Výzkumné stupně (MPhil / PhD) v antropologii

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

Způsob účasti: na plný nebo částečný úvazek
Očekává se, že všechny programy PhD SOAS budou trvat maximálně 48 měsíců na plný úvazek (tři roky plných poplatků, které zahrnují jeden rok práce v terénu a jeden poslední rok pokračování). Program PhD může být rovněž přijat na částečný úvazek. Pokud je učiněno na částečný úvazek, obvykle se předpokládá, že jak roční složka práce v terénu, tak rok pokračování jsou brány na plný úvazek.


V prvním roce je každý student MPhil jmenován tříčlennou výzkumnou komisí složenou z hlavního školitele, druhého školitele a výzkumného lektora. Studenti MPhil navštěvují týdenní seminář Research Training a kurz Research Methods a absolvují příslušnou jazykovou přípravu. Studenti MPhil mohou být také povinni absolvovat další regionální, tematické nebo teoretické kurzy související s jejich zvolenou specializací. Po úspěšném dokončení 20 000 slovní výzkumné zprávy a návrhu v terénu jsou studenti MPhil povýšeni na PhD status a zahájili terénní práci. Terénní praxe je základem dizertační práce 100 000 slov, která by měla prokázat originální myšlení a významně přispět k disciplíně. V období po terénu se studenti doktorandů účastní týdenního semináře po terénu a mají možnost představit probíhající práci. Studenti MPhil a PhD jsou povzbuzováni k účasti na různých seminářích a seminářích, které se konají po celé škole.

Proč doktorát v antropologii

Sociální antropologie je zaměstnavateli široce považována za vynikající školení, které držitele titulu vybavuje řadou zaměstnatelných dovedností. O hodnotě a relevanci disciplíny svědčí velká rozmanitost a rozlišení kariéry, které absolventi antropologie SOAS zahájili s úspěchem.

Antropologové mají globální perspektivu, když přijdou na volbu povolání. Rychlost a snadnost celosvětových komunikačních sítí zvyšuje potřebu porozumět a interpretovat sociokulturní vzorce, hodnoty a životní styl druhých. Sociální antropologové proto nacházejí příležitosti v různých oborech, včetně mezinárodního obchodu, informačních technologií, médií, knihovnických a muzejních služeb a cestovního ruchu. Multikulturní povaha moderní společnosti vyvolala v mnoha sférách potřebu zaměstnanců s vyškoleným povědomím o sociokulturních normách menšinových komunit a naši absolventi se nacházejí ve školství, zdravotnictví, místní správě a v poradenské služby mnoha druhů. Rostoucí počet pracuje v oblasti rozvoje doma nebo v zahraničí, s agenturami OSN nebo nevládními organizacemi a další pracují jako externí konzultanti.

SOAS PhD v sociální antropologii je ESRC uznán jako kurz 3 a 13.

Výzkumné Pathways

Existuje několik možných výzkumných Pathways k dispozici studentům výzkumu na katedře. Tyto jsou:

  • The 3 Pathway
  • 1. 3 Pathway
  • Je 2 3 Pathway
  • The 4 Pathway

The 3 Pathway je náš standardní MPhil / PhD Pathway vhodný pro kandidáty s existujícím magisterským titulem v antropologii. Kandidáti jsou zpočátku registrováni jako studenti MPhil. Pro studenty denního studia zahrnuje první rok registrace školení výzkumných metod a vývoj projektů, které vyústily v upgrade na PhD registraci. Po úspěšném upgradu se druhý rok obvykle věnuje provádění terénních prací. Třetí rok je věnován psaní.

1. 3 Pathway zahrnuje jeden rok na našem ESRC uznávané programu MA antropologického výzkumu metody následují tři roky na / doktorského programu MPhil. Tato Pathway je vhodná pro kandidáty s vysokoškolským titulem v antropologii, ale bez magisterského vzdělání v oboru. Dizertační práce pro MA antropologické výzkumné metody tvoří základ pro výzkumnou zprávu a návrh terénní práce potřebné pro přechod z MPhil na PhD status. V důsledku toho se proces upgradu obecně vyskytuje na začátku prvního roku 3 části Pathway a student může očekávat, že odejde na práci v terénu po přibližně jednom termínu.

Je 2 3 Pathway je určena pro ty, kteří s bakalářský titul v antropologii, ale kteří potřebují další intenzivní výcvik v určeném afrického nebo asijského jazyka, aby mohl provést práci v terénu. Zahrnuje dvouleté metody MA antropologického výzkumu a intenzivní jazyk, po nichž následují tři roky programu MPhil / PhD. Stejně jako u Pathway 1 3 jsou uchazeči schopni upgradovat a zahájit terénní práci dříve v prvním roce registrace MPhil / PhD než studenti standardní 3 Pathway .

4 Pathway je určena pro studenty se stávajícím magisterským stupněm antropologie, kteří vyžadují další intenzivní jazykovou přípravu, aby mohli provádět terénní práce. Pathway zahrnuje dvouleté období terénního vzdělávání, včetně intenzivního jazykového vzdělávání, a případně příležitost pro krátké seznamovací návštěvy před terénem na očekávaných terénních pracovištích a / nebo jazykové školení in situ. Očekává se, že uchazeči upgradují na PhD status na začátku druhého roku registrace.

Výše uvedené popisy jsou založeny na registraci na plný úvazek. Každá z těchto Pathways je k dispozici také na částečný úvazek (např. 3 Pathway mohou být přijaty na částečný úvazek po dobu šesti let). Studenti na každé z těchto Pathways mohou být rovněž způsobilí k podání žádosti o další rok zápisu se sníženou úrovní poplatků o statusu „pokračování“.

Jak je popsáno výše, očekává se, že kandidáti na výše uvedený výzkumný titul Pathways již budou mít školení v antropologii na vysokoškolské nebo postgraduální úrovni (v závislosti na Pathway ). Uznáváme však, že někteří kandidáti mohou mít antropologický výcvik bez formálního titulu antropologie. Potenciální studenti by měli kontaktovat výzkumného lektora a prodiskutovat jejich konkrétní okolnosti. Pokud kandidáti nemají dostatečný antropologický základ, může jim být nejprve doporučeno vzít jeden z našich vyučovaných magisterských programů (spíše než MA v metodách antropologického výzkumu), aby se kvalifikovali pro 3 nebo 4 MPhil / PhD Pathways .

Struktura

Požadované kurzy

Metody etnografického výzkumu

Všichni studenti zapsaní do prvního ročníku MPhil / PhD jsou povinni absolvovat a absolvovat předmět, tj. Předat hodnocení kurzu pro tento kurz a doprovodný kurz kvantitativních metod.

Úvod do statistiky - absolventský program na třech úrovních

Všichni všichni v prvním roce MPhil / PhD studenti na katedře, pokud není formálně osvobozen od objednatele kurzu, jsou povinni tento kurz absolvovat a absolvovat. Studenti, kteří přišli o schůzku, se mohou setkat s obtížemi sledovat trend výuky v následujících týdnech. Očekává se, že studenti na částečný úvazek přijmou opatření k zajištění pravidelné účasti.

Výzkumný seminář

Jedná se o dvouhodinový seminář, který nemá formální přednášky, ale zahrnuje příležitostné diskutující hosty. V prvních týdnech prvního semestru budou diskutovány základní psací a organizační schopnosti; orgánů financování a žádostí o grant; bude naplánováno orientační prohlídka knihovny a budeme se seznámit s používáním audiovizuálního vybavení v terénu. Od druhé poloviny 1. semestru bude hlavní část kurzu tvořena studentskými prezentacemi a zaměřením na psaní a vypracování výzkumné zprávy MPhil a návrh práce na ploše.

  • Časový rozvrh: Podmínky 1 a 2, čtvrtek 3-5 pokoj 559
  • Požadavky na cvičení: Tento kurz je zaměřen na podporu psaní výzkumné zprávy a návrhu práce v terénu, které jsou splatné nejpozději do pátku v týdnu 3 v termínu 3. Za tímto účelem budou všichni studenti povinni přednášet různé prezentace v semináře. V 1. semestru studenti představí své výzkumné téma a stručně nastíní budoucí cíle svého doktorského výzkumu. Začátkem semestru budou studenti seznámeni s audiovizuální technikou a povedou v Londýně krátké „terénní“ cvičení, aby se seznámili s vybavením a prozkoumali meze a možnosti etnografického znázornění „mimo text“. Výsledky učení tohoto cvičení by měly být integrovány do nadcházejících prezentací. Od studentů se očekává, že budou prezentovat materiál, který čtou (nebo etnografický film, který sledují), s cílem diskutovat o použitých technikách psaní a prezentace. Otázky, které je třeba zvážit: Co dělá dobrou etnografii? Jaký je účinný způsob strukturování argumentu (písemné i vizuální)? Co způsobuje obtížné čtení nebo prohlížení? Jaké jsou hranice etnografie a jak se změnily a dále se mění? Delší prezentace, které mají být provedeny během druhého semestru, budou tvořeny částí studentovy výzkumné zprávy. Výběr práce pro prezentaci by měl být obvykle projednán a dohodnut s vedoucím studenta. V 2. semestru budou studenti přiděleni, aby jednali jako komentátoři navzájem psané práce.
  • Cíle předmětu: Kromě podpory písemné práce, kterou studenti dělají, a myšlenek, které prozkoumávají ve svých individuálních konzultacích s vedoucími, je cílem semináře pro výzkum také představit a zdokonalovat přenositelné dovednosti. Patří mezi ně schopnost vytvářet a komunikovat krátké i dlouhodobější prezentace seminářů; dovednosti kriticky posoudit etnografické psaní a práci všech ostatních produktivním způsobem; a schopnost přispívat k diskusím a získávání znalostí jako člen skupiny. Seminář poskytuje studentům zásadní fórum pro diskusi o soutěžích o teoretické pozice a přístupy; a zvážit různé styly psaní, formy etnografické reprezentace a způsoby sdělování výsledků a myšlenek. Cílem všech těchto aspektů semináře je přispět k intelektuálnímu a organizačnímu rozvoji zprávy o aktualizaci MPhil.

Jiné požadované kurzy

Někteří studenti prvního ročníku výzkumu mohou být požádáni, aby se zaregistrovali do konkrétních kurzů a musí dokončit kurzu nastavenou učitelem. To bude uvedeno ve svém doporučení k výzkumnému programu. Pokud spadáte do této kategorie, váš vedoucí vám připomene váš závazek a bude sledovat váš pokrok v kurzu, stejně jako vedoucí výzkumu a docent pro výzkum.

Výzkumná zpráva a návrh práce

Ve vašem prvním ročníku, jako součást svého studijního oboru, napíšete výzkumnou zprávu a návrh práce o 20 000 slov na téma, které jste si vybrali a dohodli jste se svým nadřízeným. To je zapotřebí na začátku třetího ročníku prvního ročníku a všechny pozdní podání musí být podpořeny vaším nadřízeným a schváleny vedoucím výzkumu. Očekává se, že všichni studenti předloží tuto zprávu a do konce semestru 3 budou posuzováni ve formě hlasové schůzky. Pozdější podání může vyžadovat zpoždění v přezkoumání a zpoždění při přechodu z MPhil na status PhD. Žádný student nemá povolení k odchodu do terénní práce, dokud nebudou vyšetřeni a bylo učiněno rozhodnutí o aktualizaci.

Disertační práce

Ve vašem druhém roce se obvykle očekáváte, že provedete dvanáct měsíců práce na terénu na základě Vašeho návrhu na práci v terénu. Požadavky na delší období terénní práce musí být schváleny ADR a podporovány vaším nadřízeným. Při návratu z pole se očekává, že začnete pracovat na své doktorské disertaci o 100 000 slovech. Tato disertace musí být v souladu s Pravidly pro antropologii v University of London.

Studenti na částečný úvazek a studenti AHRC

Pokud jste studenti na částečný úvazek nebo studenti AHRC, stejně jako všichni studenti prvního ročníku studia se musíte na začátku akademického roku seznámit s Vaším nadřízeným, abyste se dohodli na vašich vzdělávacích potřebách a definovali vhodný způsob kontaktního dohledu. Obvykle se doporučuje, abyste absolvovali kurz Antropologického výzkumu v prvním roce a očekává se, že se ve druhém roce zúčastníte seminářů pro výcvik v oblasti výzkumu v pondělí s výcvikovým vedoucím oddělení. V minulosti byl v pondělí naplánován i polední seminář, takže druhý rok by mohl být jeden celý den. Během tohoto období bude dohled mít formu kombinace osobních setkání a e-mailových kontaktů; Osobní dohled se obvykle objevuje během vánočních, velikonočních nebo letních prázdnin.

Většina seminářů oddělení a mnoho seminářů se uskutečňuje po celý týden a večer (např. Seminář oddělení se koná každou středu od 3. do 3. hodiny). Přístup k knihovnickým a výpočetním zařízením je možný během běžných otevíracích hodin a probíhají opatření ke zvýšení přístupu zejména k novým IT zařízením ve východním bloku, která byla dokončena v roce 2004. Formální výuka a rostoucí množství výzkumných materiálů založených na tématech jsou k dispozici prostřednictvím elektronických zdrojů dostupných prostřednictvím internetového připojení knihovny (včetně rostoucího počtu specializovaných vyhledávačů podle subjektu / regionu).

Studenti AHRC: Katedra a fakulta se snaží, aby splňovaly všechny nejvyšší standardy supervize, péče a péče o všechny studenty výzkumu.

Semináře

Různé semináře, na které byste se rádi zúčastnili v SOAS a po celém Londýně, jsou obrovské a budete muset být selektivní. Seminář katedry antropologie se koná ve středu odpoledne a je klíčovým prvkem společného intelektuálního života zaměstnanců a postgraduálních studentů. Očekává se účast všech studentů prvního ročníku. Pozvaní přednášející představí probíhající práce, z nichž většina by měla být na špici antropologického výzkumu. Studenti se vracející z práce v terénu pořádají také pravidelný doktorandský seminář po terénu. Zatímco tento seminář je primárně zaměřen na studenty terénních prací (a očekává se, že se budou pravidelně účastnit všichni studenti terénních prací v rezidenci), studenti MPhil jsou silně povzbuzováni k účasti a diskusi.

SOAS pořádá řadu veřejných přednášek, konferencí a seminářů, které jsou významně propagovány na stránce událostí SOAS . Zaměstnanci SOAS obvykle patří do akademického oddělení a regionálního centra (někteří také patří do středisek zvláštního určení). Pokud máte regionální zájem, udělejte si čas na začátku roku nalezení příslušného regionálního centra, kde najdete informační tabuli zobrazující nadcházející schůzky. Některá regionální centra také vydávají zpravodaj.

Mimo SOAS budete možná chtít prozkoumat zařízení University of London. LSE, University College a Goldsmiths College mají značné antropologické oddělení a také pořádají týdenní semináře. Někteří z vás by mohli mít zvláštní zájmy, díky nimž by stálo za to hledat vysoké školy v Londýně, které se zabývají vysokoškolským studiem medicíny, práva, vzdělávání atd. Možnosti jsou příliš rozsáhlé a různorodé, aby se zde daly rozdělit; pokud máte zvláštní zájmy, zeptejte se zaměstnance, který sdílí vaše nadšení.

Můžete také zvážit vyčlenění Juniorského společenství Královského antropologického institutu (RAI), které bude obsahovat předplatné časopisu časopisu Královského antropologického ústavu a antropologie dnes. Členství také zahrnuje přístup k knihovně RAI umístěné v Britském muzeu, které také hostí semináře a filmové projekce.

Důležité oznámení

Informace na stránce programu odrážejí plánovanou strukturu programu proti danému akademickému zasedání.

Přijímání a aplikace výzkumu

Vítáme přihlášky kvalifikovaných studentů s dobrým magisterským stupněm (nebo zahraničním ekvivalentem) v příslušném předmětu pro výzkumné stupně na SOAS . Žádosti by měly být podávány online.

Je důležité podat žádost ještě před začátkem akademického roku, ve kterém se chcete přihlásit, abyste nám poskytli čas na zpracování vaší přihlášky. Pokud žádáte o stipendia, mohou platit dřívější termíny.

Program SOAS PhD je konkurenceschopný a uchazeči by měli mít záznam o vysokých akademických výsledcích a realizovatelný návrh, který přispěje k výzkumným zájmům katedry. Poznámka: odradíme čistě spekulativní aplikace. Žádosti o interdisciplinární výzkum jsou vítány, ale na jednu katedru lze podat pouze jednu přihlášku.

Vstupní požadavky

BA a / nebo MA titul v antropologii, s zásluhou nebo ekvivalentem v magisterském studiu a MA dizertační stupeň 65% (UK) nebo vyšší. Žadatelé musí předložit jasný a koherentní návrh výzkumu o 2000 slovech.

Bezpodmínečné požadavky na zadání anglického jazyka

Uchazeči, kteří potřebují ke studiu ve Velké Británii vízum úrovně 4, musí předložit akademické osvědčení UKVI IELTS z testovacího centra schváleného pro UKVI.

Mezinárodní uchazeči vyžadující ke studiu ve Velké Británii vízum Tier-4

Test Bezpodmínečný zápis Bezpodmínečný vstup s mezipodnikovou podporou
IELTS (akademická) 7,0 celkem nebo vyšší, s 7,0 v dílčím skóre. 7,0 celkově nebo vyšší s alespoň 6,5 v dílčím skóre

Žadatelé o EHP a EU

Test Bezpodmínečný zápis Bezpodmínečný vstup s mezipodnikovou podporou
IELTS (akademická) 7,0 celkově nebo vyšší, s 7,0 v každém dílčím skóre. 7,0 celkově nebo vyšší s alespoň 6,5 v dílčím skóre.
TOEFL IBT 105 celkem nebo vyšší, s minimem 25 dílčích skóre. 105 celkem s minimem 22 v dílčím skóre.
NEBO
100 celkem s minimem 25 písemně a 22 v dalších dílčích skóre.
Pearsonův test angličtiny (akademický) 75 nebo více, s minimem 70 v dílčím skóre. 70 nebo více, s minimem 65 v dílčím skóre.
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues.

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues. Méně
Londýn , Singapur + 1 Více Méně