Mexiko Chihuahua Chihuahua Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Mexiko - Chihuahua - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Mexiko - Chihuahua

PhD může lišit v závislosti na instituce a země, ve které je udělen. Nejvíce učenci usilovat o doktorát, protože silné motivace přispět k akademické obci, stejně jako skutečné zvědavosti o svém zvoleném oboru studia.

Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tvar, jak živé organismy komunikovat na zemi dohromady. Třídy mohou zahrnovat ekologii, fyziologie a vývoj.

Mexiko, oficiálně Spojené státy mexické, je federativní konstituční republika v Severní Americe. Práce může vyžadovat pracovní vízum, které je obtížné se dostat, pokud si jen chcete na volné noze na krátkou dobu. Většina z vládou financované vysoké školy o městech starosta (státní kapitál) mají krátké kurzy historie i současnost gastronomie a kulturních subjektů, většina z nich jsou téměř zdarma.

Toto město je největší město v Mexiku dle měření plochy. Město má mimořádnou míru gramotnosti, která ukazuje její vzdělávací prostředí, první institut technologie mimo Mexika pojmenován jako "svědí (Institute of Technology Chihuahua)" se nachází zde.

Doktorské studium Biologie v Mexiko - Chihuahua - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Mexiko - Chihuahua Ušetřete čas a kontaktujte školu v Mexiko - Chihuahua zde!

MSc

1 Výsledky v Biologie, Chihuahua

Tituly
Místo
Mexiko
Chihuahua
Typ studia
Tempo
MSc
Universidad Autonoma de Chihuahua

Program je zaměřen na celkové tvorbě lidských zdrojů na úrovni absolventa, aby se zapojily do vytváření, ověřování a / nebo předávání poznatků a školení odborníků, reagují na inovativní návrhy a podporované znalosti vyžaduje řešení problému systémy živočišné výroby, udržitelné využívání a využívání přírodních zdrojů v Chihuahua, Mexiko i mimo ní. K tomu se program rozvíjí ve studentské různých generických a speciálních dovedností ve čtyřech oblastech odbornosti: Animal Nutrition, chovu a šlechtění zvířat a genetiky, správu přírodních zdrojů a technologie živočišných produktů.

Poslání a vize