Kombinované studium doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - New York - Zde naleznete Kombinované studium doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - New York

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby. Biologické a vědy o živé přírodě je obl… Čtěte více

Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která se zaměřuje na tělo a všechny funkce s ním spojené. Studenti si mohou vybrat, aby tříd, jako je anatomie, fyziologie, genetika, imunologie a toxikologie.

United States of America je velká země v Severní Americe, často označované jako "USA ", "USA ", "Spojené státy ", "Amerika ", nebo prostě " státy ". Americké vysoké školy jsou financovány "školného " účtované studentovi, který je často velmi drahé, velmi často sahající až do desítek tisíc dolarů ročně.

Kombinované studium doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - New York - Veškeré informace o Kombinované studium doktorském studiu Biologie v Spojené státy americké - New York Ušetřete čas a kontaktujte školu v Spojené státy americké - New York zde!

Další informace o studiu v USA