Doktorské studium Pedagogika - Doktorské studium Pedagogika hledejte zde!

Doktorské studium Pedagogika - Zde naleznete doktorské studium Pedagogika

Pedagogika

Doktorát v oboru vzdělání může odkazovat se na jeden doktor filozofie ve vzdělávání (Ph.D), doktor pedagogiky (Ed.D) a doktor ve vzdělávání (D.Ed.). Všechny tituly jsou určeny pro uchazeče, kteří hledají akademické, administrativní, nebo klinický výzkum pozice v oblasti vzdělávání, ať už je to prostřednictvím veřejné nebo soukromé organizace.

PhD v oblasti vzdělávání obvykle vyžaduje kurzu a disertační práce pro stupeň má být zadána. Obory na doktorát v oboru vzdělávacích programů mohou zahrnovat vzdělávací politiky, pedagogická psychologie, Učební osnovy a učební nebo školské správy, abychom jmenovali alespoň některé. Absolventi PhD ve vzdělávacích programech často pokračují do kariéry jako profesoři na univerzitách nebo ve správních úřadech v oblasti vzdělávání, jako jsou školy základní a vrchní dozorce.

Pokud jste vášnivý oblasti vzdělávání a chtějí dále své vlastní otevřít mnohé dveře pracovních příležitostí, pak PhD ve vzdělávání může být titul pro vás.Podívejte se níže a zjistit!

Čtěte více

Phd - Pedagogika

Rezekne University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 let September 2017 Lotyšsko Rēzekne + 1 více

Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám lékařů, kteří se chtějí věnovat výzkumu nějaký aspekt svého oboru praxe. Kandidáti pustit [+]

. Doktorský studijní program "Pedagogika" Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám lékařů, kteří se chtějí věnovat výzkumu nějaký aspekt svého oboru praxe. Kandidáti pustit na vysoké úrovni, praxe založené na výzkumu jednoho z výzkumných oblastí. Je to titul za výzkum, jehož cílem je pomoci odborníkům rozvíjet vztah mezi výzkumem a jejich profesní činnosti. Hostující profesoři z partnerských univerzit se bude podílet jako učitelé a poradci v rámci programu. Studenti mají možnost podílet se na mobility Erasmus pro studium a stáže. Vyučovacím jazykem je angličtina. Získaný titul: Doktorát v oboru pedagogiky (PhD). Požadavky na přijetí: Magisterský titul v oboru pedagogiky, psychologie, pedagogické vedení a humanitní vědy, sociální vědy, sociální péče a sociální pomoci v případě, odborná praxe v oblasti vzdělávání minimálně 3 roky.   Délka studia: 3 roky na plný úvazek studia, 4 roky na částečný úvazek studia. Studijní program se skládá ze 2 částí: 1. Vědecky výzkum Práce: individuální výzkumné práce, příprava a provedení lékařského práce; zveřejňování výsledků výzkumu (3 publikace); prezentace výsledků výzkumů do vědecky konferencí; teoretické semináře; praxe asistenta nebo asistenta hlavního výzkumníka profesora při vytváření a provádění projektů výzkumů pracuje-112 KP kreditů (168 ECTS); 2. Teoretické studie (část (povinný) - modul rozvoje výzkumu a intelektuálních schopností, B část (volitelně) - modul rozvojových Academicals kompetencí, C část (zdarma volitelný)) - 32 KP kreditů (48 ECTS). Pro dokončení doktorského studijního programu musí student získat 144 KP kreditů (216 ECTS). Závěrečný test: Vyšetření lékaře (v pedagogice a cizí jazyk) a lékaře disertační práce Studie poplatek: 2600 EUR ročně [-]

EDD / PhD, Vedení, Vyšší Vzdělání

Concordia University Chicago Online
Campus nebo Online Přihlašování započato Spojené státy americké Chicago

Concordia University Chicago ministerstvo vedení je na předním místě v poskytování pedagogům kvalitní, relevantní a aktuální postgraduální vzdělání, což zvyšuje vedení veřejných i neveřejných učitele a administrátory, neboť pozitivně ovlivní škol. [+]

Concordia University Chicago ministerstvo vedení je na předním místě v poskytování pedagogům kvalitní, relevantní a aktuální postgraduální vzdělání, což zvyšuje vedení veřejných i neveřejných učitele a administrátory, neboť pozitivně ovlivní škol. Zasazujeme se za naše doktorských studijních kandidátů a všech studentů ve veřejných i neveřejných škol. Jsme reflexní profesionálové, kteří poskytují kvalitní, relevantní a aktuální vzdělání našich absolventů kandidáty ve vedení. Připravujeme naše kandidáty, aby učitele a správce vedoucí vodící veřejných i neveřejných škol ve službě studentů tak, aby se mohou stát účinným občané v globální společnosti. O stupni Tento doktorský program připravuje kandidáty na veřejných či neveřejných správní působnosti okresních-široký. Program je navržen tak, aby pomohl doktorandem: Podporu úspěchu všech studentů prostřednictvím vývoji a provádění společné vize učení, které podporuje proces učení. Rozvíjet pokročilé dovednosti v řízení organizace, činností a zdrojů pro bezpečnou, efektivní a účinné vzdělávacího prostředí ve školách a okresu. Spolupracují s pracovníky, prkna vzdělávání, studenty, rodiny a členy komunity v reakci na různých vzdělávacích a společenských zájmů a potřeb, stejně jako mobilizovat prostředky komunity. Prokázat integrity, spravedlnosti a etické chování podporovat a prosazovat rozvoj morální vzdělávací komunity. Porozumět a reagovat na větší politických, sociálních, ekonomických, právních a kulturních souvislostech. Program kompetence a výsledky Prokázat instruktážní Vedení Kompetencí: Analýza výukové programy a data o výkonu studenta podpořit úspěch pro všechny studenty. Výsledky: Kandidáti prokázat pochopení různých výukových výzkumných metodik a může analyzovat srovnatelné silné a slabé stránky jednotlivých metod. Kandidáti jsou schopni používat kvalitativní a kvantitativní údaje, vhodné metody výzkumu, technologie a informační systémy, aby vypracovaly plán... [-]

Mezinárodní A Multikulturní Výchova (Ed.D.)

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 5 let August 2017 Spojené státy americké San Francisco + 1 více

Ed.D. V mezinárodní a multikulturní výchovy (IME) se zaměřuje na pochopení formálního a neformálního vzdělávání v různých sociokulturních, jazykových, politických a ekonomických souvislostech. [+]

. Školení kritickými učenci a kteří byli praktikující Ed.D. V mezinárodní a multikulturní výchovy (IME) se zaměřuje na pochopení formálního a neformálního vzdělávání v různých sociokulturních, jazykových, politických a ekonomických souvislostech. Na zásadách rovnosti, sociální spravedlnosti a lidských práv základě programu kriticky reaguje na realitu vzdělávání uvnitř i za hranicemi veřejného školství ve Spojených státech a po celém světě. Náš program vybavuje studenty dovednosti potřebné, aby se zapojily do stipendia, učení a advokacie práce, které řeší mnohé z klíčových problémů ovlivňujících vzdělání dnes. Navštivte naše webové stránky zde se dozvíte více o tomto programu Charakteristické Funkce programu Zaměřte se na záběru stipendiu s významným dopadem na místní a globální komunity. Ostří a intelektuálně přísné osnovy založen v kritické pedagogiky. Silný smysl pro komunitu složený z vysoce různorodé fakulty a studenty, kteří nabízejí osobní i vědeckou podporu. Učňovské příležitosti pro doktorandy stát učence sociální spravedlnost, praktiky, a obhájci. "IME je rodina, skupina inteligentních láskyplných lidských bytostí, které mají pocit, že sociální spravedlnost je jádrem být pedagog. Je to místo, které se nazývá náš druhý domov, místo, které jsme přišli do okamžiku, kdy vnější svět je frustrující a my potřebujeme místo podpory a reflexe. Je to místo, které myšlenky jsou vrženy ctí, respektovat a elegantně napadal. Je to místo, které působí v civilizacích od počátku času ... komunity. " -IME EdD Student PROGRAM DELIVERY Program navazuje na plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr (pátek večer a celý den sobotu). Program Podrobnosti Ed.D. program je zakotvena v pěti hlavních oblastech: koncepční... [-]

Doktorské Tituly Doktor Psychologie V Klinické Psychologie (psyd)

University of San Francisco - School of Nursing and Health Professions
Campus forma Denní studium 5 let September 2017 Spojené státy americké San Francisco

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit. [+]

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit.

Klinická psychologie PsyD z USF SONHP na Vimeo.

Zdůraznění klinickou praxi Program PsyD USF se připravuje doktorandi pracovat jako zdravotní péče psychologů v různých prostředích v oblasti zdravotnictví. Absolventi budou umět v empirických a teoretických základů integrovaných, behaviorálních zdravotních zákroků a zároveň citlivé na kontextové, kulturní, duchovní a sociálně-ekonomické prostředí jednotlivců a komunit. Licensure a akreditaci Program USF PsyD je akreditována západní Sdružení škol a vysokých škol (WASC) a má přidružený člen status národní rady školy a programy pro profesionální psychologie (NCSPP). Absolventi programu na USF PsyD jsou způsobilé pro udělení licence v Kalifornii (a jiných státech) a psychologů. Program Podrobnosti Posláním USF PsyD programu je nabídnout přísný program studie založené na hodnotách jezuitských který klade důraz na klinické a vědeckou práci s zaostalých zemích a zaměřuje na vzdělávání kulturně reagujících psychology zdravotnictví pracovat v mezioborových integrovaných chování nastavení zdraví. Programovatelné funkce a doručení Program se skládá ze čtyř let akademického studia, včetně tří let Practica (1500-2000 hodin), odborného projektu a pátý rok stáž (1500-2000 doba uplatňovaná k udělení licence), typicky dokončena v jiné instituci. Úroveň složitosti a počet hodin Practica se každoročně zvyšuje. Každé umístění praktikum se koná v komunitě a zahrnuje kurz na akademické půdě. Vstupné je pouze na podzim, s celoročním studiu na podzim, jarní a letní semestr. Některé kurzy mohou být přijata společně se studenty... [-]

Doktorát V Oblasti Vzdělávání

International University For Graduate Studies - IUGS
Campus forma Kombinované September 2017 Dominika Portsmouth

Naše datová analytika studenti pracují na reálných projektech, jak se učí dovednosti potřebné k dosažení úspěchu v vizualizace dat, statistické modelování, dolování dat, optimalizaci a simulaci, aby se zdatně analyzovat velké soubory dat a vytvářet žalovatelné postřehy. Patří mezi ně takové obory jako jsou: rozvoj učení a poučení, rozvoj v raném dětství, základní a střední vzdělávání, speciálního vzdělávání, vzdělávání dospělých, pedagogického výzkumu, vytváření studijních plánů, studií gramotnosti, jazykového vzdělávání, matematické studie, vzdělávání učitelů a dalších specialit. [+]

. Pozadí a filozofie Vzdělávání je široký domény s množstvím speciálních domén. Patří mezi ně takové obory jako jsou: rozvoj učení a poučení, rozvoj v raném dětství, základní a střední vzdělávání, speciálního vzdělávání, vzdělávání dospělých, pedagogického výzkumu, vytváření studijních plánů, studií gramotnosti, jazykového vzdělávání, matematické studie, vzdělávání učitelů a dalších specialit. Díky této šíři pedagogiky, bude předchozím akademickém úvěry studenta z akreditovaných bakalářských post-institucemi být posuzována na individuálním základě. Studenti, kteří sledují EDD nebo PhD v oboru vzdělávání na mezinárodní univerzity pro postgraduální studium (IUGS) mohou být základní nebo střední škole učitelé, psychologové, poradci, správci, odborníci na výživu, knihovníci, nebo veřejný zdravotnický personál. Studie může být v jednotlivých tematických oblastech, jako je; matematiky, přírodních věd, anglicky, čtení, historie, ekonomie, tělesná výchova, hudbu a umění nebo veřejný pořádek, vedení a řízení, sociální a filozofické základy vzdělání, mezinárodní srovnávací pedagogiky, lingvistiky, rasy, nerovnosti a jazyk v oblasti vzdělávání, kvantitativní vzdělávací analýza politiky, vzdělávání učitelů, gramotnost, jazyk a angličtina vzdělání, lidský rozvoj a vývojové a psychologické vědy. Hlavním posláním je umožnit studentovi získat ty post-bakalářského kurzy, které slouží jeho potřebám svých odborných a akademických cílů a záměrů. Toho je dosaženo prostřednictvím správný výběr předmětů, které mají být schváleny děkan po projednání se studentem. Výsledky Student musí prokázat následující: U všech předmětů, včetně individuálních kurzů přijatých pod dohledem děkana, kurzy přijatých k předem stojící, nebo kurzy odebraných v požadovaném Graduate semináře budou studenti prokázat následující: Pozadí v teorii a výzkumu a schopnost koncepce a realizace empirických studií k řešení důležitých teoretických či praktických otázek... [-]

Doktorát V Oboru Vzdělávání Vedení

Marconi International University - Miami
Campus nebo Online Denní studium Kombinované September 2017 Spojené státy americké Miami

Doktorát v vzdělávacího programu Leadership je určen pro studenty, kteří hledají role jako vůdce v oblasti vzdělávání, vystavovat je na inovativním výzkumu a praxe ve vedení, řízení a správu vzdělávacích institucí. [+]

Doktorát v vzdělávacího programu Leadership je určen pro studenty, kteří hledají role jako vůdce v oblasti vzdělávání, vystavovat je na inovativním výzkumu a praxe ve vedení, řízení a správu vzdělávacích institucí. Učil zkušenými odborníky a aktivních výzkumných pracovníků v oboru, doktorát integruje teorii a praxi umožní absolventům získat akademické a praktické dovednosti v ústní komunikace, řešení problémů, kritické myšlení a budování týmu. Program Cíl Tento doktorát program je určen pro osoby, které chtějí získat komplexní a moderní porozumění v jednom z specializací nabízených nebo v celé řadě oborů, které informují vzdělávací teorii a praxi. Jejím cílem je vybavit ty, kteří aspirují na vedoucí pozice v oblastech, jako je výuka, vzdělávání učitelů, zdravotní vědy vzdělávání, vzdělávací vedení, vzdělávací poradenství, zvláštní vzdělání, výtvarné výchově, školní násilí a agrese, a pedagogického výzkumu, se schopností účinně se podílet na prohlubování znalostí, formování politiky, podpory inovací a zlepšení praxe. Doktorátu ve vzdělávání Vedení nabízí účastníkům příležitost absolvovat všeobecné studium teorie a praxe vzdělávací vedení a řízení jejich analýze ve světle současného výzkumu a odborné praxe. Osnovy Doktorátu ve vzdělávání Vedení je k dispozici základní kurzy, které rozšiřují základní vědomosti o oboru, které tvoří přibližně polovinu doby instrukce. Další nedílnou součást zahrnuje disertační práce výzkum, ve kterém budou studenti prezentovat svůj konečný projekt na panelu profesorů, aby tento program. Studenti si mohou vybrat jednu z šesti různých oborů k doplnění jejich program, tvořit čtvrtinu celkového programu. Specializace on-line vzdělávání speciální vzdělávání Vzdělávání a raného dětství Globální a srovnávací vzdělávání Obecné vzdělávání experimentální Pedagogika Požadavky na přijetí... [-]

PhD in Czech and Czechoslovak History

Charles University Faculty of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let September 2017 Česká republika Praha + 1 více

[+]

. Zaměření doktorského studia spočívá v prezentaci písemné disertační práci originální vědecké práce vychází z původní zdrojové základny. Téma projektu vybrán samy o sobě obvykle koresponduje s celkovým tématem, které by chtěli sledovat v průběhu doktorského studia. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení Přijímací zkouška: Diskuse o projektu - žadatel musí prokázat svou kvalifikaci pro vědeckou práci. Důraz bude kladen na orientaci vědeckého výroby zvoleného tématu, schopnost vydávat částečné začlenění do obecného historického kontextu a formulovat vlastní závěry. Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Informace o výkonu absolventů Absolvent doktorského studijního programu českých a československých dějin je vybaven teoretických a praktických znalostí v oblasti historické práce, a to ve vědeckém výzkumu, stejně jako historie výuky. Pracovně absolvent pracuje na univerzitách a vysokých školách, vědeckých institucí, muzeí, galerií a dalších kulturních institucí. [-]

Ph.D. Nebo Ed.D. Ve Vedení Pro Povýšení Učení A Služby V Oblasti Vysokoškolského Vzdělávání

Cardinal Stritch University
Campus forma Kombinované 6 semestry June 2017 Spojené státy americké Milwaukee

Doktorátu ve vedení pro povýšení učení a služby ve vysokém školství (Ed.D. nebo Ph.D.) vás připraví významně přispět k vaší organizaci a pomůže vám stát se transformační lídrem v oblasti vysokého školství. [+]

Doktorátu ve vedení pro povýšení učení a služby ve vysokém školství (Ed.D. nebo Ph.D.) vás připraví významně přispět k vaší organizaci a pomůže vám stát se transformační lídrem v oblasti vysokého školství. Program je určen pro stávající i ucházejí vedoucích pracujících ve dvou a čtyřletých vysokých škol a vysokých škol a komunity a technických vysokých škol, kteří se snaží být katalyzátorem k významným změnám v rámci jejich organizace. Vzdělávací program pro doktorátu ve vedení pro povýšení učení a služby ve vysokém školství se zaměřuje na současné vedení teorie s pevné základy v oblasti výzkumu. Široké pochopení pro komplexní povaze vysokého školství je vetkány osnov, ale hlavní náplní programu je připravit vám vést svou organizaci prostřednictvím smysluplné změny a transformace. Spíše než jednoduše budování své znalosti z teorie vysokého školství, se naučíte, aby se stal vůdcem, který bude účinně fungovat ve vaší organizaci vytvářet pozitivní změnu. Nový kohorta začíná jednou za rok v červnu. Program začíná dvoutýdenní, celodenní Summer Institute, která se koná na akademické půdě v Milwaukee. Po dokončení institutu, třídy schází na Cardinal Stritch University City Center v centru města Milwaukee. Třídy splnit jeden víkend měsíčně během podzimní a jarní semestr: pátky 4-8 hodin, v sobotu od 8 do - šestnáct hodin a v neděli 9 am-1 PM. Kurzy EDHE 781 - Současné problémy ve vysokém školství EDHE 783 - studentské záležitosti správa ve vysokém školství EDHE 784 - Inovační strategie ve vysokém školství EDHE 790 - Vedení v učení a servis Institute for Higher Education I EDHE 791... [-]

Doktor Filozofie Podle Publikovaných Prací - Cesta Na částečný úvazek

University of Bolton
Campus forma Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Bolton

Tento program je určen pro ty, jejichž práce je především ve výzkumu nebo zahrnuje podstatnou výzkumnou prvek a umožňuje jim získat akademický úvěr pro tuto práci, za předpokladu, že je na doktorské úrovni. Trasa je pro lidi, kteří již mají významné publikace k jejich cti. Trasa umožňuje kandidáty, s pomocí a radou akademických orgánů dohledu, k výběru nejvhodnější publikace pro zařazení do jejich ... [+]

. Doktor filozofie podle publikovaných prací - Route na částečný úvazek Tento program je určen pro ty, jejichž práce je především ve výzkumu nebo zahrnuje podstatnou výzkumnou prvek a umožňuje jim získat akademický úvěr pro tuto práci, za předpokladu, že je na doktorské úrovni. Trasa je pro lidi, kteří již mají významné publikace k jejich cti. Trasa umožňuje kandidáty, s pomocí a radou akademických orgánů dohledu, k výběru nejvhodnější publikace pro zařazení do jejich podání a připravit 10-15,000-slovo kritický komentář, který příslušného kontextu, analyzuje a dělá věci pro publikace, které mají být považovány za jako originální a nezávislý příspěvek k poznání, a proto, aby ospravedlnit udělení PhD. (Trasa B je k dispozici na plný nebo částečný úvazek pro lidi, kteří mají žádné nebo málo publikací.) [-]

PhD V Oboru Vzdělávání (se Zaměřením Na Vzdělávací Udržitelnost)

Nipissing University
Campus forma Denní studium July 2017 Kanada Ontario

Zakotvena v rámci post-moderní společnosti, a uznává, že je důležité více perspektiv, to Ph.D. Program ve vzdělávacím udržitelnost bude připravovat studenty z různých oborů. [+]

PhD ve vzdělávání (Educational udržitelnost) Zakotvena v rámci post-moderní společnosti, a uznává, že je důležité více perspektiv, to Ph.D. Program ve vzdělávacím udržitelnost bude připravovat studenty z různých oblastí, jako je vzdělávání, zdravotnictví, sociální práce, sociální spravedlnosti a administrativní vedení, udržitelných vzdělávacích postupů v 21. století. Udržitelný praxi rozumíme provádění výzkumu, výuky a vzdělávání napříč obory, kultur a národností a zahrnuje globální vizi vzdělávání, které rozvíjí sebepoznání a pochopení, že vztah já k lidem, k přírodě, a na navržený prostředí je zásadní stává vzdělaný člověk. Vzdělávací Udržitelnost znamená, že v rámci programu budou studenti a členové fakulty klást otázky, které se berou v úvahu sociální kontext, v němž žijeme, a zvážit způsoby, jak se svět vzájemně propojeny. Cílem je vybudovat kapacity pro uspokojení potřeb současných i budoucích akademiky a odborníky, kteří pracují v různých společenských věd oborů, kteří opustí program připraven překonat status quo 20. století běžné praxi vytvořit skutečné i virtuální vzdělávací prostředí, kde aktivní učení a více perspektivy jsou základy individuální a institucionální opatření. Stupeň je určen pro pedagogy v rámci školského systému, a v rámci povolání a obecněji, kteří se stanou angažovaných občanů, kteří mohou myslet kriticky a jsou připraveni přijmout individuální odpovědnosti za blaho společnosti. Podnikají příslušné gh celou řadu kurzů, komplexní zkoušky a práce (bakalářské práce), Ph.D. program vzdělávací udržitelný rozvoj má následující výsledky učení pro studenty: Nakreslete na širokou škálu teoretických a praktických literatury rozvíjet široké znalosti vzdělávacího krajiny prostřednictvím kurzů četby a prostřednictvím jednotlivých výzkumných projektů. Chování kritické rozhovory o vzdělávání v oboru... [-]

Doktor Vzdělávání (Ed.D)

Humboldt International University
Online forma Kombinované 36 měsíců March 2018 Spojené státy americké USA Online

Doktor školství stupně (Ed.D.) připravuje vzdělávací učence a vůdce pro 21. století. Ed.D. je zaměřena na rozvoj vzdělávacího prostředí a snaží se trénovat doktorandům s širokým a pevným multidisciplinárního základech, porozumět problému vytváření a zavádění nových výukových systémů spojujících různé druhy dodávek učení. [+]

. Doktor školství stupně (Ed.D.) připravuje vzdělávací učence a vůdce pro 21. století. Ed.D. je zaměřena na rozvoj vzdělávacího prostředí a snaží se trénovat doktorandům s širokým a pevným multidisciplinárního základech, porozumět problému vytváření a zavádění nových výukových systémů spojujících různé druhy dodávek učení. Studenti provádět studie špičkové, které řeší nejpalčivější problémy v oblasti vzdělávání. Po ukončení programu mohou absolventi vzít pozic fakultou, vzdělávací vůdci senior-úrovni a politických činitelů. Program Cíle Cvičení Připravit doktorandům pro navrhování a zavádění nových vzdělávacích prostředí s vysoce efektivní vzdělávací systémy. řízení znalostí Propagovat Knowledge Management (KM) jako proces uznat, spravovat a využívat znalostní aktiva v rámci vzdělávací instituce ke zlepšení vzdělávacího prostředí. Inovace Vyvinout inovační prostředí prostřednictvím technologie nástrojů a nových vzdělávacích modelů. Výzkum Zlepšení vzdělávání prostřednictvím výzkumu a vývoje vzdělávacích systémů a prostředí té nejvyšší kvality. Základní kurzy (18 kreditů) DOE 8000 Problémy a trendy DOE 8002 Teoretické základy Learning Environments DOE 8003 Technologie a vzdělávací instituce DOE Process Management 8004 znalostí ve vzdělávání DOE 8005 Analýza politiky ve vzdělávání DOE 8006 Cross Národní a mezikulturní perspektivy ve vzdělávání výzkumné kurzy DBR 9008 Informace o hledání pro výzkum DBR 9009 Design and Research Metodiky DBR 9010 Aplikovaná statistika v oblasti výzkumu DBR 9011 Sběr a analýza výzkumných dat Disertační práce DBD 9012 disertační práce Project DBD 9013 disertační práce Návrh DBD 9014 Disertační Defense [-]

PhD (vzdělávání)

Taylor’s University
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 6 let Přihlašování započato Malajsie Subang Jaya + 1 více

Kandidáti sledují PhD (školství), musí vypracovat nezávislé myšlení přístup a jedinečné znalosti ve své vlastní výzkumné zájmu. Nezávislý výzkum vyžaduje pečlivý a důkladné vyšetřování téma s cílem formulovat nové a originální nápady, poznatky a teorie. [+]

PhD - Pedagogika

Kandidáti sledují PhD (školství), musí vypracovat nezávislé myšlení přístup a jedinečné znalosti ve své vlastní výzkumné zájmu. Nezávislý výzkum vyžaduje pečlivý a důkladné vyšetřování téma s cílem formulovat nové a originální nápady, poznatky a teorie.

Všichni doktorandi jsou povinni účastnit modulů Metodologie výzkumu a Advance Metodologie výzkumu v prvním roce jejich kandidatury.

Taylorův škola vzdělání je odhodlána rozvíjet pedagogové, kteří jsou vášniví o učitelské profese. Pomáháme studentům znalosti, dovednosti a kompetence Nejlepší učebna postupy, které zahrnují nejmodernější technologie.... [-]


Doktorát V Oblasti Vzdělávání

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development
Campus forma Denní studium 4 let September 2017 Spojené státy americké Washington

Na Graduate School of školství a vývoj člověka (GSEHD), si uvědomujeme, že náš pokrok jako jednotlivci a obcí, národní i globální, musí zahrnovat pochopení vzdělávání jako oba oblasti praxe a oboru. To Ph.D. Program se zaměří na inovativní řešení kritických národní i globální problémy, v nichž vzdělávání a rozvoj lidských zdrojů hrají významnou roli, která však vyžadují teoretické a metodologické nástroje z různých oborů. [+]

. Doktorát v oboru vzdělávání Na Graduate School of školství a vývoj člověka (GSEHD), si uvědomujeme, že náš pokrok jako jednotlivci a obcí, národní i globální, musí zahrnovat pochopení vzdělávání jako oba oblasti praxe a oboru. To Ph.D. Program se zaměří na inovativní řešení kritických národní i globální problémy, v nichž vzdělávání a rozvoj lidských zdrojů hrají významnou roli, která však vyžadují teoretické a metodologické nástroje z různých oborů. Unikátní ve srovnání s peer instituce budou studenti být vybrán pro GSEHD je Ph.D. v oblasti vzdělávání na základě závazku k průzkumu, výzkum, analýzu a řešení problémů z přesvědčivého klíčovou výzvou naší doby. Od prvního dne přijetí do programu, budou studenti součástí mezioborového výzkumného týmu fakulty a vrstevníky. V průběhu čtyř let intenzivního studia, jako součást týmu, studenti budou testovat a vytvářet teorie, provádět výzkum a prohlubování znalostí průkopníkem průkopnická, integrovaná řešení naléhavých problémů. Ph.D. Cross-disciplinární Výzkumné týmy (CRT) vychází z intelektuálních silných stránkách naší fakulty, výzkumných zájmů a profesní úspěch a zároveň čerpá komunity kolegy napříč GW. Při práci s jejich CRT, budou doktorandi být podporováni k čerpání rozsáhlý přístup k řešení problémů prostřednictvím integrace perspektiv z oblasti vzdělávání, filozofie, ekonomie, sociologie, antropologie, psychologie, neuroscience, zdraví a práva. Washington, DC, nabízí jedinečné prostředí pro objev, stipendia a smysluplné přispění k národní a světové politiky a praxe. Jako členové CRT, budou absolventi být umístěny informovat, inspirovat a vliv diskuse a rozhodování z místních školních čtvrtí k federální vládě, od národních výzkumných nadací globálních institucí včetně skupiny Světové banky. Očekáváme inaugurační CRT... [-]

Doktor Vzdělávání

Oral Roberts University
Campus nebo Online September 2017 Spojené státy americké Tulsa

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. [+]

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. Graduate School of vzdělávání ve ORU se zavazuje poskytovat příležitost pro jednotlivce v reakci na výzvu Boží stát "transformované profesionální křesťanské pedagogy." Vzdělávací školení z křesťanského pohledu na svět je nejlepší způsob, jak dosáhnout tohoto významného cíle, a to je to, co dostanete v ORU Graduate School of vzdělání - znalosti, dovednosti a inspiraci základny pomáhat vliv a transformovat život. Tento program, určený na téma "transformovaných pedagogy", připravuje odborné křesťanské pedagogy jít do světa každého člověka s vášní pro Krista a zároveň vštěpovat silné etické chování, znalosti a kompetence svých studentů, kteří budou na oplátku, změna společnosti. ORU Graduate School of školství míry poskytuje příležitost pro jednotlivce, kteří mají křesťanské principy získat pokročilé příprava na profesní odpovědnosti v oblasti vzdělávání po celém světě. Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro nabídky kurzů se stala intenzivní, ale příjemný 4-denní formát modul třídy. Tyto moduly mají rozsáhlé před a po cvičení, simulace a dynamické ve své třídě diskuse. Unikátní síla tohoto programu je, že studenti přispívají národní a mezinárodní perspektivy. Základní kurzy Všichni doktorandi jsou povinny přijmout následující základní kurzy: Organizační teorie ve správě, historie a filozofie výchovy, vedení studií, strategií pro vzdělávací změny, a současné problémy kurikula. Tyto předměty jsou navrženy tak, aby pomoci studentovi při dokončení doktorské komplexní vyšetření. Oblasti koncentrace - Vysoká škola a Vyšší vzdělání správa - Veřejná škola... [-]

Phd TESOL

University of Nicosia
Campus forma Denní studium Kombinované 3 let September 2017 Řecko Athény Kypr Nicosia + 3 více

Cíle a cíle: zlepšit schopnost studentů vytvářet, konceptualizovat, navrhnout a implementovat podstatnou výzkumný projekt, který generuje nové poznatky a přispívá k teorii a praxi v oblasti TESOL. [+]

. Splatnost (roky): 3 roky Kvalifikace: Doktor filozofie v TESOL? Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků Úroveň kvalifikace: 3. cyklus (doktorát) Jazyk výuky: angličtina Forma studia: prezenční studium a Kombinované studium Minimální Kredity: 90 Minimální kreditů: 180 Profil programu: Cíle a zaměření: 1.. zvýšit schopnost studentů vytvářet, konceptualizovat, design a realizovat podstatnou výzkumný projekt, který generuje nové poznatky a přispívá k teorii a praxi v oblasti TESOL; 2. k pochopení a znalosti výuky anglického jazyka dále studentů. 3. k posílení teoretických znalostí studentů v TESOL, získání druhého jazyka, a aplikované lingvistiky výzkumu. Kariérní vyhlídky: Program poskytuje vynikající kariérní příležitosti pro ty, kteří se chtějí stát profesionály v oblasti vzdělávání a výuky anglického jazyka, pracoval pro vzdělávací zařízení, jako jsou ministerstva školství, veřejných a soukromých vysokých škol nebo jiných veřejných a soukromých škol jako akademici nebo správci. Maturitní Požadavky Student musí splnit všechny ostatní požadavky programu práci a. Získané dovednosti, znalosti Na konci programu budou studenti schopni: 1. Získat silné teoretických znalostí základny v TESOL, získání druhého jazyka, aplikované lingvistiky výzkum a metodiku, TESOL, která si zaslouží zveřejnění. 2. Konceptualizovat, design a realizovat podstatnou výzkumného projektu, který generuje nové poznatky, které přispívá k teorii a praxi; 3. Důkazy kompetence v metodikách použití v TESOL šetření a výstavních dovedností v používání analýzy dat. [-]