Doktorské studium Biologie v Portugalsko - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Portugalsko

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby. Biologické a vědy o živé přírodě je obl… Čtěte více

Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tvar, jak živé organismy komunikovat na zemi dohromady. Třídy mohou zahrnovat ekologii, fyziologie a vývoj.

Portugalsko je jeden z nejteplejších evropských zemí. Univerzitní programy jsou velmi cenově dostupné. Ve skutečnosti Portugalsko má jeden z nejnižších životních nákladů pro studenty. Užijte si velké pláže v Algarve nebo staré křídla historie v hlavním městě Lisabonu.

Doktorské studium Biologie v Portugalsko - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Portugalsko. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Portugalsko zde!

Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro