020