Doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Arizona - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Arizona

PhD nebo doktor filozofie je postgraduální akademický titul udělovaný univerzitami. Jakmile člověk dosáhne PhD on nebo ona může být často odkazoval se na jako lékař. Jestliže osoba má zájem o uplatnění matematických metod a vědeckou metodu k pochopení více o životě na této planetě, mohou mít zájem o kurz v oblasti biologických a vědy o životě.United States of Ameri… Čtěte více

United States of America je velká země v Severní Americe, často označované jako "USA ", "USA ", "Spojené státy ", "Amerika ", nebo prostě " státy ". Americké vysoké školy jsou financovány "školného " účtované studentovi, který je často velmi drahé, velmi často sahající až do desítek tisíc dolarů ročně.

Další informace o studiu v USA