Výzkumné stupně (MPhil / PhD) v historii

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

Způsob účasti: na plný nebo částečný úvazek


Oddělení historie SOAS je jedním z hlavních světových center nabízejících dohled nad výzkumem v africké a asijské historii. Přitahuje studenty a vědecké návštěvníky ze všech koutů světa. Nejvyšší hodnocení udělená ministerstvu v oficiálních hodnoceních národního výzkumu v letech 1996, 2001 a 2008 zohledňovala excelenci jeho odborné přípravy v oblasti výzkumu a také publikační záznam zaměstnanců. Oddělení poskytuje příležitost pro kvalifikované uchazeče, aby se připojili k velkým skupinám studentů a zaměstnanců pracujících v jejich specializovaných oborech historie nebo kolem nich. Jedinečná kombinace individuálního supervize, vyučovaných kurzů a seminářů zajišťuje, že velká většina studentů dokončí své tituly do čtyř let.

Studenti SOAS mají neomezený a obvykle volný přístup k velkému množství seminářů, konferencí a workshopů, které se konají v SOAS nebo na dosah. Nejdůležitější je, že se účastní týdenního semináře o regionální historii - o Africe, jižní Asii, Blízkém a Středním východě, východní Asii nebo jihovýchodní Asii - a často speciálních workshopech na témata související s jejich výzkumem. Úzké vazby jsou udržovány s nedalekým Ústavem historického výzkumu a Ústavem společenských věd, které provozují své vlastní výzkumné semináře. Poskytují studentům výzkumu mnoho příležitostí setkat se s vědci, kteří navštěvují SOAS , a těmi, kteří sídlí jinde na londýnské univerzitě nebo v Británii. Účast na seminářích, které jsou součástí vyučovaných předmětů v SOAS nebo jinde, může být možná i po dohodě.

Knižní hospodářství v Londýně je vynikající pro mnohé z předmětů studovaných na katedře. Studenti historie SOAS mají volný přístup do nedaleké britské knihovny (včetně kanceláře v Indii a orientálních sbírek), do Knihovny novin knihovny Britské knihovny v Colindale, do Národního archivu a na řadu dalších sbírek, včetně knihoven většiny dalších Londýnské vysoké školy a univerzity.

Struktura

  • Dozor
    Každý student má tříčlennou výzkumnou komisi. Spolužáci pod dohledem mají výbor pro čtyři osoby.
  • Postupy registrace pro studenty prvního ročníku
    Během registračního období bude váš nadřízený a vedoucí výzkumu k dispozici v inzerovaných časech, aby vás poznali v jejich kancelářích. Budete muset prodiskutovat s nadřízeným jakékoli kurzy, které byste mohli chtít auditovat nebo které musíte absolvovat a absolvovat (tj. Kurzy uvedené ve vašem dopise o přijetí ze školy a / nebo jazykové kurzy).
  • Přítomnost v Londýně
    Očekává se, že studenti budou během studia studovat SOAS , s výjimkou období terénních prací.
  • Deník a e-mail
    Každý student má osobní elektronický deník, ke kterému máte přístup prostřednictvím BLE. Deník musí být vyplněn pokaždé, když se během svého studijního programu setkáte se svým nadřízeným a musí být zaznamenány všechny cíle a termíny dohodnuté během výuky. Logbook je online nástroj navržený tak, aby vás podpořil ve vašem akademickém a profesním rozvoji a pomohl vám vybudovat široký a vyvážený profil dovedností. Rovněž umožňuje svým nadřízeným sledovat váš pokrok a podle toho vás informovat. Akademičtí a pedagogičtí pracovníci, stejně jako ostatní studenti, budou pomocí vašeho e-mailu SOAS kontaktovat s důležitými informacemi souvisejícími s titulem během studia. Pokud používáte jiný e-mailový účet, ujistěte se, že veškerá pošta z vašeho účtu SOAS je přeposílána.
  • Pravidlo čtyř let
    Škola vyžaduje, aby všichni studenti dokončili své doktorské studium do čtyř let. Je nezbytné, aby studenti informovali svého vedoucího, výzkumného pracovníka a rejstřík co nejdříve, pokud musí být jejich studium přerušeno na jakékoli významné období z důvodu výjimečných osobních okolností. Tyto problémy mohou být finanční, osobní nebo ve vztahu k vaší roli rodiče a / nebo pečovatele. V případě potřeby uveďte dokumentaci ve formě lékařských osvědčení, vysvětlujících dopisů atd. Mějte také na paměti, že jakékoli prodloužení vaší práce v terénu po obvyklých 12 měsících povede ke zkrácení doby zápisu, protože čtyřleté pravidlo zůstane v platnosti.
  • Kurzy
    Všichni studenti prvního ročníku jsou povinni navštěvovat týdenní seminář metodologie, hlavní fórum pro diskusi o současném historickém výzkumu, prezentaci vlastního výzkumu a zapojení se do výzkumu vašich vrstevníků. Studenti prvního ročníku jsou povinni absolvovat alespoň jeden regionální výzkumný seminář (Africký historický seminář, Near


    Jiné potřeby odborné přípravy, například v jazycích, se vyžadují u některých studentů z prvního ročníku, jak je uvedeno v přijatém dopisu k výzkumnému programu. Studenti jsou také povzbuzováni, aby auditovali kurzy v rámci oddělení Historie nebo jiných oddělení a fakult v rámci školy podle dohody s vedoucím. Studenti musí požádat příslušného účastníka kurzu o povolení před tím, než mohou auditovat kurz. Audit je možný pro přednášky, nikoliv pro výukové kurzy, takže jazykové třídy jsou obvykle vyloučeny. Zajištění dodatečných kurzů s jinými vysokoškolskými studenty na univerzitě v Londýně (jako je UCL pro evropské jazyky) se uskuteční všude tam, kde je to možné, ale nelze je zaručit. Doba takových požadovaných přednášek nesmí být v rozporu s vašimi seminárními závazky v rámci oddělení. Pokud časové intervaly pro jiné přednášky, které chcete provést mimo oddělení, se shodují s časem pro regionální výzkumný seminář nebo metodologický seminář, pak musí mít tyto povinné kurzy přednost.

    Očekává se, že studenti druhého ročníku budou během svého pobytu na regionálním výzkumném semináři.

    Studenti ve třetím ročníku se účastní čtrnáctidenního semináře pro psaní, na kterém budou diskutovat o návrzích kapitol s ostatními studenty. Studenti třetího ročníku jsou rovněž povinni se zúčastnit regionálního výzkumného semináře a po návratu z práce v terénu se očekává, že na tomto semináři uvedou jednu prezentaci. Očekává se, že studenti čtvrtého ročníku se budou během svého pobytu zdržovat na regionálním výzkumném semináři. Všichni studenti v rezidenci se účastní výzkumného semináře katedry, který se bude konat jednou nebo dvakrát za semestr a ve kterém zaměstnanci diskutují o svých současných výzkumných projektech.
  • Upgrade („mini-viva“)
    Všichni studenti jsou registrováni v prvním roce jako studenti MPhil. Schůzka zaměřená na modernizaci obvykle trvá až hodinu a bude ji provádět výzkumná komise, ale mohou zahrnovat i další zaměstnance, obvykle ze stejné sekce. V případě, že má student nebo školitel obavy ohledně inovačního setkání, může požádat výzkumného lektora nebo jiného nominovaného zaměstnance, aby byl během procesu přítomen jako „externí“. Skupina bude se studentem na základě portfolia diskutovat o průběhu práce a jejím budoucím směřování. Na základě portfolia a diskuse studentský výzkumný výbor rozhodne, že registrace bude převedena na PhD, že registrace zůstane MPhil nebo že registrace bude ukončena. Student, který dobře pracuje se svým školitelem, zjistí, že by se nemělo starat o poslední dvě kategorie. Výbor by se také mohl rozhodnout stanovit další požadavky během léta, jako je revize jednoho nebo několika kusů písemné práce před přijetím konečného rozhodnutí v září. Žádný student nemá povolení k odchodu na práci v terénu, dokud nebude učiněno rozhodnutí o upgradu. Po upgradu se status PhD vrátí k původnímu datu registrace pro MPhil.
  • Terénní / výzkumná dovolená
    Po upgradu na status PhD většina studentů odchází na „práci v terénu“ na jedno nebo několik období, která začínají na konci nebo po ukončení třetího období prvního roku. Doporučuje se, aby se studenti do SOAS vrátili po plné registraci nejpozději začátkem třetího semestru druhého ročníku. Změny tohoto vzoru mohou být nezbytné, ale musí být předem schváleny školitelem a školitelem výzkumu. Vy a váš nadřízený musíte vyplnit formulář žádosti o práci v terénu a odeslat jej do registru. Na tomto formuláři se očekává, že nastíníte své výzkumné plány na následujících 12 měsíců, včetně zahraničních univerzitních kontaktů a popisu opatření pro dohled v terénu. Práce v terénu delší než 12 měsíců musí být podporovány školitelem a schváleny docentem pro výzkum. Musíte si uvědomit, že takové prodloužení zkracuje dobu zápisu.


    Očekává se, že budete během práce v terénu v kontaktu se svým nadřízeným. Někteří studenti raději zasílají pravidelné měsíční zprávy o svých aktivitách; zatímco jiní předkládají delší střednědobou zprávu o terénu po prvních šesti měsících. Vy a váš nadřízený se musíte dohodnout na plánovaném způsobu hlášení před odjezdem. Na konci roku pro vás musí váš nadřízený vyplnit roční formulář pro hodnocení a bude muset vědět, co děláte. Všechny žádosti o prodloužený pobyt z terénu musí být podpořeny školitelem a schváleny náměstkem děkana pro výzkum, proto je nezbytný pravidelný kontakt s vaším školitelem.

    Ne všichni studenti mají své finanční prostředky na práci v terénu a v těchto případech tato otázka zaujímá značné obavy a úsilí v prvním roce. Při práci na metodách a školení se tedy očekává, že student identifikuje a použije všechny relevantní zdroje financování terénních prací, protože opatření pro terénní a grantové žádosti by měla být dokončena včas. Váš nadřízený může nabídnout vedení, ale kromě psaní referencí se od nadřízeného neočekává, že najde zdroje příjmů pro vás. Nalezení finančních prostředků, psaní žádostí a shromažďování potřebných podpůrných materiálů jsou součástí vašeho výzkumu a přenosných dovedností, které vám budou sloužit po dokončení vašeho studia.
  • Prodloužení stavu zápisu (pokračování) (čtvrtý rok)
    Všichni studenti, kteří se nepřihlásí do tří let, se mohou přihlásit maximálně na tři termíny na prodloužení doby zápisu (pokračování) (podrobnosti viz Příručka postgraduálního výzkumu). Za účelem přechodu na tento stav musí studenti předložit portfolio, které obsahuje dvě třetiny práce v návrhové podobě, podrobný náčrt každé ze zbývajících kapitol (přehled o obsahu, otázkách, zdrojích, struktuře), charakteristika celé práce a rozvrh až do odevzdání. Studenti předloží toto portfolio do konce srpna svého třetího roku zápisu všem členům jejich dozorčí komise.
  • Výuka jako GTA
    Studenti mají možnost požádat o místo asistenta pro postgraduální studium, vést jeden nebo několik kurzů pro kurzy nabízené na katedře (případně na jiných katedrách). Studenti obvykle vyučují ve třetím a / nebo čtvrtém ročníku. Ti, kteří neopouštějí práci v terénu, by také mohli zvážit výuku ve svém druhém roce. Výuková praxe je pro vaši kariéru rozhodující po PhD a pomůže vám zvládnout širší tematickou škálu témat. Váš nadřízený musí vaši přihlášku podporovat a bude ji šťastně dělat, pokud vaše práce pokračuje. Všichni studenti se mohou účastnit Programu rozvoje akademické výuky, který vede k akreditovanému certifikátu. Pozice GTA jsou obvykle inzerovány na začátku léta.
  • Odeslání disertační práce
    Hlavním úkolem všech studentů před začátkem jejich třetího ročníku je vypracovat realistickou strategii pro shromažďování a organizaci výzkumných materiálů a psaní diplomové práce. Očekává se, že jste dokončili návrh své práce do konce třetího roku. Do konce čtvrtého roku musíte odevzdat diplomovou práci k viva voce.
  • Studenti na částečný úvazek
    Pravidla pro studenty na částečný úvazek jsou stejná jako výše s následujícími výjimkami: Očekává se, že studenti na částečný úvazek uvidí své supervizory měsíčně v letech jedna a dva a podle potřeby během následujícího období. Účastní se metodického semináře a prezentují metodologii v prvním roce svého zápisu. Prezentují regionální seminář a mají schůzku pro upgrade ve druhém roce po zápisu. Ostatní prvky prvního ročníku (účast na regionálním semináři a audit / absolvování dalších kurzů) budou dohodnuty se školitelem. Po ukončení práce v terénu se zúčastní třetího ročníku zápisu.
  • Reprezentace studentů
    Na začátku každého roku jsou stanovena opatření pro volbu zástupců studentů: jeden z prvního roku a jeden z kohorty třetího roku. Zástupci se účastní zasedání odborů a hrají důležitou roli při určování otázek, které musí ministerstvo převzít. My, členové fakulty, si vážíme příspěvků zástupců studentů na schůzky katedry. Zástupci studentů z katedry budou mít také příležitost působit ve výborech fakult a škol. Zaměstnanci kanceláře fakulty budou pomáhat zástupcům studentů při sestavování e-mailových seznamů pro výzkumný program a při organizování schůzek a akcí (tj. Rezervace pokojů). Mohou zahrnovat neformální setkání se zaměstnanci nebo s jinými studenty, roční fóra, workshopy nebo společenské akce, které studenti považují za vhodné.
  • Knihovny
    Seznamte se již od raného období s hlavními sekcemi hlavní knihovny SOAS . Všichni studenti výzkumu SOAS mohou mít přístup k univerzitním knihovnám University of London, zejména knihovnám UCL a LSE, Britské knihovně a knihovně University of London (Senate House). “ Knihovna Ústavu historického výzkumu je pro studenty katedry nepostradatelná a váš vedoucí vám může poradit o dalších specializovaných knihovnách, které jsou relevantní pro váš projekt.
  • Historie v Londýně
    Stejně jako u jakékoli jiné disciplíny nabízí Londýn obrovskou škálu událostí souvisejících s historií. Dobrým výchozím bodem pro studenty výzkumu v laboratoři historie, se sídlem v Ústavu historického výzkumu (IHR). IHR pořádá řadu seminářů, které budou zajímavé pro mnoho studentů. Královská historická společnost pořádá také pravidelné přednášky a další akce. Váš nadřízený vám bude schopen radit o institucích a událostech, které jsou pro vaše tematické a regionální zaměření specifické. Studenti jsou také povzbuzováni k aktivní účasti v Sdružení studentů výzkumu SOAS které vydává například vlastní výzkumný časopis Polyvocia. Měli byste se spojit s příslušnými regionálními středisky v SOAS a získat informace o jejich aktivitách.
  • Život po PhD
    SOAS má kariérní službu, která je k dispozici všem studentům zdarma, zatímco studují ve škole a která vám pomůže různými způsoby. Školitelé mohou poskytnout zejména studentům, kteří chtějí vykonávat akademickou kariéru, rady a návrhy pro žádosti o postdokumenty a další zdroje financování. Je však vaší odpovědností najít další možné zdroje postdoktorského financování a za vypracování příslušného časového harmonogramu žádosti se svým nadřízeným. Odkazy na přihlášky obvykle poskytuje školitel a další zaměstnanci, kterých student dobře zná, ale obecnější reference může poskytnout vedoucí výzkumu nebo vedoucí katedry.

Tato katedra výzkumného manuálu stanoví hlavní fáze psaní MPhil nebo PhD v historii, program katedry pro studenty výzkumu, dohled, který můžete očekávat a očekávání od studentů výzkumu. My, členové fakulty, si vážíme aktivní účasti studentů výzkumu na akademickém životě katedry a považujeme studenty výzkumu za životně důležitou součást její výzkumné kultury. Následující text má zajistit, že dokončíte svůj výzkum v předepsaném období a vytěžíte maximum ze svých let v našem oddělení.

Důležité oznámení

Informace na stránce programu odrážejí plánovanou strukturu programu proti danému akademickému zasedání.

Přijímání a aplikace výzkumu

Vítáme přihlášky kvalifikovaných studentů s dobrým magisterským stupněm (nebo zahraničním ekvivalentem) v příslušném předmětu pro výzkumné stupně na SOAS . Žádosti by měly být podávány online.

Je důležité podat žádost ještě před začátkem akademického roku, ve kterém se chcete přihlásit, abyste nám poskytli čas na zpracování vaší přihlášky. Pokud žádáte o stipendia, mohou platit dřívější termíny.

Program SOAS PhD je konkurenceschopný a uchazeči by měli mít záznam o vysokých akademických výsledcích a realizovatelný návrh, který přispěje k výzkumným zájmům katedry. Poznámka: odradíme čistě spekulativní aplikace. Žádosti o interdisciplinární výzkum jsou vítány, ale na jednu katedru lze podat pouze jednu přihlášku.

Minimální požadavky na vstup

Titul BA a / nebo MA z dějin, se zásluhou nebo ekvivalentem v magisterském studiu a magisterskou diplomovou třídou 65% nebo vyšší. Žadatelé musí předložit jasný a koherentní návrh výzkumu o 2000 slovech.

Dotazy týkající se možných výzkumných témat by měly být v první řadě směřovány na zaměstnance, jejichž zájmy se téměř shodují se zájmy potenciálního studenta.

Nabídky na přijetí budou učiněny na základě akademického záznamu uchazeče, referencí a navrhovaného tématu. Zájemcům o stipendia od SOAS nebo prostřednictvím SOAS se doporučuje, aby své žádosti podali co nejdříve (například před lednem v roce vstupu), protože ve většině případů pouze ti, kteří již nabídku místa nabízejí, být považován za cenu.

Ačkoli se některé teze spoléhají hlavně na materiály v angličtině a dalších evropských jazycích, hlavní výhodou získání výzkumného titulu v historii u SOAS je skutečnost, že škola může poskytovat výuku v mnoha afrických a asijských jazycích. Studentům, kteří vyžadují takovou výuku, se doporučuje, aby o tom v době podání žádosti zmínili a projednali s potenciálními supervizory co nejdříve po obdržení nabídky.

Bezpodmínečné požadavky na zadání anglického jazyka

Uchazeči, kteří potřebují ke studiu ve Velké Británii vízum úrovně 4, musí předložit akademické osvědčení UKVI IELTS z testovacího centra schváleného pro UKVI.

Mezinárodní uchazeči vyžadující ke studiu ve Velké Británii vízum Tier-4

Test Bezpodmínečný zápis Bezpodmínečný vstup s mezipodnikovou podporou
IELTS (akademická) 7,0 celkem nebo vyšší, s 7,0 v dílčím skóre. 7,0 celkově nebo vyšší s alespoň 6,5 v dílčím skóre

Žadatelé o EHP a EU

Test Bezpodmínečný zápis Bezpodmínečný vstup s mezipodnikovou podporou
IELTS (akademická) 7,0 celkově nebo vyšší, s 7,0 v každém dílčím skóre. 7,0 celkově nebo vyšší s alespoň 6,5 v dílčím skóre.
TOEFL IBT 105 celkem nebo vyšší, s minimem 25 dílčích skóre. 105 celkem s minimem 22 v dílčím skóre.
NEBO
100 celkem s minimem 25 písemně a 22 v dalších dílčích skóre.
Pearsonův test angličtiny (akademický) 75 nebo více, s minimem 70 v dílčím skóre. 70 nebo více, s minimem 65 v dílčím skóre.
Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues.

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues. Méně
Londýn , Singapur + 1 Více Méně