Doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Arkansas - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Arkansas

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby. Předmětem oblast Biologické a vědy o živo… Čtěte více

Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často zahrnují matematiku a analýza dat.

United States of America je velká země v Severní Americe, často označované jako "USA ", "USA ", "Spojené státy ", "Amerika ", nebo prostě " státy ". Americké vysoké školy jsou financovány "školného " účtované studentovi, který je často velmi drahé, velmi často sahající až do desítek tisíc dolarů ročně.

Doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Arkansas - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Spojené státy americké - Arkansas Ušetřete čas a kontaktujte školu v Spojené státy americké - Arkansas zde!

Další informace o studiu v USA