Spojené království Northern Ireland Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované doktorské studium Biologie v Spojené království - Northern Ireland - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Biologie v Spojené království - Northern Ireland

Doktor filozofie stupně, krátká Ph.D je pokročilý akademický titul získal v různých oblastech, znamenat významné zájmy a úspěchy v oblasti výzkumu.

Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci studentům naučit živé organismy spolupracovat.

Spojené království Velké Británie a Severního Irska, obyčejně známý jako Spojené království a Velká Británie, je suverénní stát nachází mimo severozápadní pobřeží kontinentální Evropy.Dvě nejslavnější (a nejstarší) univerzity Oxford a Cambridge (často odkazoval se na jako Oxbridge mnoho Britů) Anglie má také několik dalších instituce světové úrovně, včetně několika v Londýně (zejména Imperial College, London School of Economics, University College Londýn a krále 's College London, ti všichni jsou součástí londýnské univerzitě)

Kombinované doktorské studium Biologie v Spojené království - Northern Ireland - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Biologie v Spojené království - Northern Ireland Ušetřete čas a kontaktujte školu v Spojené království - Northern Ireland zde!

1 Výsledky v Biologie, Northern Ireland