Filter
PhD
Jihoafrická republika Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované doktorské studium Marketingový management v Jihoafrická republika - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Marketingový management v Jihoafrická republika

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby.

společnosti Marketing management s vedením marketingových aktivit a prostředků pro obchodní jednání má. Akademický program v oblasti mohlo zkoumat témata, jako je tvorba spotřebitelské rozhodování, marketingových principů, image značky ruční práce a mezinárodního marketingu.

Země se nachází na jižním cípu Afriky, Jižní Africe, má bohatou kulturu, že jste nikdy nabažit zatímco cestuje nebo studují zde. Jazyky jsou zde Afrikánec a angličtině, stejně jako holandský. Studentský život drtivé jihoafrické University, University of Johannesburg nebo jiné vysoké škole bude mysl vyfukování. Zamilujete interakci s Bantus zde a tropické klima regionu.

Kombinované doktorské studium Marketingový management v Jihoafrická republika - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Marketingový management v Jihoafrická republika. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více Méně

1 Výsledky v Marketingový management, Jihoafrická republika

University of Johannesburg

Student by měl rozvíjet aplikované a vysoce specializované kompetence a praktické dovednosti při získávání, interpretaci, porozumění a aplikaci principů marketingového ma ... [+]

Student by měl rozvíjet aplikované a vysoce specializované kompetence a praktické dovednosti při získávání, interpretaci, porozumění a aplikaci principů marketingového managementu. Prostřednictvím disertační práce, v níž kvalifikace kulminuje, by kvalifikující student prokázal nezávislou a originální vědeckou práci. Diplomová práce by představovala rozhodující příspěvek k poznání předmětové disciplíny i oblasti výzkumu. Kvalifikující studenti by také projevili kompetence v aplikaci související metodologie výzkumu a správné písemné a / nebo ústní komunikaci výzkumného procesu a zjištění. Student by měl být schopen uvažovat o svých výzkumných rozhodnutích a aplikacích, posoudit jejich dopad v holistickém kontextu marketingového řízení.... [-]

Jihoafrická republika Johannesburg
Leden 2020
Angličtina
Kombinované
2 - 4 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině