Mexiko Chihuahua Chihuahua Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Mexiko - Chihuahua - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Mexiko - Chihuahua

Je třeba splnit dvě věci, když si vydělávat PhD. Nejprve je třeba pochopit konkrétní téma důkladně. Za druhé, je třeba rozsáhle znalosti o tomto tématu.

V souvislosti ke studiu biologických a věd o živé přírodě, studenti mohou zaměřit na jeden aspekt přírodních věd nebo studovat, jak pracují společně, jako je životní prostředí a lidské zdraví nebo biologie a geologie.

Mexiko, oficiálně Spojené státy mexické, je federativní konstituční republika v Severní Americe. Práce může vyžadovat pracovní vízum, které je obtížné se dostat, pokud si jen chcete na volné noze na krátkou dobu. Většina z vládou financované vysoké školy o městech starosta (státní kapitál) mají krátké kurzy historie i současnost gastronomie a kulturních subjektů, většina z nich jsou téměř zdarma.

Doktorské studium Biologie v Mexiko - Chihuahua - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Mexiko - Chihuahua Ušetřete čas a kontaktujte školu v Mexiko - Chihuahua zde!

MSc

1 Výsledky v Biologie, Chihuahua

MSc
Universidad Autonoma de Chihuahua

Program je zaměřen na celkové tvorbě lidských zdrojů na úrovni absolventa, aby se zapojily do vytváření, ověřování a / nebo předávání poznatků a školení odborníků, reagují na inovativní návrhy a podporované znalosti vyžaduje řešení problému systémy živočišné výroby, udržitelné využívání a využívání přírodních zdrojů v Chihuahua, Mexiko i mimo ní. K tomu se program rozvíjí ve studentské různých generických a speciálních dovedností ve čtyřech oblastech odbornosti: Animal Nutrition, chovu a šlechtění zvířat a genetiky, správu přírodních zdrojů a technologie živočišných produktů.

Poslání a vize