$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Doktorské studium Pedagogika v Mexiko - Zde naleznete doktorské studium Pedagogika v Mexiko

Vydělávat Ph.D. vyžaduje delší studium a intenzivní duševní úsilí. PhD je akademické studium, na které byste se soustředit po dobu čtyř až šesti let po jejich obdržení vaší magisterský titul, a to vede v případě úspěchu k PhD, což je nejvyšší akademický titul.Výuka může být velmi frustrující, pokud se vám nepodaří postoupit své vzdělání dovednosti a zna… Čtěte více

Vydělávat Ph.D. vyžaduje delší studium a intenzivní duševní úsilí. PhD je akademické studium, na které byste se soustředit po dobu čtyř až šesti let po jejich obdržení vaší magisterský titul, a to vede v případě úspěchu k PhD, což je nejvyšší akademický titul.

Výuka může být velmi frustrující, pokud se vám nepodaří postoupit své vzdělání dovednosti a znalosti úrovně doktorátu. To vám umožní pochopit pojmy lépe a dodávat kvalitní obsah na vašich studentů. To bude také vám umožní pochopit, že student 's chování dobře.

Mexiko, oficiálně Spojené státy mexické, je federativní konstituční republika v Severní Americe. Práce může vyžadovat pracovní vízum, které je obtížné se dostat, pokud si jen chcete na volné noze na krátkou dobu. Většina z vládou financované vysoké školy o městech starosta (státní kapitál) mají krátké kurzy historie i současnost gastronomie a kulturních subjektů, většina z nich jsou téměř zdarma.

Doktorské studium Pedagogika v Mexiko - Veškeré informace o doktorském studiu Pedagogika v Mexiko. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Mexiko zde!

Méně
Další informace o studiu v Mexiku
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
  • Oblíbené Nejnovější Název
  • Oblíbené
  • Nejnovější
  • Název
Tecnológico de Monterrey - ITESM
Monterrey, Mexiko +1 Více

Doktorský program v oblasti vzdělávací inovace má za cíl vyškolení výzkumných pracovníků schopných poskytovat nové poznatky, které přispějí k rozvoji jejich oboru a které jsou ... +

Doktorský program v oblasti vzdělávací inovace má za cíl vyškolení výzkumných pracovníků schopných poskytovat nové poznatky, které přispějí k rozvoji jejich oboru a které jsou předmětem publikace, přenosu a aplikace. V tomto ohledu byl program navržen tak, aby vycvičil lidi schopné navrhnout, implementovat a hodnotit vzdělávací řešení složitých problémů země a současné společnosti. Program má čtyři linie výzkumu, které umožňují klasifikaci projektů jak učitelů, tak studentů: psychopedagogické studie, studie o vývoji a využití technologií, sociokulturní studia a disciplinární studia. Jedná se o program, který vyžaduje, aby studenti absolvovali studium na plný úvazek, pobývali v metropolitní oblasti Monterrey během doktorského studia a absolvovali akademický pobyt v Mexiku nebo v zahraničí s univerzitou, s níž má Tecnológico dohodu. To trvá osm semestrů nebo méně, v závislosti na předchozích studiích, které má žadatel. -
PhD
Denní studium
4 roky
španělština
Kampus
 
Universidad de Sonora
Hermosillo, Mexiko

Obecný cíl: Vzdělávat výzkumné pracovníky, kteří jsou schopni vytvářet originální znalosti o vzdělávacích realitách a uplatňovat je tvůrčím způsobem s cílem přispět, s etickým ... +

Obecný cíl: Vzdělávat výzkumné pracovníky, kteří jsou schopni vytvářet originální znalosti o vzdělávacích realitách a uplatňovat je tvůrčím způsobem s cílem přispět, s etickým smyslem, k řešení problémů a pozornosti vzdělávacích potřeb prostřednictvím formulace základů, které podporují inovace a vzdělávací reformy na regionální a národní úrovni. -
PhD
Denní studium
3 roky
španělština
Kampus
 
Dorados University (Universidad Dorados)
Oaxtepec, Mexiko

VYTVÁŘENÍ VÝZKUMNÝCH VÝZKUMNÍKŮ V OBLASTI VZDĚLÁVACÍHO SCHOPNOSTI PŘISPĚT ZNAT SVŮJ ORIGINÁL K VÝSTAVBĚ, PORADENSTVÍ, KONTEXTUALIZACIÓNU A ŘEŠENÍ VZDĚLÁVACÍCH PROBLÉMŮ A K ROZ ... +

VYTVÁŘENÍ VÝZKUMNÝCH VÝZKUMNÍKŮ V OBLASTI VZDĚLÁVACÍHO SCHOPNOSTI PŘISPĚT ZNAT SVŮJ ORIGINÁL K VÝSTAVBĚ, PORADENSTVÍ, KONTEXTUALIZACIÓNU A ŘEŠENÍ VZDĚLÁVACÍCH PROBLÉMŮ A K ROZVOJI MODELŮ ANALÝZY, VYSVĚTLENÍ, INTERPRETACE A INTERPRETACE NOVÉ ZPŮSOBY INTERPRETACE, POROZUMĚNÍ A POZOR NA REGIONÁLNÍ A NÁRODNÍ VZDĚLÁVACÍ PROBLÉMY, KONZISTENTNĚ POUŽÍVÁNÍ METODICKÝCH NÁSTROJŮ CO-A ZMRZLIVO VE VÝCVIKU LÉKAŘŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ, SCHOPNÉ ROZVOJI VEDENÍ A EFEKTIVNÍHO VEDENÍ A ÚČINNÉHO VEDENÍ ZNALOST INTERPRETOVAT A NAVRHOVAT ŘEŠENÍ ZVLÁŠTNÍCH PROBLÉMŮ MORELOS ZVLÁŠTNĚ A MEXIKA OBECNĚ, KTERÉ MOHOU PŘECHODOVAT AŽ NA GLOBÁLNÍ OBLAST, MOHOU V PODMÍNKÁCH PŘISPĚT K OŠETŘENÍ OBSAHUJÍCÍ OCHRANU OBSAHUJÍCÍ VÝVOJ Z RODINY -
PhD
Spanish (Mexican)
Kampus
 

Získejte stipendium v hodnotě až $ 10000

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium.
Cencalli Institute of Family Therapy
México, Mexiko

Získejte solidní školení pro vědecký výzkum, kvantitativní i kvalitativní, aplikovaný na předmět rodiny. Připravte se na pedagogický sbor patřící k SNI a doprovázený osobním d ... +

Získejte solidní školení pro vědecký výzkum, kvantitativní i kvalitativní, aplikovaný na předmět rodiny. Připravte se na pedagogický sbor patřící k SNI a doprovázený osobním doučováním od druhého semestru. Cíl: Vyškolit výzkumné pracovníky s tematickou oblastí v teoreticko-praktických postulátech strukturální, konstruktivistické a postmoderní školy, které jim umožní v rámci etnopsychologie diskutovat o dynamice mexických rodin a párů, kteří jsou schopni provádět vědecké práce výzkumné projekty, které poskytují modely zaměřené na řešení problémů, které dnes mexické rodiny představují. -
PhD
Spanish (Mexican)
Kampus
 
Universidad Autonoma de Aguascalientes
Aguascalientes, Mexiko

Doktorát v oboru pedagogického výzkumu nabízí tři řádky výrobu a využití poznatků (LAGC). V rámci těchto linií výzkumu doktorandů rozvíjet originální výzkumné projekty, které ... +

Doktorát v oboru pedagogického výzkumu nabízí tři řádky výrobu a využití poznatků (LAGC). V rámci těchto linií výzkumu doktorandů rozvíjet originální výzkumné projekty, které představují příspěvky na rozvoj znalostí a / nebo chápání příslušných výchovných problémů. -
PhD
Denní studium
3 roky
španělština
Kampus
 
Centre for Advanced Pedagogical and Educational Studies of San Luis Potosí
San Luis Potosi, Mexiko

Doktorát má šest semestrů, ve kterých jsou umístěny pravidelné akademické činnosti, skládající se na jedné straně z účasti a účasti na seminářích a workshopech jeden den v týd ... +

Doktorát má šest semestrů, ve kterých jsou umístěny pravidelné akademické činnosti, skládající se na jedné straně z účasti a účasti na seminářích a workshopech jeden den v týdnu, přičemž paralelní práce probíhá nezávisle po zbytek roku. týden, jehož cílem je zajistit, aby student získal jak solidní školení v obecných znalostech oboru, tak v konkrétních znalostech svého oboru zájmu a na druhé straně realizaci výzkumného projektu, který vyvrcholí diplomovou prací. Studijní plán je strukturován kolem tří vzdělávacích os: a) teoretických b) metodických pro výzkum c) doplňkových aktivit. Obsahuje také čtyři oblasti znalostí poskytnuté referenty, aby odpovídaly obecnému i konkrétnímu obsahu: I. Výuka II. Zásady řízení a vzdělávání III. Vzdělávání a kulturní rozmanitost IV. Pedagogické znalosti. Kurikulární vývoj představuje úrovně postupné a narůstající složitosti, které umožňují usnadnit porozumění jevům a jejich nezbytnou teoreticko-praktickou artikulaci vzdělávacího procesu, rámovanou v pojetí Curricular Flexibility. Snaží se připravit a přimět uchazeče k problematizaci současného stavu vzdělávání v Mexiku, navrhnout jako předmět studia jeden z problémů zvolených v předběžném výzkumném projektu, prováděném uceleným a jasným způsobem, s příslušným návrhem Prvky. Všechny dovednosti, nástroje a kompetence získané během propedeutického modulu budou základem pro následný rozvoj seminářů a workshopů studijního plánu. -
PhD
Spanish (Mexican)
Čvc 2022
Kampus
 
Centre for Advanced Studies in Education
Mexico City, Mexiko

Jednou z velkých výzev, kterým mexické školství čelí, je podpora proaktivního vedení, které přispívá k vytváření inovací a strategií změn pro integraci a odpovědnou účast v té ... +

Jednou z velkých výzev, kterým mexické školství čelí, je podpora proaktivního vedení, které přispívá k vytváření inovací a strategií změn pro integraci a odpovědnou účast v této éře velkých technologických, vědeckých, sociálních a kulturních transformací. V tomto smyslu navrhuje doktorát ve vzdělávání se záměrem transformace školních procesů a postupů zlepšení kvality národního vzdělávacího systému prostřednictvím profesionalizace vysoké akademické úrovně manažerů, učitelů a pedagogického technického podpůrného personálu a rozvoje výzkumu pro vytváření inovativních vzdělávacích projektů, které se mimo jiné zabývají problémy učení, řízení, spolupráce, vzdělávacích sítí a interinstitucionálních vazeb. Doktorský program je prezentován jako akademická alternativa, která nabízí vzdělávací platformu na podporu rozvoje vysoce kvalitních kontextualizovaných a projektivních manažerských kapacit, podporu výzkumných projektů, které přispívají k rozvoji politik a modelů pro neustálé zlepšování kvality vzdělávání. to se nabízí. -
PhD
Spanish (Mexican)
Čvc 2022
Kampus
 
Centre for Advanced Studies of the South East
Campeche, Mexiko

Cíl doktorátu ve vzdělávání Školíme výzkumné pracovníky, kteří přispívají k rozvoji oblasti vzdělávání, zejména v oblasti kurikula, plánování vzdělávání a hodnocení, a vytváře ... +

Cíl doktorátu ve vzdělávání Školíme výzkumné pracovníky, kteří přispívají k rozvoji oblasti vzdělávání, zejména v oblasti kurikula, plánování vzdělávání a hodnocení, a vytvářejí znalosti, které přispívají informacemi relevantními pro jeho rozvoj a podporují efektivní využívání informační a komunikační technologie. -
PhD
Spanish (Mexican)
Čvc 2022
Kampus