Doktorské studium Biologie v Spojené království - Belfast - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Spojené království - Belfast

PhD nebo doktor filozofie je postgraduální akademický titul udělovaný univerzitami. Jakmile člověk dosáhne PhD on nebo ona může být často odkazoval se na jako lékař. Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často z… Čtěte více

Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často zahrnují matematiku a analýza dat.

UK, Spojené království je více než 300 let a zahrnuje čtyři skutkové národů: Anglie, Skotsko, Wales a Severní Irsko. Spojené království bylo centrem vzdělanosti za posledních 1000 roků a má mnoho starobylých a významné univerzity. Zahraniční studenti tvoří významný podíl studentů na britských univerzit.

Severní Irsko (Ulster také často nazýván), není velký v oblasti, ale to má 30% populace ostrova. Tam jsou dvě hlavní univerzity, jeden se nachází v Belfastu a další v Derry a Jordanstown.

Další informace o studiu ve Velké Británii