Doktorské studium Pedagogika - Doktorské studium Pedagogika hledejte zde!

Doktorské studium Pedagogika - Zde naleznete doktorské studium Pedagogika

Pedagogika

Doktorát v oboru vzdělání může odkazovat se na jeden doktor filozofie ve vzdělávání (Ph.D), doktor pedagogiky (Ed.D) a doktor ve vzdělávání (D.Ed.). Všechny tituly jsou určeny pro uchazeče, kteří hledají akademické, administrativní, nebo klinický výzkum pozice v oblasti vzdělávání, ať už je to prostřednictvím veřejné nebo soukromé organizace.

PhD v oblasti vzdělávání obvykle vyžaduje kurzu a disertační práce pro stupeň má být zadána. Obory na doktorát v oboru vzdělávacích programů mohou zahrnovat vzdělávací politiky, pedagogická psychologie, Učební osnovy a učební nebo školské správy, abychom jmenovali alespoň některé. Absolventi PhD ve vzdělávacích programech často pokračují do kariéry jako profesoři na univerzitách nebo ve správních úřadech v oblasti vzdělávání, jako jsou školy základní a vrchní dozorce.

Pokud jste vášnivý oblasti vzdělávání a chtějí dále své vlastní otevřít mnohé dveře pracovních příležitostí, pak PhD ve vzdělávání může být titul pro vás.Podívejte se níže a zjistit!

Čtěte více

PhD, Vedoucí: čtení, Jazyk A Gramotnost

Concordia University Chicago
Campus forma Denní studium 4 let October 2017 Spojené státy americké Chicago

Concordia University Chicago je doktorský program Vedení: čtení, jazyk a gramotnost poskytuje teoretický a praktický rámec pro výuku a hodnocení gramotnosti v rámci důrazem na současného výzkumu. [+]

. PhD, Vedení: Reading, jazyk a gramotnost Concordia University Chicago je doktorský program Vedení: čtení, jazyk a gramotnost poskytuje teoretický a praktický rámec pro výuku a hodnocení gramotnosti v rámci důrazem na současného výzkumu. Program také poskytuje zájemcům možnost získat přísný, vysoce kvalitní vzdělávací program, který přispívá k rozvoji dovedností a kompetencí, které budou potřebovat po celý profesní kariéry kandidátů jako čtení specialista nebo trenér gramotnosti. PhD program na čtení, jazyk a gramotnost je určen pro studenty se silným zázemím v oblasti výzkumu, teorie, čtení, psaní a multiliteracy programů. Naši absolventi jsou připraveni, aby se stal fakulty a vedoucích pracovníků při tvorbě a realizaci programů založených na výzkumu gramotnosti v různých prostředích, včetně veřejných a soukromých škol, vysokých škol a univerzit, dospělých a komunitních programů dosahu, nastavení firemních školení a nezisková vzdělávací snažení. Požadavky předmětu Akademické Vstupní požadavky: Bakalářské a magisterské z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce Aktuální Graduate Record zkouška (GRE) nebo Miller Analogie Výsledky testů (test užívala během minulých tří let) Anglické jazykové způsobilosti: IELTS: minimum 6,0 nebo TOEFL: minimálně 60 (internet-based) nebo Michigan Test: minimum 85 Je třeba uvést oficiální výsledky testů. Zahraniční studenti, kteří získali pokročilého stupně od akreditované instituce ve Spojených státech, nebo studenti z mezinárodní anglicky mluvící univerzitu (v nichž je vyučovacím jazykem je angličtina), nemusí předkládat anglického jazyka skóre. Ostatní dokumenty: Vyplněnou a podepsanou přihlášku cílem prohlášení Psaní vzorek: Vložte papír ze svého magisterského studijního programu, který demonstruje svou schopnost psát v učené způsobem na takové úrovni, typickou pro práci absolventa. Tento vzorek by měl přiblížit, ale nepřekročit pět stran textu Profesionální životopis ukazuje minulé zkušenosti: nejméně dva roky úspěšné výuky / administrativních zkušeností Kopii oficiálního přepisu Kopii pasu Vyhodnocení zahraniční přepis * Dva doporučující dopisy Doklad o znalosti anglického jazyka Prohlášení o finance / výpis z bankovního účtu / finanční záruka [-]

PhD V Oboru Hudební Teorie A Výchovy

Charles University Faculty of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let September 2017 Česká republika Praha + 1 více

Absolventi jsou vybaveni potřebnými znalostmi a dovednostmi ve zvoleném oboru, aby se mohl podílet na realizaci zvýšené nároky na přípravu budoucích učitelů hudební výchovy. [+]

Profil absolventa Absolventi jsou vybaveni potřebnými znalostmi a dovednostmi ve zvoleném oboru, aby se mohl podílet na realizaci zvýšené nároky na přípravu budoucích učitelů hudební výchovy. Jde především o výzkum podmínek pro úspěšnou komunikaci mezi učitelem a žáky, a interdisciplinární rozměr komunikace. Aplikovaný výzkum může významně přispět k vytvoření nových výukových programů, navrhování a přípravu učebnic a pokročilých technologických zdrojů dostupných na všech úrovních hudební výchovy. Školné 180.000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 Charakteristika studia obor hudební teorie a výchovy je založena na výběru a syntéze muzikologických a hudebních vzdělávacích oborů, což umožňuje vyvážené přípravu vysoce kvalifikovaných odborníků v oblasti výzkumu a výuky. V souladu s širokým spektrem hudební pedagogiky, specializace sleduje rozsah studie, která odpovídá cíli: příprava specialistů v oblasti výzkumu všeobecného hudebního vzdělávání, odborné přípravy a dalších činností, které vyžadují takovou specializaci. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKA Specifikace požadavků pro přijetí: Žadatelé odevzdat písemné projektu (včetně literatury) až 10 stran na KANDIDÁTA vybrané odborné téma spolu s přihláškou na katedře věd Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Očekává se, že projekt má své vlastní představy a prokáže, že mají schopnosti pro vědeckou práci. Projekt by měl obsahovat charakteristiku výzkumného problému, základní představu o cílech a struktuře problému a metody v oblasti teoretického výzkumu a odborné literatury. Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu určí děkan. Informace o uplatnění absolventů Absolventi jsou vybaveni potřebnými znalostmi a dovednostmi ve zvoleném oboru, aby se mohl podílet na realizaci zvýšené nároky na přípravu budoucích učitelů hudební výchovy. Jde především o výzkum podmínek pro úspěšnou komunikaci mezi učitelem a žáky, a interdisciplinární rozměr komunikace. Aplikovaný výzkum může významně přispět k vytvoření nových výukových programů, navrhování a přípravu učebnic a pokročilých technologických zdrojů dostupných na všech úrovních hudební výchovy. [-]

Phd TESOL

University of Nicosia
Campus forma Denní studium Kombinované 3 let September 2017 Kypr Nicosia Řecko Athény + 3 více

Cíle a cíle: zlepšit schopnost studentů vytvářet, konceptualizovat, navrhnout a implementovat podstatnou výzkumný projekt, který generuje nové poznatky a přispívá k teorii a praxi v oblasti TESOL. [+]

. Splatnost (roky): 3 roky Kvalifikace: Doktor filozofie v TESOL? Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků Úroveň kvalifikace: 3. cyklus (doktorát) Jazyk výuky: angličtina Forma studia: prezenční studium a Kombinované studium Minimální Kredity: 90 Minimální kreditů: 180 Profil programu: Cíle a zaměření: 1.. zvýšit schopnost studentů vytvářet, konceptualizovat, design a realizovat podstatnou výzkumný projekt, který generuje nové poznatky a přispívá k teorii a praxi v oblasti TESOL; 2. k pochopení a znalosti výuky anglického jazyka dále studentů. 3. k posílení teoretických znalostí studentů v TESOL, získání druhého jazyka, a aplikované lingvistiky výzkumu. Kariérní vyhlídky: Program poskytuje vynikající kariérní příležitosti pro ty, kteří se chtějí stát profesionály v oblasti vzdělávání a výuky anglického jazyka, pracoval pro vzdělávací zařízení, jako jsou ministerstva školství, veřejných a soukromých vysokých škol nebo jiných veřejných a soukromých škol jako akademici nebo správci. Maturitní Požadavky Student musí splnit všechny ostatní požadavky programu práci a. Získané dovednosti, znalosti Na konci programu budou studenti schopni: 1. Získat silné teoretických znalostí základny v TESOL, získání druhého jazyka, aplikované lingvistiky výzkum a metodiku, TESOL, která si zaslouží zveřejnění. 2. Konceptualizovat, design a realizovat podstatnou výzkumného projektu, který generuje nové poznatky, které přispívá k teorii a praxi; 3. Důkazy kompetence v metodikách použití v TESOL šetření a výstavních dovedností v používání analýzy dat. [-]

Doktorát V Oblasti Vzdělávání

University of Redlands
Campus forma Denní studium 3 let September 2017 Spojené státy americké Redlands

The University of Redlands doktorát v Leadership pro vzdělávací spravedlnost (Ed.D.) je celostátně unikátní program, který zabírá přibližně 20 studentů každý rok v přísné studia, debaty, výzkumu a praxe. [+]

Doktorát v oboru vedení pro vzdělávací spravedlnost The University of Redlands doktorát v Leadership pro vzdělávací spravedlnost (Ed.D.) je celostátně unikátní program, který zabírá přibližně 20 studentů každý rok v přísné studia, debaty, výzkumu a praxe. Naším hlavním posláním je vytvářet vědecké profesi, které jsou vyhledávány pro vedoucích pozicích ve školách, okresech, agentury a veřejné služby. Program je jedna-za-druhu důraz na vzdělávací spravedlnosti ji odlišuje. Myšlenka, že pedagogové ze všech prostředí by měli mít přístup ke kvalitní výuky, zdrojů a dalších vzdělávacích příležitostí je ústředním principem programu, a kandidáti se neustále posouvala analyzovat a diskutovat principy rovnosti a spravedlnosti vzdělávání. Naše energický, vysoce kvalifikovaní fakulty se neustále snažíme pomáhat doktorandi rozvíjet akademicky a odborně. Zároveň jsou uchazeči tlačil, aby zvážila inovativní způsoby, které může být rozdíl ve světě vzdělávání, zlepšení kvality života studentů a posílení práce škol. Plán je strukturován tak, aby ubytovat hektického života pracujících pedagogů. Program může být dokončena ve třech roku, ročníkové práce pořádané ve trimestru během prvních dvou let. Třídy jsou naplánovány na čtvrtek večer, stejně jako na několika sobotu každém trimestru. Studenti se také podílet na intenzivním letním institutu pro tři po sobě jdoucí roky. Známí učenci současné době spolu s University of Redlands fakulty na těchto institutů. Absolventi jsou schopni: Prokázat chápání sociální spravedlnosti diskurzů prostřednictvím komplexních písemným syntéza, přesvědčivých prezentací, a informovaný diskuse. Použít transformační vedení praktik. Analyzovat, jak soudní rozhodnutí, politika, a vzdělávací systémy financování řešit otázky vzdělávání spravedlnosti. Účinně prosazovat spravedlivé lidských práv pro zbaveno práva volit, zabývající vedení praxe a aktivity. Kriticky analyzovat řadu stipendia dynamicky informovat odbornou praxi a činnost aplikovaného výzkumu. Komplexně navrhovat a implementovat dotaz týkající se vzdělávacím spravedlnosti praxe / zásad. Mezi další funkce programu patří: Mentorů z terénu Praktikum semináře představovat vedoucí vzdělávání lékařů Konkurenční cena Převod až 6 postgraduálních jednotek (s resortním souhlasem) Příležitost, aby vyřídil administrativní pověření Tier II souběžně [-]

Doktor Vzdělávání (EDD)

Oxford Brookes University, Faculty of Humanities and Social Sciences
Campus forma Kombinované 4 - 7 let September 2017 Spojené království Oxford

Kurz si klade za cíl podporovat kritické sebereflexi přes sled strukturovaných studijních zkušeností, které vyvrcholily v práci, která je originální a ... [+]

Doktor školství (EdD)

 

Zaměřuje se především na zkušené odborníky, kteří pracují ve školství, zdravotnictví a příbuzných oborů, EdD poskytuje příležitost k výkonu doktorské studium v ​​rámci své profesní role. Doktor pedagogiky (EdD) je odborně zaměřená, kohorta-založený doktorát. To kombinuje učil kurzy s nezávislým výzkumem. Kurz si klade za cíl podporovat kritické sebereflexi přes sled strukturovaných studijních zkušeností, které vyvrcholily v práci, která je originální a podstatný kus profesně orientovaného vzdělávání výzkumu. Vaše práce vám umožní rozvíjet a používat pokročilé výzkumné dovednosti, a tak se stal nezávislým, reflexní a kompetentní výzkumník. EdD je otevřen pro profesionály, kteří jsou v současné době praktikují v oblasti vzdělávání, zdravotnictví nebo příbuzného prostředí, a která obvykle mají minimálně čtyři roky zkušeností a magisterské kvalifikaci. Studijní program je strukturován specificky, aby vyhovovaly potřebám lidí, kteří jsou v zaměstnání na plný úvazek. Kurz je velmi kolegiální. Sessions čerpat z bohaté a rozmanité zkušenosti, které EDD studenti přinášejí s nimi, a zkoumání podobností napříč disciplínami je nedílnou součástí studijního programu. Ty jsou aktivně podporovány kriticky zkoumat svou vlastní praxi a být zaměstnán jako nejvyšší možné míře v procesu učení.... [-]


Phd Chemie Didaktika

University of Hradec Králové, Faculty of Science
Campus forma Denní studium September 2017 Česká republika Hradec Králové

Doktorské studium na didaktiky chemie je vyvrcholením vysokoškolským vzděláním třívrstvé. Je cílená uzemnění do výzkumné činnosti zaměřena na výuku a učení chemii, která je založena na prohloubení znalostí z didaktiky chemie a příslušné oblasti chemie, pedagogiky, psychologie, informatiky a dalších oborů, aby seznámí s metodami vědecké práce v uvedených oblastech a významně přispěje ke komplexnímu zlepšení práce učitelů chemie na různých úrovních vzdělávacího systému, odborníci na tvorbu učebních osnov a jeho hodnocení v souladu se současnými vědeckými poznatky a výzkumu. [+]

Doktorské studium na didaktiky chemie je vyvrcholením vysokoškolským vzděláním třívrstvé. Je cílená uzemnění do výzkumné činnosti zaměřena na výuku a učení chemii, která je založena na prohloubení znalostí z didaktiky chemie a příslušné oblasti chemie, pedagogiky, psychologie, informatiky a dalších oborů, aby seznámí s metodami vědecké práce v uvedených oblastech a významně přispěje ke komplexnímu zlepšení práce učitelů chemie na různých úrovních vzdělávacího systému, odborníci na tvorbu učebních osnov a jeho hodnocení v souladu se současnými vědeckými poznatky a výzkumu. Obor zahrnuje řadu témat, například transformace vědeckých poznatků chemie procesů do výuky chemie a vzdělávání, výzkumu a vývoje škola chemických experimentů, aplikací ICT v chemickém vzdělávání, ochrany životního prostředí a toxikologických aspektů chemie vzdělávání atd Povinná část studie se týká pořízení hluboké znalosti didaktiky chemie (teoretické a praktické pedagogice v chemii), vybraných oblastech specializované chemie a pedagogické metodologie a zejména chemii didaktický výzkumu. Individuální studijní plán umožňuje stále více specifické znalosti a dovednosti, zejména prostřednictvím volitelných předmětů. Žadatel profil Absolventy magisterských programů chemie Učitelství pro základní a střední škole, nebo absolventi magisterského studijního programu Chemie a programy příbuzní, kteří absolvovali doplňkové pedagogické studium nebo jinak získat pedagogickou kvalifikaci v souladu s platnými předpisy. Vstupní zkouška Do rozhovoru se ověřuje úroveň žadatele znalostí, hloubku jeho teoretických znalostí, předpoklady pro samostatné tvůrčí vědecké práci v oboru chemie Didaktika. Žadatel předloží stručnou plán jeho disertační projektu a poskytuje důkaz o jakékoliv předchozí odborné praxe a publikací. Přijímací pohovor ověří znalost cizího jazyka (angličtina, němčina nebo ruština). Absolventi Profile Absolventi doktorského studia didaktiky chemie mají rozsáhlé znalosti o komplex použitelný ve výuce, vědecký výzkum a řídící činnosti v oblasti všeobecného a odborného chemického vzdělávání. Jsou schopni kreativně řešit problémy v oblasti vzdělávání; jsou schopni navrhnout a realizovat výzkum, zejména v oblasti chemického vzdělávání. Absolvent může pracovat jako vysoce kvalifikované univerzitních pracovišť v záběru s profesní přípravy učitelů chemie (a dalších přírodovědných předmětů), tedy na katedrách chemie a útvarů chemického vzdělávání (přírodovědných předmětů), výzkumných ústavů a ​​organizačně správních institucí zabývající se obecné a specializované chemické vzdělání, odpovídající pracoviště v rozhodovacím sféry (metodiky dalšího vzdělávání učitele chemie, osazenstva, školní inspekce, manažery na různých úrovních vzdělávání), národních a mezinárodních institucí a organizací zaměřené na výzkum v obecné a specializované chemické (věda) vzdělání. Absolventi mohou pracovat také v publikování se zaměřením na výrobu učebnic a společností orientovaných na rozvoj a učebních pomůcek. Doktorské studium představují významný posun v kvalifikaci učitelů středních škol, kde výuka chemie je obecný vzdělávací kurzy, ale také na odborných školách, kde výuka chemie jako odborných kurzů. Získání výzkumu a pedagogickou kvalifikaci Ph.D. se stane výchozí pozice pro další profesní růst (např doc. profesor a profesor plné procedury). Doporučená literatura Studium Barke, H.-D., Hazari, A., YITBAREK, S. Misconceptions v chemii. Berlin, Heidelberg, New York: Springer, 2009 Borg, WR, GALL, MD pedagogického výzkumu. New York: Longman, 1989 ABELL, SK, Lederman, NG (eds.), Handbook of výzkum vzdělání vědy. Oxford: Routledge Taylor & Francis Group, 2007 BÍLEK, M. (Ed.) Výzkum, teorie a praxe v didaktiky chemie. Výzkum a výzkum orientovaný studií. Sborník z 23. Mezinárodní konference o výuce chemie. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014. [On-line] http://edu.uhk.cz/didchem/pdf/chemie.pdf [cit.15.10.2012] Přijímací řízení: Uzávěrka přihlášek: 30. červen (pro spuštění studií v září) Žadatelé musí odeslat Vyplněný formulář přihlášky kopie svých osvědčení o ukončení sekundárního stupně vzdělání přeloženy do angličtiny a notářsky ověřen. Rozsah a obsah přijímací zkoušky: Vstupní pohovor. Všechny dokumenty musí být zaslány na adresu zahraniční oddělení: Mgr. Jana Novotná Univerzita Hradec Králové Přírodovědecká fakulta Rokitanského 62 500 03 Hradec Králové Česká republika a na e-mailu: jana.novotna.2@uhk.cz [-]

PhD Ve Studiích Kultury

University College of Southeast Norway
Campus forma Denní studium Kombinované January 2017 Norsko Porsgrunn Drammen Rauland + 2 více

Ph.D. V kulturní studia vám poskytne vhled a větší pochopení kultury a významu kultury. [+]

. Ph.D. v kulturních studií Ph.D. V kulturní studia vám poskytne vhled a větší pochopení kultury a významu kultury. Naše Ph.D. v kulturních studií se zaměřuje na integraci prvky z humanitních a společenských věd jako kulturní analýzy, historie, dějin umění, antropologie, historie nápadů, filozofie, kulturní sociologie, etnologie, literatura, muzikologie, dějiny náboženství, jazyků a estetický tvůrčí a umělecké předměty. Program je založen na širokém pojetí kultury - to znamená, že kulturní studie v našem kontextu znamená, že člověk může studovat kulturu ve vztahu k hodnotám, postojů, znalostí, chování, sociálních vztahů, smysluplné výrazy, artefakty, umění a estetické praxe , Kultura může být jak proces a výsledek nebo produkt ve formě materiálních předmětů, služeb nebo činností v komunitě. Na celkové úrovni, doktorský program je popsán ze dvou koncepčních kombinací, které dohromady tvoří čtyři hlavní oblasti použití: kulturní porozumění kulturní politika Kulturní Výroba a estetických Practices kulturní Education [-]

FDV Nové Hranice PhD Program

Center for Research and Interdisciplinary (CRI)
Campus forma Denní studium 3 let September 2017 Francie Paris

Nové Frontiers PhD projekty mají za cíl rozšířit kolektivní inteligence a přispět k řešení globálních výzev prostřednictvím originálních výzkumných šetření. Tyto projekty často sedí na rozhraní umění & designu, digitálních technologií, vzdělávání a vědu, nicméně toto není striktně povinné. Například, minulé projekty zahrnovaly učení s hrami, výukou prostřednictvím výzkumu, komunikačních technologií, participativní vědy, umění / design jako prostředek pro komunikaci vědy, atd [+]

Nové Frontiers PhD projekty mají za cíl rozšířit kolektivní inteligence a přispět k řešení globálních výzev prostřednictvím originálních výzkumných šetření. Tyto projekty často sedí na rozhraní umění & designu, digitálních technologií, vzdělávání a vědu, nicméně toto není striktně povinné. Například, minulé projekty zahrnovaly učení s hrami, výukou prostřednictvím výzkumu, komunikačních technologií, participativní vědy, umění / design jako prostředek pro komunikaci vědy, atd Nové hranice PhD projekty mají za cíl přispět k řešení globálních výzev prostřednictvím nových výzkumných šetření. Přispívají k mobilizaci kolektivní inteligence k řešení společenských cílů, jako jsou ty, které stanoví, které do roku 2030 programem OSN pro udržitelný rozvoj. Původní přínos práce řeší otázky, které jsou relevantní v souvislosti s výzkumem. Disertační Vedoucí, práce poradní Výbor, disertace recenzenty, a obrana porota poskytuje pokyny a detaily na přijatelný obsah a formu disertační práce. Vybrané projekty nové hranice: umění a věda Otevřená věda hry se učit Budoucnost výzkumu učení a vyučování Definice výzkumných projektů Výzkumný projekt může být popsán řešením následující soubory otázek. Studenti by měli řešit tyto otázky na začátku svého studia, a neustále přeformulovat odpovědi, jak jejich projekty vyvíjet v průběhu tří let. Na předmětu Jaký problém nebo výzva bude tento výzkum adresa? Má předmět sám se liší od tradičního vědeckého výzkumu? Pokud ano, jak? Na znalostí hledal Jaké druhy poznání a porozumění bude tento výzkum odhalit? Jak bude tato znalost přispěje ke kolektivní inteligenci a přispět k řešení globálních výzev? Jak se toto poznání vztahovat k více konvenční typy akademických znalostí? Na výzkumné metody Jaké metody a techniky výzkumu jsou vhodné provádět tento výzkum? Jak jsou tyto metody v porovnání s metodami a technikami ve formálních věd, přírodních věd, společenské vědy a / nebo humanitní vědy? Výzkumné metody Na rozdíl od tradičních výzkumu v přírodních vědách, problémy řeší vědci New Frontiers student nemůže nutně být izolován od okolního prostředí a rušení může způsobit. Problém není rozdělena do několika izolovaných částí a ponětí o "kontroly", může být irelevantní. Naopak, New Frontiers výzkum často bere v úvahu kontext a prostředí, ve kterém je předmět nachází. Účtování souvislosti vyvstává další složitost, které nemohou být řešeny pouze pomocí tradičních metod. Proto výzkumníci studentů vytvořit a používat vhodné kvantitativní a kvalitativní metody (např experimentální, etnografické, hermeneutika, design-based, atd.), Které odhalí, a formulovat implicitní nebo explicitní, který se nachází a vtělená do výzkumu výsledku a / nebo procesů, , Dokumentace výzkumného procesu a výsledků PhD výzkumu procesy a výsledky by měly být dokumentovány a šířeny vhodným způsobem výzkumné obce a širší veřejnosti. I když se doktorské škola nevyžaduje stanovený počet publikací povolit obranu, doporučuje, aby studenti jsou zapojeni do třech publikacích. Pro studenty, kteří mají komponenty k jejich diplomové práci v oboru, kde publikování peer-soudcoval není běžné (např umění, design), doktorský škola doporučuje, aby studenti rozšiřovat svou práci v místě konání vhodné pro jejich pole. Tyto místa mohou zahrnovat mezinárodní konference, interaktivní demonstrace, výstavy, atd Podobně jako proces vzájemného přezkoumání, se očekává, že odborníci v oboru bude poskytovat zpětnou vazbu o výzkumných otázek, metod a výsledků prostřednictvím těchto alternativních způsobů šíření, čímž se přezkoumání a hodnocení práce. Navíc, studenti se očekává, že dokumentovat jejich pokrok výzkumu v písemná práce, zprávách poradního výboru a prezentovat stav svého výzkumu k jejich TAC výboru ročně. Konečné výsledky a procesy jsou dokumentovány a prezentovány v závěrečné disertační práce a obrany. Zatímco se ostatní média dovoleno doprovázet disertační práce, písemný dokument je povinné pro dokončení PhD. Vybrané nové hranice projekty Tyto projekty často sedí na rozhraní umění & designu, digitálních technologií, vzdělávání a vědu, nicméně toto není striktně povinné. Minulé projekty zahrnovaly učení s hrami, výukou prostřednictvím výzkumu, komunikačních technologií, participativní vědy, umění / design jako prostředek pro komunikaci vědy, atd [-]

PhD (vzdělávání)

Taylor’s University
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 6 let Přihlašování započato Malajsie Subang Jaya + 1 více

Kandidáti sledují PhD (školství), musí vypracovat nezávislé myšlení přístup a jedinečné znalosti ve své vlastní výzkumné zájmu. Nezávislý výzkum vyžaduje pečlivý a důkladné vyšetřování téma s cílem formulovat nové a originální nápady, poznatky a teorie. [+]

PhD - Pedagogika

Kandidáti sledují PhD (školství), musí vypracovat nezávislé myšlení přístup a jedinečné znalosti ve své vlastní výzkumné zájmu. Nezávislý výzkum vyžaduje pečlivý a důkladné vyšetřování téma s cílem formulovat nové a originální nápady, poznatky a teorie.

Všichni doktorandi jsou povinni účastnit modulů Metodologie výzkumu a Advance Metodologie výzkumu v prvním roce jejich kandidatury.

Taylorův škola vzdělání je odhodlána rozvíjet pedagogové, kteří jsou vášniví o učitelské profese. Pomáháme studentům znalosti, dovednosti a kompetence Nejlepší učebna postupy, které zahrnují nejmodernější technologie.... [-]


Phd - Pedagogika

Rezekne University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 let September 2017 Lotyšsko Rēzekne + 1 více

Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám lékařů, kteří se chtějí věnovat výzkumu nějaký aspekt svého oboru praxe. Kandidáti pustit [+]

Doktorský studijní program "Pedagogika" Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám lékařů, kteří se chtějí věnovat výzkumu nějaký aspekt svého oboru praxe. Kandidáti pustit na vysoké úrovni, praxe založené na výzkumu jednoho z výzkumných oblastí. Je to titul za výzkum, jehož cílem je pomoci odborníkům rozvíjet vztah mezi výzkumem a jejich profesní činnosti. Hostující profesoři z partnerských univerzit se bude podílet jako učitelé a poradci v rámci programu. Studenti mají možnost podílet se na mobility Erasmus pro studium a stáže. Vyučovacím jazykem je angličtina. Získaný titul: Doktorát v oboru pedagogiky (PhD). Požadavky na přijetí: Magisterský titul v oboru pedagogiky, psychologie, pedagogické vedení a humanitní vědy, sociální vědy, sociální péče a sociální pomoci v případě, odborná praxe v oblasti vzdělávání minimálně 3 roky.   Délka studia: 3 roky na plný úvazek studia, 4 roky na částečný úvazek studia. Studijní program se skládá ze 2 částí: 1. Vědecky výzkum Práce: individuální výzkumné práce, příprava a provedení lékařského práce; zveřejňování výsledků výzkumu (3 publikace); prezentace výsledků výzkumů do vědecky konferencí; teoretické semináře; praxe asistenta nebo asistenta hlavního výzkumníka profesora při vytváření a provádění projektů výzkumů pracuje-112 KP kreditů (168 ECTS); 2. Teoretické studie (část (povinný) - modul rozvoje výzkumu a intelektuálních schopností, B část (volitelně) - modul rozvojových Academicals kompetencí, C část (zdarma volitelný)) - 32 KP kreditů (48 ECTS). Pro dokončení doktorského studijního programu musí student získat 144 KP kreditů (216 ECTS). Závěrečný test: Vyšetření lékaře (v pedagogice a cizí jazyk) a lékaře disertační práce Studie poplatek: 2600 EUR ročně [-]

Ed.D.

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski Lévis

Doktor školství školení průkopnický výzkum v oblasti vzdělávání, s cílem zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. [+]

. Doktor školství školení průkopnický výzkum v oblasti vzdělávání, s cílem zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. Tento program nabízený společně s dalšími univerzity voliče sítě z Université du Québec upřednostňuje interdisciplinární přístup k vybudování nové modely vysvětlení a intervence. Struktura programu Během prvních dvou letech školní vzdělávací doktorátu jsou nabízeny v UQAM. Finanční pomoc je k dispozici ke krytí části nákladů spojených s cestováním povinná. Studenti pracují na výzkumných projektech setkávají na různých seminářích, takže každý těží z bohatých výměn se naučit získat zpětnou vazbu o svých projektech a diskutovat výzkum svými vrstevníky, vědecky. Tento program zahrnuje tezi 54 kreditů na konkrétní téma týkající se pedagogických vědách. výzkumné stáže Doktorát v oblasti vzdělávání umožňuje výrobu dvou výzkumných stáží s akademickými výzkumnými pracovníky a výzkumnými týmy v Quebecu nebo v zahraničí, a tím obohatit doktorské školení. oblasti výzkumu Témata v rámci vysokého školství v postgraduálním studiu mohou být velmi rozmanité. Témata studie mohou zapsat do některého z následujících způsobů: škola a sociální přizpůsobování, nápravu; vedení školy, řízení a financování vzdělávání; Vývoj student a poznání; didaktika (francouzsky, matematiky, přírodních věd, sociálních studií, etika, hudba, atd); vyučování a učení; praktický výcvik (stáže); psaní, počítání; vytrvalost a akademický úspěch; učitelského povolání; psychologie, filozofie či sociologie vzdělávání; informačních technologií a komunikace v oblasti vzdělávání; atd. Pracovní příležitosti Kromě toho, že prohlubování domény nebo získat dovednosti v oblasti výzkumu, vyššího vzdělávání absolvovat programy zpřístupnit nebo usnadnit přístup k některým pracovních míst: pokrok ve své učitelské kariéry nebo zasahování do vzdělávání; Principy (je-li stupeň nebo Master of školství, koncentrace vedení školy); Učitel zdrojů na různých úrovních (v případě krátkého programu druhého cyklu ve speciálním vzdělávání a Master of vzdělání - profesionální profil - koncentrace akademické a sociální adaptace); školní poradce ve školním stravování; profesionální ve službě či jiných organizací vývoji, řízení a kontrolu výzkumných projektů a rozvoj vzdělávání; přednášející v univerzitních programů vysokoškoláka v oblasti vzdělávání (kurzy spojené s specialitou vyvinuté); College Education (je-li dostatečná disciplinární zaměření je ve vlastnictví); Profesionální univerzitních výzkumných projektů v oblasti vzdělávání; Profesor výzkum ve vzdělávání (pro ty, kteří sledují doktorské studium v ​​oboru, který odpovídá pozic nabízených na univerzitách). CÍLE Tento program je příprava řezání-hrana v pedagogickém výzkumu s důrazem na interdisciplinární přístup různými typy výzkumu a budovat nové modely vysvětlení a intervence. Výzkumní pracovníci vyškolení v rámci tohoto programu bude využívat zdroje na výzkum řešit problémy a zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. A konečně, tento program podporuje vyšetřování vzdělávací situace v daném prostředí, s přihlédnutím ke všem komponenty této situace. Nabízená UQAR program je program, ve spojení s UQAC, UQAM, UQO a UQTR. [-]

Doktorát V Oboru Vzdělávání

Chapman University
Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Spojené státy americké Orange

Ph.D. v oblasti vzdělávání je program určený především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. [+]

Ph.D. v vzdělávacího programu Je určen především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. Doktorát v oblasti vzdělávání nabízí jedinečnou kombinaci čtyř důrazy: Kulturní a vzdělávací studia, Sociologie, Vedení studie a školní psychologie. Naše Ph.D v oblasti vzdělávání se vyznačuje pěti odlišných, ale vzájemně se prolínajících, konstrukčních částí: - pojem a praxe sociální spravedlnosti - spolupráce stipendista studentské kohorty - Fakulta mentorství studentů - přísné jádro filozofie, základy a metody příslušné Důraz oblast Program na první pohled - Kohorta model s vstupem každý pád - kohorty 18 studentů, 6 v každé důraz oblasti 4 důraz oblasti: - Kulturní a vzdělávací studia - postižením studie - školní psychologie - Vedení studia - 57 jednotka program, který může být dokončen plný nebo zkrácený pracovní úvazek studium - Všechny kurzy se konají v pozdních odpoledních a večerních hodinách (žádné on-line kurzy) - Low studentů, do -faculty poměr, s úzkou spolupráci mezi studenty a doktorské fakulty na publikace, prezentace a grantových Přijímací Požadavky Přijetí do programu je založena na hodnocení celého studenta, bez jediného kritéria, použité jako základ rozhodnutí o přijetí. Nejsou žádné cut-off skóre pro GRE nebo veřejných zakázkách. Je třeba zvážit pro přijetí, musí žadatelé předložit následující: - Online absolvent aplikace na Chapman University Ph.D. v vzdělávacího programu. - Dodatečná aplikace na Chapman University Ph.D. ve vzdělávání programu (prostřednictvím on-line aplikace). - Oficiální bakalářské a magisterské přepisy prokazující magisterského stupně od akreditované instituce vyššího vzdělávání. - Výsledky oficiální Graduate Record zkouška z verbální, kvantitativní a analytické psaní sekcí. - Tři doporučující dopisy, včetně dvou od absolventa-úrovni profesorů, kteří mohou popsat akademický potenciál žadatele, a jeden od někoho, kdo může mluvit k profesionalitě žadatele (např současného zaměstnavatele, nebo aktuální kolegy). Nebude brán zřetel dopisy od příbuzných. - Osobní esej (minimálně 2250 slov) budou použity k posouzení psaní žalobce, kariéra závazky, vedení potenciální, zkoumat zájmy, cíle a cíle (nahrané prostřednictvím on-line aplikace). Tento esej by měla obsahovat profesory, se kterými žadatel chce studovat a způsoby, jak výzkumné zájmy žalobkyně se ztotožní s odbornými znalostmi fakulty. Esej by měla být dostatečně věcný pro fakulta určit hloubku myšlení a závazku žadatele k přísnému programu. - Aktuální životopis ukazuje příslušné vzdělání a pracovní zkušenosti (nahraný prostřednictvím on-line aplikace). Ph.D. Výzkumné Fóra Nejméně jednou za rok Ph.D. v programu vzdělávání přináší předních vědců v akademickém poli výzkumu fórum otevřené pro naše CES studenty i učitele, aby se zúčastnil. Je to způsob, jak pro naše studenty komunikovat s odborníky v této oblasti, stejně jako získat znalosti v pohybu vpřed se svým výzkumem a případně témat disertační práce. [-]

Doktor Vzdělávání

Oral Roberts University
Campus nebo Online September 2017 Spojené státy americké Tulsa

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. [+]

. Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. Graduate School of vzdělávání ve ORU se zavazuje poskytovat příležitost pro jednotlivce v reakci na výzvu Boží stát "transformované profesionální křesťanské pedagogy." Vzdělávací školení z křesťanského pohledu na svět je nejlepší způsob, jak dosáhnout tohoto významného cíle, a to je to, co dostanete v ORU Graduate School of vzdělání - znalosti, dovednosti a inspiraci základny pomáhat vliv a transformovat život. Tento program, určený na téma "transformovaných pedagogy", připravuje odborné křesťanské pedagogy jít do světa každého člověka s vášní pro Krista a zároveň vštěpovat silné etické chování, znalosti a kompetence svých studentů, kteří budou na oplátku, změna společnosti. ORU Graduate School of školství míry poskytuje příležitost pro jednotlivce, kteří mají křesťanské principy získat pokročilé příprava na profesní odpovědnosti v oblasti vzdělávání po celém světě. Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro nabídky kurzů se stala intenzivní, ale příjemný 4-denní formát modul třídy. Tyto moduly mají rozsáhlé před a po cvičení, simulace a dynamické ve své třídě diskuse. Unikátní síla tohoto programu je, že studenti přispívají národní a mezinárodní perspektivy. Základní kurzy Všichni doktorandi jsou povinny přijmout následující základní kurzy: Organizační teorie ve správě, historie a filozofie výchovy, vedení studií, strategií pro vzdělávací změny, a současné problémy kurikula. Tyto předměty jsou navrženy tak, aby pomoci studentovi při dokončení doktorské komplexní vyšetření. Oblasti koncentrace - Vysoká škola a Vyšší vzdělání správa - Veřejná škola Správa - Správa Christian School Výsledky Ty, kteří hledají doktora Udělen najdete celou řadu možností profesního rozvoje. Některé oblasti jsou: - University prezident - University děkan - univerzitní oddělení židle - Univerzitní profesoři - inspektoři - Principal - Administrators [-]

Vzdělávání Doktorát

Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias
Campus forma Denní studium 3 let October 2017 Portugalsko Lisboa

Může se vztahují k cyklu studií vedoucích k PhD míry: a) Držitelé magisterského studia nebo právní ekvivalent; b) držitelé Bakalářský stupeň, A držáky kurikula [+]

Podmínky vstupu

Může se vztahují k cyklu studia vedoucí k získání titulu doktora:

) Držitelé magisterského studia nebo právní ekvivalent;

b) držitele bakalářských studijních, držitelé obzvláště příslušného akademického nebo vědeckého kurikula uznané za ověřování schopnosti splnit tento cyklus studia podle vědeckého výboru PhD;

c) držitelé akademického, vědecké a odborné osnov uznány jako zhoršení schopnosti splnit tento cyklus studia Vědeckým výborem PhD. Cíle

Definice cílů je vyrobena z odborných znalostí kandidátů podle právních předpisů a praxe univerzity:

a) Systematické pochopení kapacita ve vědecké oblasti... [-]


EDD / PhD, Vedení, Vyšší Vzdělání

Concordia University Chicago Online
Campus nebo Online Přihlašování započato Spojené státy americké Chicago

Concordia University Chicago ministerstvo vedení je na předním místě v poskytování pedagogům kvalitní, relevantní a aktuální postgraduální vzdělání, což zvyšuje vedení veřejných i neveřejných učitele a administrátory, neboť pozitivně ovlivní škol. [+]

. Concordia University Chicago ministerstvo vedení je na předním místě v poskytování pedagogům kvalitní, relevantní a aktuální postgraduální vzdělání, což zvyšuje vedení veřejných i neveřejných učitele a administrátory, neboť pozitivně ovlivní škol. Zasazujeme se za naše doktorských studijních kandidátů a všech studentů ve veřejných i neveřejných škol. Jsme reflexní profesionálové, kteří poskytují kvalitní, relevantní a aktuální vzdělání našich absolventů kandidáty ve vedení. Připravujeme naše kandidáty, aby učitele a správce vedoucí vodící veřejných i neveřejných škol ve službě studentů tak, aby se mohou stát účinným občané v globální společnosti. O stupni Tento doktorský program připravuje kandidáty na veřejných či neveřejných správní působnosti okresních-široký. Program je navržen tak, aby pomohl doktorandem: Podporu úspěchu všech studentů prostřednictvím vývoji a provádění společné vize učení, které podporuje proces učení. Rozvíjet pokročilé dovednosti v řízení organizace, činností a zdrojů pro bezpečnou, efektivní a účinné vzdělávacího prostředí ve školách a okresu. Spolupracují s pracovníky, prkna vzdělávání, studenty, rodiny a členy komunity v reakci na různých vzdělávacích a společenských zájmů a potřeb, stejně jako mobilizovat prostředky komunity. Prokázat integrity, spravedlnosti a etické chování podporovat a prosazovat rozvoj morální vzdělávací komunity. Porozumět a reagovat na větší politických, sociálních, ekonomických, právních a kulturních souvislostech. Program kompetence a výsledky Prokázat instruktážní Vedení Kompetencí: Analýza výukové programy a data o výkonu studenta podpořit úspěch pro všechny studenty. Výsledky: Kandidáti prokázat pochopení různých výukových výzkumných metodik a může analyzovat srovnatelné silné a slabé stránky jednotlivých metod. Kandidáti jsou schopni používat kvalitativní a kvantitativní údaje, vhodné metody výzkumu, technologie a informační systémy, aby vypracovaly plán dlouhého doletu pro čtvrti, která posuzuje zlepšení a systémů odpovědnosti okresu je. Kandidáti prokázat schopnost používat a propagovat technologií a informačních systémů obohatit okresní učební plán a poučení, sledovat instruktážní postupy a poskytnout pomoc pro administrátory, kteří mají potřebu zlepšení. Kandidáti prokázat schopnost přidělovat a ospravedlnit prostředky k udržení vzdělávací program. Kandidáti prokázat schopnost usnadnit a zapojit se do aktivit, které používají osvědčené postupy a zazní pedagogický výzkum ke zlepšení výukových programů. Kandidáti prokázat schopnost pomáhat školní a okresní personálu v chápání a uplatňování osvědčených postupů pro vzdělávání studentů. Kandidáti pochopit a mohou se vztahovat starost o rozmanitosti, teorie lidského rozvoje a osvědčenou učení a motivačních teorií k procesu učení. Kandidáti pochopit, jak používat vhodné výzkumné strategie na profil výsledky studentů v okrese a analyzovat rozdíly mezi podskupinami. Prokázat etické Supervision Vedení Kompetence: Vyhodnotit klima školy, kultura a profesionální personál zajistit poskytování podpory pro úspěch všech studentů. Výsledky: Kandidáti prokázat znalost strategií vzdělávání dospělých a schopnost aplikovat technologii a výzkum, aby profesionální design vývoje se zaměřením na autentických problémů a úkolů, mentoring, koučink, konferencí a dalších technik, které podporují nové znalosti a dovednosti na pracovišti. Kandidáti prokázat schopnost používat strategií, jako je pozorování a spolupráce reflexe pomoci vytvořit komplexní plány profesní růst s okresních a školských pracovníků. Kandidáti rozvíjet individuální profesionální růstové plány, které odrážejí závazek k celoživotnímu učení a osvědčených postupů. Demonstrovat efektivní, praktické i etické řízení vůdčí schopnosti Kompetence: Plán pro efektivní využívání fiskálních, lidských a materiálních zdrojů na podporu úspěchu všech studentů v rámci bezpečné, účinné a efektivní prostředí pro vzdělávání. Výsledky: Kandidáti prokázat schopnost používat znalosti výzkum založený na učení, učení, rozvoji studentů, organizačního rozvoje a správy dat pro optimalizaci učení pro všechny studenty. Kandidáti demonstrovat efektivní organizaci fiskálních, lidských a materiálních zdrojů, přičemž přednost mají učení a bezpečnost studentů a zároveň demonstrovat pochopení okresních rozpočtových procesů a svěřené odpovědnosti. Kandidáti prokázat schopnost organizovat okres na základě ukazatelů rovnosti, efektivity a účinnosti a lze aplikovat právní principy, které podporují rovnost. Kandidáti prokázat pochopení, jak aplikovat právní zásady podporovat a zajistit bezpečné, účinné a účelné zařízení. Prokáže schopnost efektivně komunikovat s rodiči a jinými členy komunity Kompetence: Zapojit vnější komunitu na podporu zajištění úspěchu všech studentů. Výsledky: Kandidáti prokázat schopnost usnadnit plánování a provádění programů a služeb, které sdružují zdroje rodiny a komunity, aby pozitivně ovlivnit učení studentů. Kandidáti prokázat schopnost používat veřejnou informací a znalostí založených na výzkumu problémy a trendy spolupracovat s členy komunity a místních organizací bude mít pozitivní dopad na vzdělávání studentů. Kandidáti aplikovat chápání modelů komunitních vztahů, marketingových strategií a procesů, data-řízený rozhodování a teorii komunikace na řemeslnou rámců pro školy, firmy, obce, státní správy a partnerství vysokých škol. Kandidáti prokázat schopnost rozvíjet a realizovat plán pro budování vztahů s vedoucími komunit a oslovit jinou činnost, náboženských, politických a servisními organizacemi, aby posílila programy a podporu okresní cíle. Kandidáti prokázat schopnost zapojit příslušníky dané komunity, skupiny a další zúčastněné strany v kraji rozhodování, což odráží pochopení strategií vydělávat na základní roli okresního ve větší komunity. Kandidáti prokázat schopnost spolupracovat s komunitními agentur začlenění zdravotních, sociálních a dalších služeb ve školách řešit studentské a rodinné podmínky, které ovlivňují učení. Kandidáti prokázat schopnost vést komunitní vztahy, které praktiky model uplatňovaný vztahy s médii. Kandidáti rozvíjet a realizovat strategie, které podporují zapojení rodiny do vzdělání svých dětí, výztužné mezi okresní zaměstnanci jistotu, že rodiny mají v nejlepším zájmu svých dětí v mysli. Pochopit rozmanité skupiny obyvatel Kompetence: Prokázat povědomí a citlivost k potřebám všech studentů, aby byla zajištěna studijní úspěšnosti ve školách a okresu. Výsledky: Kandidáti zaměstnávat současné znalosti pravidel a předpisů upravujících vzdělání pro dílčí populace (tj speciálního vzdělání, nadaný a nadaný, ELL, etnické podskupin). Kandidáti prokázat respekt k právům druhých s ohledem na důvěrnost, důstojnost a poctivost. Kandidáti posuzovat údaje a určit potřeby pro servírování subpopulací zajistit úspěch školy a odpovídající úspěch. Kandidáti podporovat programy a služby, které oslavují a podporují rozmanitou povahu škol a okresu. Porozumět širším kontextu Kompetence: Spolupracovat s příslušnými subjekty mimo školu podpořit úspěch všech studentů. Výsledky: Kandidáti prokázat schopnost používat vhodné výzkumné metody, teorie a koncepty pro zlepšení okresní operace. Kandidáti prokázat pochopení složitých příčin chudoby a dalších nevýhod a jejich dopady na rodiny, společenství, dětí a učení. Kandidáti prokázat pochopení politik, právních a správních předpisů přijatých podle místních, státních a federálních orgánů, které ovlivňují konkrétní čtvrti. Kandidáti mohou vysvětlit systém financování veřejných škol a její vliv na spravedlivé rozdělení vzdělávacích příležitostí v rámci okresu. Kandidáti prokázat schopnost pracovat s politickými představiteli na místní, státní a národní úrovni. Kandidáti mohou žádat pochopení toho, jak specifických zákonů na místní, státní a federální úrovni ovlivňují školní čtvrti a obyvatele. Kandidáti obhajují pozice v reakci na navrhované změny politiky, které by měly prospěch nebo ublížení na zdraví okresy a vysvětlují, jak se navrhované politiky a zákony by mohlo zlepšit vzdělávací a společenské příležitosti pro specifické komunity. [-]