Doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Severní Karolina - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Severní Karolina

Požadavky na doktorském studijním programu se často týkají student má již získali magisterský titul. Kromě toho musí být předloženy teze nebo disertační práce především skládající se z původního akademického výzkumu. V některých zemích, může dokonce muset být obhajován před panelu tato práce. Jestliže osoba má zájem o uplatnění matematických metod a věd… Čtěte více

Jestliže osoba má zájem o uplatnění matematických metod a vědeckou metodu k pochopení více o životě na této planetě, mohou mít zájem o kurz v oblasti biologických a vědy o životě.

Vzdělání ve Spojených státech je hlavně poskytuje veřejný sektor, s kontrolou a financování pocházející ze třech úrovních: státní, místní a federální, v tomto pořadí.Společné požadavky pro studium na vysokoškolské úrovni v Spojených státech bude obsahovat vaše přijímací esej (také známý jako prohlášení o účelu nebo osobní výpovědi), Transcript of Records, doporučení / referenční dopisy, Jazykové zkoušky

Doktorské studium Biologie v Spojené státy americké - Severní Karolina - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Spojené státy americké - Severní Karolina Ušetřete čas a kontaktujte školu v Spojené státy americké - Severní Karolina zde!

Další informace o studiu v USA