
PhD in
PhD v oboru výpočetních médií a umění The Hong Kong University of Science and Technology
Stipendia
Úvod
Výpočetní média a umění (CMA) jsou všudypřítomnost v našem každodenním životě a vidíme je ve filmech, hrách, muzeích, reklamách, zprávách a mnoha dalších mediálních zážitcích. Rychlý rozvoj informačních technologií, jako je umělá inteligence, rozšířená realita, věda o datech, drony, roboty, nové materiály a displeje a interakce člověka s počítačem, změnily prostředí výpočetních médií a umění. Mohou být použity nejen pro zábavu, ale také pro vzdělávání. Pravidelně se objevují nové příležitosti v oblasti výpočetních médií a umění. Umění založené na AR a AI získává na popularitě a ukazuje velký potenciál.
Program doktora filozofie (Ph.D.) ve výpočetních médiích a umění si klade za cíl integrovat umění a technologie pro vzdělávání a výzkum. Zaměří se na emoční přitažlivost a vizuální komunikaci s využitím nejnovějších technologií, jako je rozšířená realita (AR), virtuální realita (VR), umění generované umělou inteligencí, infografika a vizualizace dat. Budou podporovat souhru umění a technologií s využitím nejmodernějších technologií ve snaze vytvořit sociální dopad.
Ph.D. Cílem programu je vyškolit studenty v získávání znalostí a dovedností k provádění originálního výzkumu týkajícího se výpočetních médií a umění. Ph.D. absolvent prokáže zvládnutí znalostí v oblasti výpočetních médií a umění a bude schopen generovat nové znalosti, které budou podstatným vědeckým přínosem pro danou disciplínu. Originální díla studentů budou vystavena v galeriích, sálech, muzeích a dokonce i v rámci HKUST a publikována v akademických časopisech a konferencích, jako jsou ACM SIGGRAPH, ACM CHI, IEEE VR a IEEE VIS.
Výsledky učení
Po úspěšném absolvování Ph.D. absolventi budou schopni:
- Prokázat vynikající znalosti a dovednosti výpočetních médií a umění;
- Osvojte si širokou škálu metod a návrhových a vývojových metod a technologií pro výpočetní média a umění;
- Využívat nejmodernější technologie pro uměleckou tvorbu;
- Prokázat vynikající kritické myšlení, kreativitu a výmluvné komunikační dovednosti nezbytné pro disciplínu; a
- Provádějte originální výzkum samostatně v oblasti výpočetních médií a umění.
Požadavky na přijetí
Aby se uchazeči kvalifikovali pro přijetí, musí splňovat všechny následující požadavky. Vstup je selektivní a splnění těchto minimálních požadavků nezaručuje vstup.
i. Obecné požadavky na přijetí univerzity
- Uchazeči, kteří usilují o přijetí do magisterského studijního programu, měli získat bakalářský titul z uznávané instituce nebo schválenou rovnocennou kvalifikaci;
- Žadatelé, kteří se ucházejí o přijetí do doktorského studijního programu, by měli mít získanou bakalářskou hodnost s prokázanou vynikající výkonností od uznávané instituce; nebo předložili důkazy o uspokojivé práci na postgraduální úrovni na plný úvazek po dobu nejméně jednoho roku nebo na částečný úvazek po dobu nejméně dvou let.
ii. Požadavky na přijetí anglického jazyka
Uchazeči musí splňovat požadavky anglického jazyka s jedním z následujících úspěchů v oboru:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- TOEFL-Revidovaný papírový test: 60 (celkové skóre v sekci Čtení, poslech a psaní)
- IELTS (akademický modul): Celkové skóre: 6,5 a Všechny dílčí skóre: 5,5
* označuje celkové skóre v jediném pokusu
Uchazeči nejsou povinni předložit skóre TOEFL nebo IELTS, pokud:
- jejich prvním jazykem je angličtina nebo
- získali bakalářský titul (nebo jeho ekvivalent) od instituce, kde bylo vyučovacím jazykem angličtina.
Tento program je určen pro přijetí do pilotního programu HKUST (Guangzhou) .
Více informací o programu naleznete na pg.ust.hk/programs .
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
PhD ve vývoji digitálních her
- Lisbon, Portugalsko