close

Filtry

Zobrazit výsledky

Kombinované studium doktorské studium Marketing v Jihoafrická republika - Zde naleznete Kombinované studium doktorské studium Marketing v Jihoafrická republika

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby. Kurzy v oblasti marketingu a komunikace nauč… Čtěte více

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby.

Kurzy v oblasti marketingu a komunikace naučí, jak vytvořit marketingový plán založený na principech výzkumu trhu a marketingu. Tyto třídy se obvykle tvoří součást osvědčení nebo studijního programu. Ostatní předměty zahrnují jak využít rozhodnutí spotřebitele making trendy pomoci vytvořit image značky.

Jižní Afrika, oficiálně Republika Jižní Afrika je země nacházející se na jižním cípu Afriky. Je rozdělen do devíti provincií. Jižní Afrika není jen skákání z místa, je to samo o sobě fantastická destinace bohaté na faunu a flóru, kultury a historie.

Kombinované studium doktorské studium Marketing v Jihoafrická republika - Veškeré informace o Kombinované studium doktorském studiu Marketing v Jihoafrická republika. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Méně
Související studijní obory
arrow_drop_up arrow_drop_down
Další možnosti v rámci tohoto oboru: 
format_list_bulleted Filtry
University of Johannesburg
Johannesburg, Jihoafrická republika

Student by měl rozvíjet aplikované a vysoce specializované kompetence a praktické dovednosti při získávání, interpretaci, porozumění a aplikaci principů marketingového managem ... +

Student by měl rozvíjet aplikované a vysoce specializované kompetence a praktické dovednosti při získávání, interpretaci, porozumění a aplikaci principů marketingového managementu. Prostřednictvím disertační práce, v níž kvalifikace kulminuje, by kvalifikující student prokázal nezávislou a originální vědeckou práci. -
PhD
Denní studium
Kombinované studium
2 - 4 roky
Angličtina
Kampus
 

TIP! Pokud jste zástupce školy a chcete své programy přidat do naší nabídky, kontaktujte nás zde

Související studijní obory