Německo Heidelberg

Doktorské studium Biologie v Německo - Heidelberg - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Německo - Heidelberg

Nejoblíbenější doktorát doktor filozofie nebo Ph.D. PhD a další studijní doktorátů připravit postgraduální student zahájit nové plány, které přidávají do společné báze znalostí oboru. Kandidáti a držitelů titulu PhD často hledají povolání jako profesorů a výzkumných pracovníků, ale mnoho také jít na různé role v dobročinné, veřejné, tak v soukromém sektoru.

V souvislosti ke studiu biologických a věd o živé přírodě, studenti mohou zaměřit na jeden aspekt přírodních věd nebo studovat, jak pracují společně, jako je životní prostředí a lidské zdraví nebo biologie a geologie.

Německo je skvělá destinace pro mezinárodní scholarsand má vysoce kvalitní systém vysokého školství. Hodnota této úrovni vzdělávání byla zlepšena Německo 's silné ekonomiky. Zahraniční studenti vychutnat vynikající životní úroveň v bezpečném a bezpečné prostředí. Berlín je hlavním městem.

Heidelberg je město v obydleném regionu Rýn-Neckar Metropolitan v jihozápadním Německu. Tento region má středoevropské podnebí se dělá to teplo po většinu roku. Je domovem pro některé z nejstarších univerzit a vysokých škol v Německu.

Doktorské studium Biologie v Německo - Heidelberg - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Německo - Heidelberg Ušetřete čas a kontaktujte školu v Německo - Heidelberg zde!

1 Výsledky v Biologie, Heidelberg

Tituly
Místo
Německo
Heidelberg
Typ studia
Tempo
European Molecular Biology Laboratory

Unikátní na světě a čeká na vás! EMBL International Ph.D. Program, původně založený v roce 1983, představuje vlajkovou loď EMBL zavázala k prvotřídnímu školení a vzdělává ... [+]

Doktorske studium Biologie v Německo - Heidelberg. Školení a inspirace pro další vědeckou generaci - tradice excelence EMBL

Jako jediná mezivládní výzkumná organizace v oblasti biologických věd a jako přední laboratoř molekulární biologie se EMBL věnuje podpoře excelence v oblasti molekulárních biologických věd v celé Evropě. Jedním z nejlepších způsobů, jak dosáhnout tohoto cíle, je inspirovat a podporovat talentované mladé vědce, aby se staly kvalifikovanými a tvůrčími budoucími vůdci.

EMBL International Ph.D. Program je evropská "nejlepší ve třídě" Ph.D. programu pro vědy o živé přírodě. 240 studentů z více než 40 zemí provádí Ph.D. výzkum v EMBL kdykoliv. Každý rok připouštíme v průměru 60 nových studentů, kteří patří k nejvyšším absolventům vědy v jejich zemích. Jsou pečlivě vybrány z rozsáhlé nadnárodní skupiny uchazečů, která v roce 2012 dosáhla více než 1700 žádostí.... [-]