Doktorské studium Marketing - Doktorské studium Marketing hledejte zde!

Doktorské studium Marketing - Zde naleznete doktorské studium Marketing

Marketing

Oblasti marketingu je interdisciplinární, zahrnující obchod, management, ekonomika, analýzy trhu, psychologii a sociologii. Jedná se o zajímavou oblast v podnikatelském světě a kandidátů na titul PhD Marketing by měl mít zvláštní zájem na téma Marketing, která se zaměří svůj výzkum na dobu trvání programu, zpravidla minimálně 4 roky.

Uchazeči, kteří již absolvovali magisterské úrovni v oboru obchod a marketing by mít odpovídající základ znalostí pro program Marketing PhD. Oblasti zájmu o titul PhD Marketing patří výrobku na trh, ceny, distribuce, řízení značky, strategie, segmentace, a etiky, mezi mnoho jiných možností.

Pro profesionály, kteří chtějí předem profesionálně a akademicky, zda chtějí pracovat ve společnosti, veřejnosti, poradenství, nebo akademické sféry, Marketing PhD je hodnotnou investicí.Přečtěte si více o těchto marketingových příležitostí PhD, ještě dnes!

Čtěte více

PHD PROGRAM

Kent Business School, University of Kent
Campus forma Denní studium Kombinované August 2017 Spojené království Canterbury

Magisterské programy na Kent Business School jsou poháněny mezinárodního výzkumu a relevance. Programy jsou vyvinuty rozšířit své kariérní vyhlídky a připraví vás na úspěch. [+]

. Magisterské programy na Kent Business School jsou poháněny mezinárodního výzkumu a relevance. Na Kent Business School výzkumný studijní program poskytuje výjimečné studenty s dynamickou výzkumnou kultury, dohled z naší komunity více než 60 výzkumných aktivní akademických pracovníků, vysoce kvalitních zdrojů a vynikajícím výzkumném tréninku. Nabízíme následující předmětovou aprobaci: účetnictví finance Pracovní vztahy řízení Management marketing Operační výzkum Naši doktorandi všechny dostávají vyhrazený kancelářské prostory každém notebooku nebo PC, konferenční financování, formálního vzdělání výzkumnými metodami a úplný přístup k zařízením Graduate School. Nabízíme také řadu doktorandského stipendia balíčků pro vynikající kandidáti. Všichni uchazeči o stipendium musí mít prvotřídní diplom (je-li stále dokončení svého pána programu) nebo magisterský titul s vyznamenáním v příslušném předmětu a dobrou úroveň psané nebo mluvené angličtiny (IELTS 7 nebo ekvivalent). University of Kent PhD stipendií jsou založeny na tříleté postgraduální výuky asistentský pobyt, který zahrnuje finanční podporu na oplátku za částečný úvazek výuky. To zahrnuje školné ve výši UK / EU (a některé specifické stipendia mohou zahrnovat mezinárodní poplatky) plus kombinovaný plat a údržby dotaci v plné výši UK rady pro výzkum. jsou aplikace od samoplátců studenty rovněž vítány a minimální požadavek vstup je za zásluhy na magisterské úrovni v příslušném předmětu, stejně jako našich anglických jazykových požadavků. Vstup do programu Kent Business School PhD v září (uzávěrky přihlášek 30. června) nebo v lednu (uzávěrka 31. října) každý rok. [-]

PhD V Marketingové řízení

University of Johannesburg
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 týdnů February 2017 Jihoafrická republika Johannesburg + 1 více

Student by měl vypracovat uplatňovány a vysoce specializované znalosti a praktické dovednosti při pořízení, interpretace, chápání a uplatňování principů marketingového řízení. Prostřednictvím disertační práce, ve kterém kvalifikace vrcholí, kvalifikační studentem by prokázala, nezávislé a originální vědecké práce. [+]

Student by měl vypracovat uplatňovány a vysoce specializované znalosti a praktické dovednosti při pořízení, interpretace, chápání a uplatňování principů marketingového řízení. Prostřednictvím disertační práce, ve kterém kvalifikace vrcholí, kvalifikační studentem by prokázala, nezávislé a originální vědecké práce. Tato práce by představovalo rozhodl přispět ke znalosti a nahlédnutí do předmětu disciplíny, jakož i na poli výzkumu. Kvalifikační studenti by také zobrazovat pravomoc při uplatňování souvisejícího metodiky výzkumu a řádné písemné a / nebo ústní komunikace výzkumného procesu a nálezy. Student by měl být schopen uvažovat o jeho / jejích výzkumných rozhodnutí a aplikací, s cílem posoudit účinek této smlouvy ve celostního kontextu marketingového řízení. Požadavky na přijetí Student, který je držitelem kvalifikace pro magisterské studium v ​​Marketing Management s minimálně 65% nebo vyšší na úroveň VRK 8 nebo 9, může požádat o přijetí do této kvalifikace. Děkan Fakulty managementu může odmítnout studentský vstup do doktorského kvalifikaci, pokud toho názoru, že student má akademické zázemí je nedostatečné pro navrhovaných studií. Kontaktní údaje Název: Prof M Roberts-Lombard Tel: 27 (0) 11 559 3031 / E-mail: mornayr@uj.ac.za [-]

PhD V Marketingové Komunikaci

University of Johannesburg
Campus forma Denní studium 3 let February 2017 Jihoafrická republika Johannesburg

Studium Doktorské obsahuje tezi, že dělá originálním příspěvkem do marketingové komunikace na téma zvolené po konzultaci s departementu předseda. Maximálně čtyři pokročilé semináře o důležitých aspektech téma studie a ústní zkouška (ekvivalent dvou příspěvků každá se skládá ze čtyř modulů), jak je stanoveno v Obecné nařízení knihy. Je zapotřebí výzkumu článek, který je vhodný pro publikaci v akademickém časopise. [+]

. Studium Doktorské obsahuje tezi, že dělá originálním příspěvkem do marketingové komunikace na téma zvolené po konzultaci s departementu předseda. Maximálně čtyři pokročilé semináře o důležitých aspektech téma studie a ústní zkouška (ekvivalent dvou příspěvků každá se skládá ze čtyř modulů), jak je stanoveno v Obecné nařízení knihy. Je zapotřebí výzkumu článek, který je vhodný pro publikaci v akademickém časopise. Požadavky na přijetí musí splňovat kvalifikační předpoklady magisterský titul v oblasti komunikace, s minimálním průměrem 65%. Obecné nařízení s ohledem na dobu trvání magisterského programu je rovněž použitelná v tomto případě. Uzávěrka pro podání žádosti o tento stupeň je 31. října předchozího roku za první pololetí a 30. dubna téhož roku pro druhé pololetí. Kontaktní údaje Název: Ms Andrea Crystal Tel: 011 559 2574 / E-mail: acrystal@uj.ac.za [-]

PhD V Marketingové řízení

University College of Southeast Norway
Campus forma Denní studium 4 let August 2017 Norsko Drammen Porsgrunn Rauland + 2 více

PhD Program usiluje o akademický výzkum v oblasti marketingového řízení blíže k marketingové praxe řízení, čímž se zaměří na výzkum o tématech, která bude generovat nové poznatky o reálných problémů. [+]

PhD v Marketing Management School of Business na USN má 3-5 vacants pozic výzkumných pracovníků v doktorském studijním programu v oblasti marketingu řízení od srpna 2017. POUŽITÍ Termín: 15.února 2017. PhD Program usiluje o akademický výzkum v oblasti marketingového řízení blíže k marketingové praxe řízení, čímž se zaměří na výzkum o tématech, která bude generovat nové poznatky o reálných problémů. Jak se trhy a technologie staly celosvětovým problémem, stejně potřeby zákazníků stanou vyspělejší a roztříštěné, soukromé společnosti a veřejné služby musí inovovat a zlepšovat své výrobky a služby na zvyšující se rychlostí. Vyrovnat se s těmito výzvami a příležitostmi, kompetence v oblasti marketingového řízení je strategicky mnohem důležitější. Nabízíme vysoce kvalitní doktorát v oboru Marketing Management, která bude splňovat současné i budoucí potřeby znalostí v oblasti marketingu řízení, a to jak na národní i mezinárodní úrovni. Program se skládá ze 180 ECTS celkem, kde 60 ECTS jsou povinné a volitelných předmětů. Všechny předměty jsou vyučovány v angličtině. Zbývajících 120 ECTS jsou spojeny s individuální výzkumnou práci a povede k disertační práci. Všichni kandidáti mají hlavní nadřízeného a ko-nadřízeného, ​​zpravidla hlavní nadřízeného bude jedním z pracovníků fakulty. [-]

Phd

University of Dubai
Campus forma Denní studium 4 týdnů September 2017 Spojené arabské emiráty Dubaj

Do konce programu PhD kandidát se očekává, že splnili tyto cíle učení: rozvíjet klíčové průkopnický výzkum otázky, které mohou být prozkoumány empiricky poskytovat inovativní a kreativní řešení specifických problémů; Prozkoumat pokročilé teoretické znalosti na rozvoj výzkumných dovedností prostřednictvím originálního výzkumu; Integrovat pokročilé znalosti do manažerských a organizačních souvislostí a rolí; Připravte se na výuku odpovědnosti v oblasti vysokého školství (pro ty, kteří očekávají, že vstup do učitelského povolání) [+]

. phd The University of Dubai byl nedávno reakreditované AACSB International USA. Akreditace AACSB je jednou z nejvyšších forem mezinárodní uznání univerzity mohou přijímat. The University of Dubai proto má své místo v rámci komunity světových lídrů v obchodním vzdělávání (jen asi 5% univerzit / obchodní školy po celém světě jsou udělovány tuto akreditaci). The University of Dubai je také akreditována Ministerstvem vysokého školství a vědeckého výzkumu (MOHESR), Spojené arabské emiráty. PhD Program Cíle Do konce programu PhD kandidát se očekává, že splnili tyto cíle učení: Rozvíjení klíčových průkopnický výzkum otázky, které mohou být prozkoumány empiricky poskytovat inovativní a kreativní řešení specifických problémů Prozkoumat pokročilé teoretické znalosti k rozvoji výzkumných dovedností prostřednictvím původního výzkumu Integrovat pokročilé znalosti do manažerských a organizačních souvislostí a rolí Připravte se na výuku odpovědnosti v oblasti vysokého školství (pro ty, kteří očekávají, že vstup do učitelského povolání) Unikátní vlastnosti z University of Dubai PhD AACSB Mezinárodní akreditace je charakteristickým znakem kvalitního programu PhD focusis programu o aplikovaného výzkumu v podnicích, což je důležité pro růst / MEA ekonomik UAE / GCC Program je dodáván dobře vyškolených a vysoce kvalifikovaných fakulty UD College of Business Administration, stejně jako hostujících profesorů ze zámořských institucí spolupracujících s UD. Tak, rozmanitost a mezinárodní zkušenosti se stávají součástí vzdělávací zkušenost studenta Studenti jsou vystaveny SAE kulturou a globálním podnikatelském prostředí, které obohacuje své zkušenosti jako doktorandů Instruktážní zdroje jsou k dispozici prostřednictvím elektronického portálu sdílené UD a jinými institucemi partnerství na pomoc studentům s jejich disertačních prací The University of... [-]

Phd V Marketingu

Durham University Business School
Campus forma Denní studium July 2017 Spojené království Durham

Byla založena v roce 2014, po sloučení útvarů managementu a marketingu, je naším hlavním cílem je urychlit a sdílení znalostí na křižovatce trhů, marketingové praxe a spotřeby. Děláme to tím, že poskytuje aktivní a inspirující prostředí pro akademické pracovníky, studenty a odborníky vědecké myšlenky, vyrábět vysoce kvalitní publikace a diskutovat o tom, jak šířit znalosti na ... [+]

PhD je nejvyšší akademický titul a jako takový Durham absolventi jsou v poptávce po akademických pracovních míst v předních univerzit a špičkových obchodních škol; pro obchodní a manažerské poradenství v oblasti obchodu a průmyslu; a pro starší řídicích funkcích v organizacích soukromého sektoru a státních institucí. Ať jsou vaše cíle, Durham PhD vám dává možnost kombinovat pečlivý akademický teorii s výzkumem ovlivňovat svět podnikání a učinit jedinečný příspěvek k vašemu oboru. To přitahuje výjimečné studenty nejvyššího kalibru, a ve spojení s učenci mezinárodně uznávaných pro jejich výzkum a myšlení vedení, PhD programu na Durham University Business School je náročná a stimulující. Jako součást naší živé a příjemné výzkumu-vedl komunity, budete pracovat po boku různorodou fakultě výzkumu studentů a mezinárodních akademických pracovníků na rozvoj kritického velení objektu. Budete kultivovat dovednosti na vysoké úrovni analýzy a hodnocení, bude moci využít celou řadu výzkumných metod, a bude pracovat nezávisle na sobě. Zajišťujeme arénu, kde zaměstnanci, studenti a praktici mohou vyměňovat informace, nápady a inspiraci a dát marketingové teorie do praxe Byla založena v roce 2014, po sloučení útvarů managementu a marketingu, je naším hlavním cílem je urychlit a sdílení znalostí na křižovatce trhů, marketingové praxe a spotřeby. Děláme to tím, že poskytuje aktivní a inspirující prostředí pro akademické pracovníky, studenty a odborníky vědecké myšlenky, vyrábět vysoce kvalitní publikace a diskutovat o tom, jak šířit znalosti o povaze marketingu a spotřebitelské praxe. Klíčem k tomu je kultura spolupráce - a to nejen mezi členy, ale s jinými odděleními, klastrů a center, a to jak... [-]

PhD V Oboru Spotřebitelských, Oděv A Maloobchodních Studií

University of North Carolina Greensboro
Campus forma Denní studium 60 hodin August 2017 Spojené státy americké Greensboro

Pro ty, kteří si představit sebe jako univerzitní profesoři sdílejí svou vášeň pro spotřebitele, oděvní a maloobchodních studií s budoucími studenty, PhD v oboru je vynikající průběh studie, která má vykonávat. Ponoří hluboko do zajímavých tématech sahat od marketingu se chování spotřebitelů, získáte znalce pochopení průmyslu a jak uplatnit své znalosti o úspěchu v této oblasti. Vozy absolvent studijní program vedoucí k doktor filozofie stupně vyžaduje minimálně 60 hodin (90 nad BS) a dokončení disertační práce. [+]

. PhD v spotřebitele, oblečení, a maloobchodních studií Pro ty, kteří si představit sebe jako univerzitní profesoři sdílejí své nadšení pro spotřebitele, oblečení, a maloobchodních studií s budoucími studenty, PhD v oboru je vynikající průběh studie, která má vykonávat. Ponoří hluboko do zajímavých tématech sahat od marketingu se chování spotřebitelů, získáte znalce pochopení průmyslu a jak uplatnit své znalosti o úspěchu v této oblasti. Vozy absolvent studijní program vedoucí k doktor filozofie stupně vyžaduje minimálně 60 hodin (90 nad BS) a dokončení disertační práce. Ukázkové doktorské kurzy patří: CRS 712: Teorie Vývoj spotřebitele, Oblečení a maloobchodních studií Vyšetření související s podnikáním marketingových teorií. Analýza marketingových teorií, modelů a koncepčních rámců. Zahrnuje business-to-business, ochrany spotřebitele, vztahů se zákazníky a ekonomických teorií. CRS 713: Kvalitativní metodologie v spotřebitele, Oblečení a maloobchodních studií Zkoumání vývoje a využití kvalitativní metodiky výzkumu. Zaměřit se na využití kvalitativní metodologie k různým výzkumných problémů, postupů pro sběr dat a analýzu přístupů. CRS 721: Chování spotřebitelů v oděvnictví a obchodního Současné teorie a výzkum v chování spotřebitelů. Použití spotřebního chování modelů na oděvu, produkty oděvu souvisejících a maloobchodního prodeje prostřednictvím individualizovaných výzkumných projektů. Tato škola nabízí programy: Angličtina [-]

Interaktivní On-line Phd

LIGS University
Online forma Kombinované 2 - 3 let Přihlašování započato Spojené státy americké Honolulu Česká republika Praha + 2 více

Program PhD na univerzitě LIGS je k dispozici moderní interaktivní on-line formulář. To je studovat flexibilní - můžete začít kdykoliv během roku a studovat kdykoliv a kdekoliv na světě. [+]

Program PhD na univerzitě LIGS je k dispozici moderní interaktivní on-line formulář. To je studovat flexibilní - můžete začít kdykoliv během roku a studovat kdykoliv a kdekoliv na světě. Můžete si vybrat své disertační specializaci a kurzy, které chcete studovat. Je to jen na vás a vašich preferencích. Struktura programu Doktorského studijního programu Interactive Online PhD se skládá z celkem 12 kurzů. Studenti kompletní 6 předmětů z vědeckého výzkumu modulu (jednotné pro všechny studenty), 3 kurzy z oboru (dle Vašeho výběru) a 3 kurzy z volitelného modulu (dle vašeho výběru). Nedílnou součástí programu je publikační činnost. Specializace (Studenti volí specializaci jednotlivě, tam jsou 3 kurzy v každém oboru) Specializace Interactive Online PhD v řízení řízení Strategické řízení Projektové řízení Specializace Interactive Online PhD v oboru Finance Finanční řízení Řízení rizik Účetního výkaznictví a analýzy Specializace Interactive Online PhD v oblasti marketingu Globální marketing Marketingová komunikace Podařilo Komunikace s médii Specializace Interactive Online PhD v řízení lidských zdrojů řízení lidských zdrojů Plánování a rozvoj lidských zdrojů Nábor a výběr Volitelný modul (účastník si vybere 3 předměty, mohou vybrané kurzy nemusí být stejné jako kurzy zvolené specializaci). řízení Strategické řízení Projektové řízení Process Management Finanční řízení Řízení rizik Finanční trhy a investice Účetního výkaznictví a analýzy Manažerské účetnictví Strategické řízení prodeje E-Commerce řízení lidských zdrojů Plánování a rozvoj lidských zdrojů Nábor a výběr Marketingová komunikace Internet jako součást komunikační marketingové strategie Podařilo Komunikace s médii Strategie a taktika mluvčí Marketingová komunikace Globální marketing Řízení změn mezinárodní obchod Vedení společnosti Společenská odpovědnost firem... [-]

PhD V Oboru Marketingu A Strategie

University of Minho - School of Economics and Management
Campus forma Denní studium Kombinované 3 let October 2017 Portugalsko Braga + 1 více

Doktorský program v oblasti marketingu a strategie je projekt, který posiluje součinnost tří uznávaných národních institucí vyššího vzdělávání: University of Minho, Aveiro University a University of Beira vnitra, resp. [+]

. Odůvodnění a účel Doktorské studium v ​​marketingu a strategie je projekt, který posiluje součinnost tří uznávaných národních vysokých škol: University of Minho, Aveiro University a University of Beira vnitra, resp. Jejich hlavním cílem je poskytnout doktorandům s vhled do state-of-the-art o pokroku vědeckých poznatků v oblasti marketingu a strategie. Jedná se o program mezinárodní působností, kompletní a inovativní, které se uchýlí k vzdělání v anglickém jazyce. Kromě toho, že je flexibilní, protože nabízí možnost rozvíjet studia / výzkumu v částečný úvazek nebo na plný úvazek režim. Jedná se o šesti-semestrální program, který odpovídá 180 ECTS. Proto se kombinuje konstrukční prvky marketingu a strategie a konkrétních volitelných kurzů jednotek z obou oblastí, ve dvou různých obdobích: první rok je věnován ročníkové práce a výzkumu v těchto třech výše uvedených univerzit, podle svých kalendářích, a poslední dva roky se věnuje navrhování a vypracování původní disertační práce. Doktorandi mají možnost získat akademické a profesní dovednosti, které podporují jejich kariéry, zejména ve vysokých pozicích soukromých a veřejných, národních a mezinárodních institucí, nebo do vyprodání uznávaných vedoucích a řídících pracovníků při vývoji daného podnikatelský záměr. Proto tento doktorský program, předpokládá posílení dovedností výzkumu, analýzy, autonomní a kreativní produkce vědeckých poznatků a jejich šíření po celém světě. [-]

PhD V Managementu - Marketing A Chování Spotřebitelů

University of Guelph
Campus forma Denní studium 6 semestry September 2017 Kanada Guelph

S University of Guelph je PhD v programu pro správu, budete zkoumat složité problémy v moderní řízení podniku a vzdělanosti, a vyvinout příslušný výzkum v rámci jedné ze tří unikátních vědeckých oborů, v nichž univerzita má zřetelný sílu - uvádění na trh a chování spotřebitele, Management Services a organizační vedení. Po celou dobu svého času tady, budete vedení inovativní a příslušný výzkum, prezentaci své nápady na konferencích, psaní papíry pro publikace časopiseckých a propojení s vrstevníky z jiných univerzit. [+]

S University of Guelph je PhD v programu pro správu, budete zkoumat složité problémy v moderní řízení podniku a vzdělanosti, a vyvinout příslušný výzkum do jedné ze tří unikátních vědeckých oborů, v nichž univerzita má odlišnou sílu - marketing a chování spotřebitelů, Vedení služby a organizační vedení. Po celou dobu svého času tady, budete vedení inovativní a příslušný výzkum, prezentaci své nápady na konferencích, psaní papíry pro publikace časopiseckých a propojení s vrstevníky z jiných univerzit. Marketing a chování spotřebitele Pochopit základ pro vzory spotřebitelských nákupních a rozvoj marketingových strategií. Preference spotřebitelů a rozhodování Spotřebitelské pohoda a veřejná politika Marketing management a strategie přijetí inovace Program časová osa Tento PhD Program se skládá ze šesti semestrů kurzu během prvních dvou let. Studenti se pět základních a šest polí kurzy spolu s jedním kursu a následné kvalifikační zkoušku. Zbývající část programu je věnována dokončení a obraně plné disertační práce. Požadavky na přijetí Uznávaným magisterský titul v oboru managementu s průměrným postavením alespoň "B +" Přijatelné GMAT nebo GRE skóre Žadatelé potřebují přijatelný TOEFL skóre (nebo ekvivalent), pokud angličtina není jejich rodným jazykem Uzávěrka přihlášek je 1.února. [-]

Doktorát V Oboru Ekonomie, Finance A Marketing

RMIT University
Campus forma Denní studium 4 let January 2018 Austrálie Melbourne

V programu Ekonomika, finance a marketing PhD budete rozvíjet pokročilé výzkumné dovednosti, které vás připraví na kariéru v akademické obce a další ... [+]

PhD v oboru ekonomie, finance a marketing

V programu Ekonomika, finance a marketing PhD budete rozvíjet pokročilé výzkumné dovednosti, které vás připraví na kariéru v akademické obce a další nastavení, ve kterých jsou potřebné systematické a kritické analytické schopnosti. To PhD může být provedeno v projektu, práce vydáním nebo v režimu práce. Můžete se specializují na:

ekonomika finance marketing

Struktura programu

Budete provádět program PhD pod dohledem jmenovaného výzkumného nadřízeným. PhD Program je strukturována tak, aby vám umožní:

Kompletní povinný výzkumných metod kurz Dostávat školení v oblasti integrity a etiky výzkumu Vyberte studie na kvalitativních a kvantitativních výzkumných technik Kompletní práce / projekt, který ukazuje Váš příspěvek na pole a vaše schopnost komunikovat komplexní výzkum pro vrstevníky a společenství k mezinárodnímu standardu. ... [-]

Phd V Marketingu

RMIT University
Campus forma Denní studium 4 let July 2017 Austrálie Melbourne

Doktor filozofie se dostanete na další úroveň a vyžaduje, abyste dokončit výraznější a rigorózní práce. [+]

phd v marketingu

Marketingový PhD a Mistr výzkumné programy umožňují provádět původní výzkum na téma zájmu rozvíjet koncepty a vyzkoušet své teorie. Můžete si vybrat, Specializujeme se na:

Branding Inovace produktu Sociální marketing Electronic Marketing Služby Marketing Makro Marketing Integrované marketingové komunikace Sponzorství Business-to-Business Marketing Spotřebitelské chování Customer Behaviour Kupující Chování Slovo z úst Řízení vztahů se zákazníky Kvalitní servis.

Během Master of Business program, budete rozvíjet důkladné pochopení vašeho oboru a významně přispívají znalostí do pole. Doktor filozofie se dostanete na další úroveň a vyžaduje, abyste dokončit výraznější a rigorózní práce.... [-]


Phd V Marketingu

Washington State University Carson College of Business
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké District of Columbia

Doktorát v oboru Business Administration s důrazem na marketing na Washington State University je navržen tak, aby připravit absolventy pro kariéru v oblasti výzkumu a výuky. Primárním cílem marketingového doktorského programu je trénovat akademiky pro [+]

phd v marketingu

Doktorát v oboru Business Administration s důrazem na marketing na Washington State University je navržen tak, aby připravit absolventy pro kariéru v oblasti výzkumu a výuky. Primárním cílem marketingového doktorského programu je trénovat akademiky pro umístění na AACSB-akreditované instituce vrstevníka (nejlépe s doktorském studijním programu jejich vlastní), v celých Spojených státech a do zahraničí. Ti s vyplněným magisterský titul v oboru podnikání disciplína může dokončit doktorát ve čtyřech letech studia rezidentní na plný úvazek. Tento program zahrnuje celou řadu formálních a neformálních interakcí a projekty s fakultou a jiní, stejně jako práce kursu, komplexní zkoušky, a disertační práce výzkum. To umožňuje studentům rozvíjet podstatné kompetence v teorii, praxi a metodologii výzkumu nezbytného pro rozvoj marketingových znalostí, a přitom jednotlivé zázemí, zkušenosti a cíle. Kurz práce zahrnuje témata související s vědeckou snaze o uvádění na trh, jakož i témat z nosných oborů dotazu, jako je psychologie, sociologie a managementu. Rozsáhlé pokrytí výzkumných metod a statistických údajů spojených s společenských vědách je také velká součást programu. Vedle specifického kurzu, marketingový doktorský program také poskytuje prostředí, ve kterém studenti mohou rozvíjet výzkumné schopnosti v úzké spolupráci s marketingovou fakulty a dalších postgraduálních studentů.... [-]


Doktor Filozofie

Yuan Ze University College of Management
Campus forma Denní studium September 2017 Tchaj-wan Taoyuan

Doktor filozofie programu se skládá ze šesti doktorských programech, které pokrývají celé spektrum oblastí v rámci řízení studia, včetně vedení organizace, Marketing Management, technologie a [+]

Doctor of Philosophy

Doktor filozofie programu se skládá ze šesti doktorských programech, které pokrývají celé spektrum oblastí v rámci řízení studia, včetně vedení organizace, Marketing Management, technologie a služby v oblasti inovací, elektronických a Service Science, finance a International Business Management. Každý program je vyučován členy odborných fakulty, kteří se specializují na jejich akademické oblasti.

Skupina

1.Organization řízení

2. Marketing Management

3. E-business a Service Management

4. Technologie & Service Management inovací

5. International Business Management

... [-]

Lékař Odborných Studií

UGSM-Monarch Business School Switzerland
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 36 - 60 měsíců February 2017 Švýcarsko Vlak + 1 více

Lékař profesionálních studií stupně, D. Prof., Je míra Pinnacle pro aktivní profesionální manažer. Účelem D. Prof. je poskytnout manažerům aktivní flexibilní přístup pro pokročilé studium manažerského .... [+]

Doktor z profesionálních studií

Podívejte se na naše webové stránky programu zde!

Lékař profesionálních studií stupně, D. Prof., Je míra Pinnacle pro aktivní profesionální manažer. Účelem D. Prof. je poskytnout manažerům aktivní flexibilní přístup pro pokročilé studium manažerského problému důležité pro jejich organizaci. Jednotlivci, které sledují tento stupeň se zajímají o zkoumání příslušných obchodních problém "hands-on" z praktického hlediska tak, aby k získání platných výsledků pro jejich organizaci. Vzhledem k tomu, aplikovaný charakter programu je považována za interdisciplinární vzdělání, které se zaměřuje na řešení reálných problémů v organizaci. To je často sledovány s přímou podporou kandidáta společnost kvůli vnitřní hodnotu programu činnosti na pracovišti. ... [-]