Doktor farmacie (PharmD)
California Northstate University College of Pharmacy
Klíčová informace
Umístění kampusu
Elk Grove, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Úvod
CNUCOP nabízí progresivní vzdělávací program, který klade důraz na aktivní učení, přímé zkušenosti s péčí o pacienty a roli výzkumu při rozvoji farmacie. Cílem je absolvovat vysoce kvalifikované farmaceuty a podpořit rozšiřující se roli farmacie prostřednictvím vedení a celoživotních služeb v systému zdravotní péče.
CNUCOP je tradiční čtyřletý program doktora farmacie zaměřený na vzdělávání, vývoj a školení budoucích farmaceutů v poskytování kompetentní péče založené na důkazech zaměřené na zlepšování výsledků pacientů a rozvoj farmaceutické profese. CNUCOP poskytuje našim studentům jedinečné studijní zážitky pomocí aktivních strategií učení k realizaci našeho kurikula. Při práci s novými členy týmu každý semestr jsou studenti vystaveni různorodé populaci spolužáků z různých prostředí a životních zkušeností. Studenti získají proaktivnější roli v programu, když se naučí efektivně komunikovat se členy týmu, aby zlepšili učení a praktické použití materiálu vyučovaného ve třídě. Aktivní učení připravuje naše studenty na to, aby hráli klíčovou roli v nastavení multidisciplinárního týmu, což umožňuje našim studentům sloužit jako odborníci na informace o drogách, protože spolupracují na zlepšování péče o pacienty a zlepšování výsledků pacientů. Studenti, kteří maturují do CNUCOP, musí být připraveni kromě prezenční výuky účastnit se distančního nebo hybridního učení.
Učební osnovy na California Northstate University College of Pharmacy (CNUCOP) jsou minimálně čtyři (4) roky, post-maturita, a vedou k získání titulu doktor farmacie (PharmD). Základní učební plán zahrnuje řadu kurzů v hlavních dílčích disciplínách biomedicínských, farmaceutických, sociálních / behaviorálních / administrativních, klinických a integrovaných věd.
V prvních třech letech jsou studenti zapsáni do didaktických kurzů, které zahrnují zvládnutí obsahu, komunikaci, dovednosti týmové práce, řešení problémů a kritické myšlení. Didaktické kurzy zdůrazňují význam individuální odpovědnosti, skupinové spolupráce a aplikace základních konceptů pro práci prostřednictvím týmových úkolů. Úlohou instruktora je jasně formulovat cíle učení, vytvářet pro studenty náročné problémy, které je třeba řešit, a zkoumat jejich úvahy při dosahování závěrů.