Doktorské studium Biologie v Turecko - Istanbul - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Turecko - Istanbul

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby. V souvislosti ke studiu biologických a věd o… Čtěte více

V souvislosti ke studiu biologických a věd o živé přírodě, studenti mohou zaměřit na jeden aspekt přírodních věd nebo studovat, jak pracují společně, jako je životní prostředí a lidské zdraví nebo biologie a geologie.

Vysoké školy v Turecku, poskytovat buď dva nebo čtyři roky vzdělávání vysokoškolské studium, zatímco magisterské programy trvat minimálně dva roky. Tam je asi 820 vysokoškolskými institucemi v Turecku, včetně 76 univerzit s celkovou zahraničních studentů více než 1 milion. Kvalita vzdělávání na tureckých univerzitách značně liší, některé poskytující vzdělání a zařízení na stejné úrovni s mezinárodně uznávanými škol.

Mecidiyekoy je jedna z čtvrtí v Şişli, Istanbul. Je to jedna z nejvýznamnějších obchodních čtvrtí a také, díky své poloze, která je důležitým dopravním uzlem. Istanbul Cevahir, který se nachází v Mecidiyekoy, je největší nákupní centrum v Evropě a jednou z největších na světě.

Další informace o studiu v Turecku