Spojené státy americké Georgia Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Georgia - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Georgia

PhD může lišit v závislosti na instituce a země, ve které je udělen. Nejvíce učenci usilovat o doktorát, protože silné motivace přispět k akademické obci, stejně jako skutečné zvědavosti o svém zvoleném oboru studia.

Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často zahrnují matematiku a analýza dat.

United States of America je velká země v Severní Americe, často označované jako "USA ", "USA ", "Spojené státy ", "Amerika ", nebo prostě " státy ". Americké vysoké školy jsou financovány "školného " účtované studentovi, který je často velmi drahé, velmi často sahající až do desítek tisíc dolarů ročně.

Doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Georgia - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Spojené státy americké - Georgia Ušetřete čas a kontaktujte školu v Spojené státy americké - Georgia zde!

Další studijní možnosti {v zemi}