Keystone logo

PhD Programy v Marketing v Japonsko pro 2024

Filtry

Filtry

  • PhD
  • Marketing
Studijní obory
    Administrativa (0)Architektura (0)Biologie (0)Obchodní podnikání (0)Turismus a pohostinství (0)Design (0)Doprava a Logistika (0)Ekonomika (0)Energetika (0)Environmentální vědy (0)
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

PhD Programy v Marketing

Marketingové programy mohou poskytnout studentům se specifickými dovednostmi a znalostmi v souvislosti s identifikací cílových skupin, tvorba cenových strategií, rozvoj služeb a produktů a realizace reklamní metody k dosažení vhodné pro spotřebitele.

Japonsko má jeden z vysoce integrovaných systémů vysokoškolského vzdělávání v Asii. Japans přístup k vědě a technologie je vysoce hodnocen tak jejich úroveň vzdělání velmi strukturované od dětství přes primární sekundární a terciární úrovni. Se 126 milionů lidí žijících v Japonsku má kulturní bohaté prostředí. Větší Tokio oblast je největší metropolitní oblast na světě, s více než 30 miliony obyvatel.

Požadavky na doktorském studijním programu se často týkají student má již získali magisterský titul. Kromě toho musí být předloženy teze nebo disertační práce především skládající se z původního akademického výzkumu. V některých zemích, může dokonce muset být obhajován před panelu tato práce.