Výzkumné studium (MPhil / PhD) v globálních studiích
SOAS University of London
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 4 670 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* denní poplatky za akademický rok: UK / EU 4 396 GBP; Zámořské 17.967 liber. Částečný úvazek za akademický rok: UK / EU 2 198 GBP; Zámořské 8 984 liber
Úvod
Způsob účasti: na plný nebo částečný úvazek
CISD vítá žádosti od budoucích studentů MPhil / PhD, kteří chtějí provádět multidisciplinární výzkum v oblastech globálních studií, které se týkají výzkumných zájmů členů centra a výzkumných programů centra.
Zvláštní zaměření tohoto výzkumného programu je dvojí: tematicky se program zabývá analýzou současných globalizačních procesů a politických, ekonomických, sociálních a kulturních vztahů a struktur, které tyto procesy definují a formují. Spíše než například studium mezistátních nebo mezistátních vztahů a dohod, které jsou tradiční doménou mezinárodních studií, je jádro tohoto programu zaměřeno na studium povahy a vývoje samotné současné globalizace a globálně sdílené otázky, jak z teoretického, tak z politického hlediska. Program metodicky podporuje multidisciplinární analýzu současných globalizačních procesů. Výzkumná témata a projekty budou analyzovat roli a výměnu mezi lidmi, institucemi, organizacemi a státy při utváření dynamiky globalizace prostřednictvím hranolu (alespoň) dvou z následujících akademických disciplín: Mezinárodní studia a politika, Právo, Ekonomie, Management Studie, vývojové studie, dějiny, mediální a komunikační studia.
Podpora studentů je v centru činnosti CISD. Studenti doktorských studijních programů jsou plně podporováni svými primárními a sekundárními školiteli a vedoucím výzkumného střediska, v současné době ředitelem střediska Dr Dan Plesch. Studenti jsou povzbuzováni k účasti a prezentaci na výzkumných seminářích centra.
Struktura
Program školení a metodik výzkumu
Obecně by měl být dohodnutý program odborné přípravy v oblasti výzkumu obvykle dokončen během prvního roku studia (pokud je na plný úvazek) nebo během prvních dvou let (pokud je na částečný úvazek). Všichni studenti jsou povinni absolvovat a úspěšně dokončit svůj výzkumný výcvik před formálním přechodem z MPhil na PhD, který musí proběhnout do května / června prvního roku (na plný úvazek) nebo do května / června druhého roku (na částečný úvazek). .
Po registraci poskytne výzkumný pracovník střediska po konzultaci s vedoucím (a případně nadřízeným) vedoucím rozvrh tréninkové metody pro každého studenta výzkumu. Tím se využijí stávající výcvikové kurzy pro výzkumné metody, především na Právnické fakultě
Všichni studenti CISD MPhil / PhD budou požádáni, aby se zúčastnili specializovaného modulu výzkumných metod pro globální studia na CISD. Tento jednorázový kurz je určen k doplnění a podpoře školení metod sociálních věd na SOAS zaměřením na tři hlavní aspekty výzev, které představuje výzkum v oblasti globálních studií: (1) Globální studia jako vznikající disciplína: Metodologické a epistemologické rámce pro analýza vznikajících globálních struktur moci a znalostí - jejich omezení a možnosti, role nových forem spolupráce a výzvy participativního veřejného rozhodování v nadnárodním a / nebo globálním kontextu; (2) Výzva multidisciplinárního výzkumu: Jak „obecný“ jsou metodologické základy „společenských věd“?, Srovnávací diskuse o různých (disciplinárních) perspektivách vysvětlení a kauzality v sociálních vědách, hlavní důsledky pro navrhování multidisciplinární výzkumné projekty; (3) Globální studie jako aplikovaná sociální věda: případové studie vs. analýza agregovaných dat při analýze globalizačních procesů a globálních problémů, nástroje kvalitativní a kvantitativní analýzy dat, měření a koncepční otázky pro transnacionální a nadnárodní empirickou analýzu. Druhý (jednorázový) výzkumný modul na CISD se zaměří na obecnější vzdělávání v oblasti filozofie a metody sociálních věd. Bude to uspořádáno kolem 2-3 příkladů výzkumných projektů v oblasti globálních studií, které ilustrují jak obecné, tak specifické metodologické výzvy, které vyvstávají pro multidisciplinární výzkum situovaný na rozhraní mezi nadnárodními a mezinárodními procesy a strukturami, z hlediska koncepčního stejně jako empirická analýza. Tato část výcviku výzkumných metod na CISD může být případně nahrazena a / nebo doplněna specializovaným výcvikem v jiných odděleních (jak je uvedeno výše) a / nebo případně se vyvíjejícím mezisektorovým „jádrem“ výuky obecných metod sociálních věd ve škole.
Na konci 2. semestru budou studenti MPhil / PhD v prvním ročníku programu Globální studia požádáni, aby prezentovali své výzkumné projekty na neformálním semináři pro pracovníky střediska a studenty. Cílem je umožnit studentům prvního ročníku, aby před předložením upgradu diskutovali o teoretických a empirických otázkách při navrhování svého výzkumného projektu a designu mezi vrstevníky.
Série výzkumných seminářů střediska, na nichž pracovníci střediska a studenti pokročilého výzkumu prezentují v průběhu svého studia diskusi o probíhajícím výzkumu, poskytuje studentům příležitost studovat a diskutovat o metodických otázkách a obavách.
Postup upgradu
V prvním týdnu semestru 3. ročníku studenti předloží základní kapitolu
Tento návrh na upgrade je hodnocen studentskou výzkumnou komisí na základě 20-30 minutové ústní prezentace, po níž následuje diskuse, která je otevřena také dalším zaměstnancům a studentům střediska. Po úspěšném dokončení rozšířeného návrhu jsou studenti formálně povýšeni na PhD a pokračují do druhého ročníku. (Pokud hodnotitelé usoudí, že v návrhu na upgrade existují nedostatky, budou studenti požádáni, aby jej revidovali ke své spokojenosti dříve, než bude možné potvrdit přechod na status PhD.) Studentům není normálně povoleno přistoupit do druhého roku, dokud nebude proces aktualizace upgradován. bylo dokončeno. Nepředpokládalo by se, že studenti budou prezentovat více než jednu ústní prezentaci, pokud je to také požadavek konkrétního vzdělávacího programu.
Studenti, kteří studují na částečný úvazek, absolvují seminář MPhil v prvním roce a vypracují základní kapitolu
Rok jedna
Prvním rokem programu jsou semináře zaměřené na výzkum a pokročilé kurzy. Současně studenti spolupracují s vedoucím vedoucím, po konzultaci s nadřízeným vedoucím, s vypracováním podrobného výzkumného návrhu, s realizací prvních fází výzkumu a se zápisem některých částí návrhu, které představují hlavní argumenty práce. Jádrem výcviku je vzdělávací program výzkumných metod. Je navržen tak, aby poskytoval analytické nástroje požadované studenty pro získání pokročilého pochopení nedávného vývoje v hlavních disciplínách, které jsou ústředním bodem jejich výzkumného projektu a specifických výzev a příležitostí, které přináší jejich zapojení do výzkumu vznikajících globálních struktur, procesů a otázek a pro provádění výzkumu na vysoké úrovni. Studenti z doktorského studijního programu mohou také navštěvovat jednotlivé kurzy z programů MA / MSc s cílem posílit kompetence v konkrétním oboru. Do konce třetího akademického období se očekává, že studenti dokončí kapitolu o aktualizaci.
Druhý rok
V druhém ročníku studenti na plný úvazek provádějí podrobný výzkum, který obvykle zahrnuje sběr a zpracování dat. V případě potřeby může být za tímto účelem proveden určitý výzkum. V průběhu roku studenti vypracují návrh kapitol své práce a prodiskutují je s vedoucím školitele a případně také s příslušným školitelem projednají specifické aspekty svého výzkumu.
Třetí rok
Absolventi doktorského studia by dokončili svůj výzkum a vypracovali konečný návrh nebo téměř konečný návrh své práce.
Čtvrtý rok
Jakákoli práce v této fázi obvykle zahrnuje přepracování kapitol práce k dosažení standardů publikací. Zkouška musí být obvykle dokončena v tomto roce. Zkouškou je posouzení disertační práce a ústní zkouška (viva voce) týkající se práce a výzkumu, na němž je založena.
Důležité oznámení
Informace na stránce programu odrážejí plánovanou strukturu programu proti danému akademickému zasedání.
Přijímání a aplikace výzkumu
Vítáme přihlášky kvalifikovaných studentů s dobrým magisterským stupněm (nebo zahraničním ekvivalentem) v příslušném předmětu pro výzkumné stupně na SOAS . Žádosti by měly být podávány online.
Je důležité podat žádost ještě před začátkem akademického roku, ve kterém se chcete přihlásit, abyste nám poskytli čas na zpracování vaší přihlášky. Pokud žádáte o stipendia, mohou platit dřívější termíny.
Program SOAS PhD je konkurenceschopný a uchazeči by měli mít záznam o vysokých akademických výsledcích a realizovatelný návrh, který přispěje k výzkumným zájmům katedry. Poznámka: odradíme čistě spekulativní aplikace. Žádosti o interdisciplinární výzkum jsou vítány, ale na jednu katedru lze podat pouze jednu přihlášku.
Bezpodmínečné požadavky na zadání anglického jazyka
Uchazeči, kteří potřebují ke studiu ve Velké Británii vízum úrovně 4, musí předložit akademické osvědčení UKVI IELTS z testovacího centra schváleného pro UKVI.
Mezinárodní uchazeči vyžadující ke studiu ve Velké Británii vízum Tier-4
Test | Bezpodmínečný zápis | Bezpodmínečný vstup s mezipodnikovou podporou |
IELTS (akademická) | 7,0 celkem nebo vyšší, s 7,0 v dílčím skóre. | 7,0 celkově nebo vyšší s alespoň 6,5 v dílčím skóre |
Žadatelé o EHP a EU
Test | Bezpodmínečný zápis | Bezpodmínečný vstup s mezipodnikovou podporou |
IELTS (akademická) | 7,0 celkově nebo vyšší, s 7,0 v každém dílčím skóre. | 7,0 celkově nebo vyšší s alespoň 6,5 v dílčím skóre. |
TOEFL IBT | 105 celkem nebo vyšší, s minimem 25 dílčích skóre. | 105 celkem s minimem 22 v dílčím skóre. NEBO 100 celkem s minimem 25 písemně a 22 v dalších dílčích skóre. |
Pearsonův test angličtiny (akademický) | 75 nebo více, s minimem 70 v dílčím skóre. | 70 nebo více, s minimem 65 v dílčím skóre. |
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura
Výcvikový program metodologií a výzkumných metod
Obecně platí, že dohodnutý program odborné přípravy v oblasti výzkumu by měl být normálně dokončen během prvního roku studia (pokud je na plný úvazek), nebo během prvních dvou let (pokud je na částečný úvazek). Všichni studenti jsou povinni absolvovat a úspěšně dokončit své výzkumné školení před formálním upgradem z MPhil na PhD, který musí proběhnout do května/června prvního roku (prezenční forma) nebo května/června druhého roku (částečný úvazek) .
Po registraci poskytne výzkumný tutor Centra po konzultaci s vedoucím (a tam, kde je to vhodné i se zástupcem) školitelem plán školení výzkumných metod pro každého studenta výzkumu. Využije se tak stávajících školicích kurzů výzkumných metod, především na Právnické a sociální fakultě (kromě Katedry politologie a mezinárodních studií a Katedry rozvojových studií), případ od případu (dle uvážení). příslušných kateder), a kde jsou aspekty specializovaného školení disciplinárních výzkumných metod (např. právní metody, používání specifických (např. ekonomických) databází, historické pramenné materiály, terénní práce v konkrétních regionech/rozvojových zemích) zvláště důležité pro výzkumné téma .
Všichni studenti MPhil/PhD CISD budou požádáni, aby se zúčastnili specializovaného modulu o výzkumných metodách pro globální studia na CISD. Tento jednosemestrální kurz je navržen tak, aby doplňoval a podporoval školení metod společenských věd na SOAS tím, že se zabývá třemi hlavními aspekty problémů, které představuje výzkum v oblasti globálních studií: (1) Globální studia jako nově se rozvíjející disciplína: Metodologické a epistemologické rámce pro analýzu vznikajících globálních struktur moci a znalostí - jejich omezení a možnosti, role nových forem spolupráce a výzvy participativního veřejného rozhodování v nadnárodním a/nebo globálním kontextu; (2) Výzva multidisciplinárního výzkumu: Jak „generické“ jsou metodologické základy „společenských věd“?, srovnávací diskuse různých (disciplinárních) pohledů na vysvětlení a kauzalitu v sociálních vědách, hlavní důsledky pro návrh multidisciplinární výzkumné projekty; (3) Globální studia jako aplikovaná společenská věda: případové studie vs. analýza souhrnných dat v analýze globalizačních procesů a globálních zájmů, nástroje kvalitativní a kvantitativní analýzy dat, měření a koncepční otázky pro nadnárodní a nadnárodní empirickou analýzu. Druhý (jednosemestrální) výzkumný modul na CISD se zaměří na obecnější školení ve filozofii a metodě společenských věd. To bude organizováno kolem 2-3 příkladů výzkumných projektů v oblasti globálních studií s cílem ilustrovat jak generické, tak specifické metodologické výzvy vznikající pro multidisciplinární výzkum umístěný na rozhraní mezi nadnárodními a mezinárodními procesy a strukturami, pokud jde o konceptuální stejně jako empirická analýza. Tato část školení výzkumných metod na CISD může být nahrazena a/nebo doplněna specializovaným školením v jiných odděleních (jak je uvedeno výše), kde je to vhodné, a/nebo případně vyvíjejícím se mezirezortním „jádrem“ obecných metod výuky společenských věd. ve škole.
Na konci 2. semestru budou studenti prvního ročníku MPhil/PhD v programu Global Studies požádáni, aby prezentovali své výzkumné projekty na neformálním semináři zaměstnancům a studentům Centra. Cílem je umožnit studentům prvního ročníku, před předložením svého upgradu, diskutovat o teoretických a empirických otázkách při navrhování jejich výzkumného projektu a designu mezi vrstevníky.
Série výzkumných seminářů Centra, na kterých zaměstnanci Centra a studenti pokročilého výzkumu prezentují probíhající výzkum k diskusi, poskytuje studentům během celého studia příležitost studovat a diskutovat o metodologických otázkách a problémech.
Postup upgradu
V prvním týdnu semestru 3, 1. ročníku, studenti předloží hlavní kapitolu a návrh výzkumu (asi 10 000 slov), obvykle obsahující následující prvky: 1) Zdůvodnění výzkumu a kontext navrhovaného výzkumu; 2) Hlavní výzkumné otázky; 3) Přehled literatury; 4) Teoretický a metodologický rámec a úvahy; 5) Navrhované metody výzkumu; 6) etické otázky (pokud jsou použitelné); 7) Nastínění struktury disertační práce; 8) Harmonogram výzkumu a psaní; 9) Bibliografie. Úpravy jedné nebo více z těchto částí, včetně přidání nebo odstranění tam, kde je to vhodné, jsou možné po předchozí dohodě mezi studenty a vedoucími školitelů.
Tento návrh upgradu posuzuje studentská výzkumná komise na základě 20-30minutové ústní prezentace, po níž následuje diskuse, otevřená také ostatním zaměstnancům a studentům centra. Po úspěšném dokončení rozšířeného návrhu jsou studenti formálně povýšeni na PhD a postoupí do druhého ročníku. (Pokud hodnotitelé usoudí, že v návrhu upgradu jsou nedostatky, budou studenti požádáni, aby jej zrevidovali ke své spokojenosti, než bude možné potvrdit upgrade na PhD.) Studentům není běžně povoleno postoupit do druhého ročníku až do procesu upgradu bylo dokončeno. Neočekává se, že studenti přednesou více než jednu ústní prezentaci, pokud je to také požadavek konkrétního vzdělávacího programu.
Studenti studující na částečný úvazek absolvují v prvním roce školicí seminář MPhil a ve druhém roce sepíší návrh základní kapitoly a výzkumu (viz výše). Podle toho se upraví i doba terénního nebo výzkumného a materiálového sběru a sepisování.
Rok jedna
První rok programu zahrnuje výzkumné vzdělávací semináře a pokročilé kurzy. Současně studenti pracují se svým vedoucím školitelem, po konzultaci s vedlejším školitelem, na vypracování podrobného návrhu výzkumu, provádějí první fáze výzkumu a sepisují několik návrhů částí, které načrtnou hlavní argumenty práce. Jádrem školení je vzdělávací program výzkumných metod. Je navržen tak, aby poskytoval analytické nástroje požadované studenty pro získání pokročilého porozumění nejnovějšímu vývoji v hlavních disciplínách, které jsou zásadní pro jejich výzkumný projekt, a ve specifických výzvách a příležitostech, které představuje jejich zapojení do výzkumu vznikajících globálních struktur, procesů a problémů. pro provádění výzkumu na vysoké úrovni. Studenti doktorského programu mohou také navštěvovat jednotlivé kurzy z MA/MSc programů k posílení kompetence v konkrétním předmětu. Do konce třetího akademického období se očekává, že studenti dokončí svou kapitolu upgradu.
Rok dva
Studenti prezenční formy studia ve druhém ročníku provádějí podrobný výzkum, který obvykle zahrnuje sběr a zpracování dat. Některé výzkumy pro tento účel mohou být v případě potřeby provedeny v zámoří. V průběhu roku studenti píší návrhy kapitol své diplomové práce a diskutují o nich se svým vedoucím a případně také o specifických aspektech svého výzkumu se svým vedlejším školitelem.
Rok tři
Studenti doktorského studia na plný úvazek by dokončili svůj výzkum a napsali konečný návrh nebo téměř konečný návrh své práce.
Čtvrtý ročník
Jakákoli práce v této fázi obvykle zahrnuje přepracování kapitol práce za účelem dosažení standardů publikací. Zkouška musí být zpravidla dokončena v tomto roce. Zkouška je hodnocením práce a ústní zkouškou (viva voce) týkající se práce a výzkumu, na kterém je založena.
Důležité oznámení
Informace na stránce programu odrážejí zamýšlenou programovou strukturu vůči danému akademickému zasedání.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.