Mexiko Nuevo Leon Nuevo Leon Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Mexiko - Nuevo Leon - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Mexiko - Nuevo Leon

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby.

Existuje spousta témat, jeden by mohly seznámit studiem biologických a Life Sciences. Pole zahrnuje studium přírody a jejích jevů, ať už se někdo zajímá o medicíně nebo udržitelnosti, najdou něco, co v této oblasti.

Mexiko, oficiálně Spojené státy mexické, je federativní konstituční republika v Severní Americe. Práce může vyžadovat pracovní vízum, které je obtížné se dostat, pokud si jen chcete na volné noze na krátkou dobu. Většina z vládou financované vysoké školy o městech starosta (státní kapitál) mají krátké kurzy historie i současnost gastronomie a kulturních subjektů, většina z nich jsou téměř zdarma.

Doktorské studium Biologie v Mexiko - Nuevo Leon - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Mexiko - Nuevo Leon Ušetřete čas a kontaktujte školu v Mexiko - Nuevo Leon zde!

1 Výsledky v Biologie, Nuevo Leon

Tecnológico de Monterrey - ITESM

PhD v biotechnologii má za cíl:

Vyškolit vědecké vědce schopné vytvářet inovační znalosti s cílem zavést špičkové technologie relevantní pro biotechnologický sektor se zvláštním důrazem na potravinářské a farmaceutické oblasti a vědy o živé přírodě.Vedoucí představitelé nebo spolupracovníci ve výše uvedených oblastech výzkumu v rámci národních a mezinárodních výzkumných skupin.

Zejména se program snaží vyškolení výzkumní pracovníci:

Nezávislý, s dovednostmi, znalostmi a schopnostmi identifikovat příležitosti, rozvíjet a řídit relevantní a relevantní výzkumné projekty biotechnologického vývoje v Mexiku.Uznáván za svou schopnost vytvářet znalosti a podporovat technologická řešení v oblasti biotechnologie pro výzkumná centra, odvětví: produktivní, vzdělávací, akademická a sociální v zemi.Schopnost propojit výrobní sektor tak, aby se plody výzkumu přenesly do vylepšených technologií, procesů a produktů, které pohánějí rozvoj země.Schopnost vytvářet, šířit a přenášet znalosti etickým způsobem s vysokým smyslem pro odpovědnost a společenským závazkem.Výhody... [-]
Mexiko Monterrey
Červenec 2020