Thajsko Bangkok Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Thajsko - Bangkok - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Thajsko - Bangkok

Nejoblíbenější doktorát doktor filozofie nebo Ph.D. PhD a další studijní doktorátů připravit postgraduální student zahájit nové plány, které přidávají do společné báze znalostí oboru. Kandidáti a držitelů titulu PhD často hledají povolání jako profesorů a výzkumných pracovníků, ale mnoho také jít na různé role v dobročinné, veřejné, tak v soukromém sektoru.

Biologické a vědy o životě je obor, který zahrnuje jakýkoli program, který studuje život. Z přímých věd, jako je biologie na více pragmatické snahy, jako jsou studie udržitelnosti, to všechno zapadá do biologických a vědy o životě.

Thajsko (ประเทศไทย), oficiálně Thajským královstvím (ราช อาณาจักร ไทย) je stát v jihovýchodní Asii na pobřeží Andamanského moře a Thajského zálivu. Hlavní město Bangkok stojí na začátku mnoha návštěvníků 'tras a zároveň moderní město, má bohaté kulturní dědictví.

Bangkok je jedním z nejlepších míst k své studium v ​​Thajsku. Bankok má elegantní atmosféru pro to své osobní studium neopomenout vynikajících univerzit jako Kasetsart univerzity, že hostí.

Doktorské studium Biologie v Thajsko - Bangkok - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Thajsko - Bangkok Ušetřete čas a kontaktujte školu v Thajsko - Bangkok zde!

1 Výsledky v Biologie, Bangkok

Chulabhorn Graduate Institute

PhD v chemické biologii

Program chemické biologie zdůrazňuje rozhraní mezi chemii a biologii, stejně jako potenciální aplikace pro jiné obory. Zahrnuje studium interakcí mezi malými molekulami a jejich možnými biologickými cíli, studium biologických cest pomocí chemických nástrojů, dodávky léků a chemické chápání chorobných stavů s cílem vytvořit základní vědecké poznatky pro budoucí úsilí o objevování léků. Program byl navržen tak, aby absolvoval školení, aby byl schopen zahájit spolupráci na nových hranicích výzkumu s multidisciplinárním charakterem.

Doktorát