
PhD in
Doktor obchodního vedení
Australian Graduate School of Leadership

Klíčová informace
Umístění kampusu
Sydney, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
2 - 5 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
AUD 99 804 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jun 2023
Úvod
Důležitá mezera v kariéře
Doctor of Business Leadership (DBL) je navržen tak, aby připravil vrcholové vedení na efektivnější převzetí odpovědnosti za vedení v rámci významné organizace s více obchodními jednotkami působící na intenzivně konkurenčních národních a globálních trzích. DBL zahrnuje studijní cestu, kterou určili vedoucí společnosti, jejich správní rady a minulí účastníci DBL jako zásadní přípravu k řešení organizačního prostředí, které se v příštích několika letech radikálně změní.
Mnoho vedoucích osobností společnosti získalo své formální organizační pozice v důsledku svých výkonů a záslužných úspěchů, doplněných všeobecným vzděláváním v kurzech, jako je MBA, ale často neměli příležitost absolvovat vyšší kurzy vedení, jejichž cílem je připravit vedoucí pracovníky společnosti na zabývat se vznikajícím podnikovým prostředím. . DBL vybavuje kandidáty, aby urychlili jejich rozvoj vůdcovství tím, že jim pomohou explicitně vyjádřit svůj implicitní přístup k osobnímu kontingentnímu vedení, přičemž čerpají z jejich osobní vůdcovské cesty.
DBL poskytuje osobní výzvy a příležitosti ke zvyšování schopností zkušených vedoucích pracovníků, kteří prokázali schopnost přispět k úspěchu svých podniků po dobu nejméně deseti let a kteří ukončili magisterský titul v příslušné obchodní nebo vedoucí disciplíně. DBL odráží tvrzení „když je teorie odvozena prostřednictvím praktického výzkumu, je pravděpodobnější, že úspěšně povede budoucí praxi.“ V podstatě je dobrá teorie dobrou praxí.
Výsledky kurzu
Po dokončení budou mít kandidáti:
- Komplexní chápání teorie vedení a jeho důsledků pro vedoucí praxi;
- Větší osobní důvěra a schopnost inovovat a vést adaptaci na stále složitější a nejistý kontext mnoha zúčastněných stran;
- Citlivost na kulturní, sociální, demografické a ekonomické změny a rozmanitost se odráží v jejich rozhodování a komunikaci;
- Schopnost kriticky analyzovat z holistického pohledu otázky vedení, které se pravděpodobně objeví a ovlivní budoucí výkonnost jejich organizací;
- Ocenění role vedení společnosti při zajišťování společensky odpovědných výsledků; a
- Prokázal a ospravedlnil originální a významný příspěvek k praxi vedení.
Doba trvání kurzu
a) Minimální doba pro dokončení bude obvykle dva roky ekvivalentního prezenčního studia. (Přibližně 40 hodin týdně během trimestrů)
b) Maximální doba pro dokončení DBL (bez období schváleného pozastavení zápisu) bude obvykle pro uchazeče na plný úvazek tři kalendářní roky.
c) Uchazeči zapsaní na částečný úvazek podléhají časovým rámcům dvakrát tak dlouho, jak je uvedeno v bodech výše. (Přibližně 20 hodin týdně během trimestrů)
(d) Kandidát, který úspěšně absolvuje požadované dvojí předměty s kreditem nebo vyšší známkou, ale nepostupuje do „diplomové práce“, může ukončit postgraduální diplom z obchodního vedení.
Kritéria přijetí
Očekává se, že uchazeči o doktorský studijní program splní následující akademická kritéria:
- Držitel magisterského titulu diplomovou nebo disertační prací odpovídající profesnímu oboru žadatele; nebo
- Držitel magisterského titulu studijním plánem odpovídajícím profesnímu oboru uchazeče absolvovaného na vyšší úrovni; nebo
- Vlastnictví bakalářského titulu s vyznamenáním (obvykle 1. stupeň nebo třída 2A, nebo rovnocenná úroveň); nebo
- Ve výjimečných případech je ekvivalentní akademické zázemí, které univerzita považuje za vhodnou přípravu na samostatnou studijní a výzkumnou práci na doktorské úrovni.
Žadatel může být požádán, aby uspokojil univerzitu, že je schopen porozumět a komunikovat v písemné i mluvené angličtině na úrovni odpovídající účelu provádění výzkumu na doktorské úrovni. Pro pokračování do 2. etapy bude kandidát muset předložit návrh kritiky, který vyhovuje jejich hodnotícímu panelu.
Kromě výše uvedených akademických kritérií se od uchazečů obvykle očekává, že budou mít minimálně 10 let zkušeností s odbornou praxí v oboru.
Požadavek na přijetí v anglickém jazyce je Academic IELTS 7.0 (ne méně než 7,0) nebo ekvivalentní.
Uchazeči, kteří mají státní občanství nebo trvalý dlouhodobý pobyt (nejméně deset let) a ukončené sekundární nebo vysokoškolské (terciární) studium v následujících zemích, jsou osvobozeni od povinnosti prokázat znalost anglického jazyka: Americká Samoa, Austrálie, Botswana, Kanada ( s výjimkou Quebeku), Fidži, Ghany, Guyany, Irska, Jamajky, Keni, Lesotha, Libérie, Nového Zélandu, Nigérie, Papuy-Nové Guineje, Samoa, Singapuru, Šalamounových ostrovů, Jižní Afriky, Tongy, Trinidadu a Tobagu, Spojeného království (včetně severní Irsko), Spojené státy americké, Zambie, Zimbabwe nebo kde výuka předchozí terciární kvalifikace (výuka, hodnocení a zkouška) probíhala výhradně v angličtině. Australští kandidáti mohou být způsobilí požádat australskou federální vládu o půjčku FEE-HELP k zaplacení všech nebo části jejich registračních poplatků.
Další informace o asistenčních poplatcích naleznete na adrese : https://www.studyassist.gov.au/help-loans/fee-help
Osvědčení
![]() | Lisa GriffithsMoje zkušenost s prováděním programu DBL byla věrohodně náročná, vzrušující, vyčerpávající a nesmírně obohacující. Nemohu začít zdůrazňovat přímé důsledky, které DBL má ve své vedoucí praxi. Přispělo to nejen pro mě jako vůdce, ale také k neuvěřitelnému růstu a úspěchu nádherné organizace, kterou mám tu čest vést. OzChild má největší úspěchy v letech, kdy dokončuji DBL. Jsem za učení zadlužený a doufám, že v budoucnu můžu něco nabídnout AGSL. |
Jessica MurphyováDoktor obchodního vedení byl klíčovým v mém vývoji jako vůdce a dopad, který mám jako vůdce na průběh. Kurz poskytl příležitost ustoupit a zamyslet se nad vztahem mezi teorií a praxí vedení, novými obchodními výzvami a příležitostmi. Stručně řečeno, podařilo se mi získat informace, které mě podporovaly při účinnějším reagování na otázky vedení - těžit nejen z mého rozvoje vedoucího, ale z organizačního dopadu a trvalé udržitelnosti, za kterou jsem byl zodpovědný. Naučení jsou pro mě stejně důležitá v mé poslední roli podnikatele v mé vlastní společnosti - poradenství ostatním podnikům a vládním agenturám v jejich roli výkonných vedoucích týmů. |
![]() | Profesor Frank BillsonVyvinul jsem zájem o to, abych se více zapojil do studia vedení, a nakonec jsem se rozhodl provést DBL z osobního zájmu. Následovalo mnoho příkladů, v nichž byly mé vůdčí příspěvky obohaceny mým zapojením do kurzu DBL, včetně stanovení řídící struktury pro globální iniciativu na odstranění slepoty, které lze zabránit, společného programu Světové zdravotnické organizace (WHO) a mezinárodní agentury za prevenci oslepnutí (IAPB) s mezinárodním členstvím v nevládních organizacích, profesních sdruženích, zařízeních pro péči o oči a korporacích. Profesor Frank Billson AO |
![]() | John HarveyPo dokončení DBL jsem dostal důvěru a schopnost přijímat a úspěšně dokončovat výzvy vedení, které bych se jinak nepokusil. Jedním z hlavních přínosů z dokončení DBL bylo zlepšení mé schopnosti učitele jiných vůdců. Od doby, kdy jsem dokončil DBL, jsem byl vyzván, abych se ujal vedení při překonávání významných výzev, kterým čelí řada organizací, s nimiž jsem byl zapojen. Moje schopnost poskytovat toto vedení byla značně zvýšena mou účastí v DBL. DBL mi také umožnila lépe rozpoznat, upřednostnit a kriticky hodnotit nově vznikající problémy s vedoucím postavením na vysoké úrovni a také chápat a uplatňovat vhodné strategie při tvorbě argumentů při významných jednáních. “ Dr. John Harvey AO, bývalý ředitel IBM |
![]() | Dale BlythMoje kariéra byla založena na dvou desetiletích technických a praktických zkušeností; i když to nesplnilo mé osobní intrikování s tím, co je vedení. DBL mi umožnil kriticky přemýšlet o mých minulých i současných zkušenostech, poté aplikovat teorii, abych je důsledně rozdělil. DBL je zásadní zkušenost s učením, která mi umožnila zaujmout metodický přístup k narušení a změnám, když se objevují a vedou těmito událostmi efektivněji. Moje schopnost koučovat, rozvíjet se a mentorovat členy týmu se v důsledku tohoto programu výrazně zlepšila a zanechal odkaz z mého příspěvku v organizacích, se kterými pracuji. Aplikace mé práce z DBL se neustále vyvíjí a zajišťuje, aby mé atributy vedení byly účinné v neustále se měnícím podnikatelském prostředí. |