Ph.D. Ed.D. ve vzdělání
North Dakota State University - Graduate School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Fargo, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 5 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 421 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
* návrhové sazby: obyvatelé Severní Dakoty 405,18 USD za kredit | Obyvatelé Minnesoty 514,58 USD za kredit | nerezidenti USA 607,77 USD za kredit | mezinárodní 709,07 $ za kredit
Úvod
Doktorské programy vzdělávání připravují vědce, kteří posouvají výzkum a praxi ve vzdělávání a udržují integritu a vitalitu profese. Naši absolventi jsou správci oboru, jednotlivci pověření uchováváním, vytvářením a aplikací znalostí ve vzdělávání a předáváním vzdělávacích znalostí ostatním.
North Dakota State University nabízí jak Ph.D. a Ed.D. stupně v oboru vzdělávání s důrazem na vzdělávání dospělých a komunitní vzdělávání, institucionální efektivitu nebo organizační učení a vedení. Ph.D. klade důraz na studium a syntézu teorie a výzkumu. Účelem Ph.D. je produkovat oddané vědecké výzkumníky, kteří se zavázali k rozvoji znalostí a stipendia v oboru, a odborníky z praxe se silnou hloubkou přípravy výzkumu pro praxi. Ed.D. stupeň se zaměřuje na převádění teorie a výzkumu do praxe a má větší cíl připravit odborníky z praxe, kteří budou dobře informovanými a důvěryhodnými vůdci v oboru.
Vzdělávání dospělých a komunitní vzdělávání
Kurikulum vzdělávání dospělých a komunitní vzdělávání je navrženo tak, aby poskytovalo znalosti, dovednosti a zkušenosti potřebné pro rozvoj povahy, funkce a rozsahu vzdělávání dospělých ve všech vzdělávacích prostředích. Tento program připravuje absolventy na to, aby byli lídry v ziskových a neziskových odvětvích. Absolventi se stávají profesory vzdělávání dospělých nebo komunitního vzdělávání, vůdci neziskových organizací a konzultanty programů rozvoje školení.
Institucionální účinnost
Kurikulum Institutional Effectiveness je navrženo tak, aby poskytovalo znalosti, dovednosti a zkušenosti potřebné k pochopení výkonu instituce ve všech vzdělávacích prostředích. Tento program se zaměřuje na roli hodnocení, hodnocení a dalších analytických technik potřebných k podpoře institucionálního plánování, tvorby politik a rozhodování. Absolventi se stávají hodnotícími řediteli na postsekundárních institucích a vzdělávacími poradci.
Organizační učení a vedení
Kurikulum organizačního učení a vedení je navrženo tak, aby poskytovalo znalosti, dovednosti a zkušenosti nezbytné pro podporu organizačních změn ve všech vzdělávacích prostředích. Tento program vybavuje absolventy, aby se stali efektivními vůdci ve vzdělávacích kontextech integrací teorie vedení s praxí. Absolventi se stávají správci v K-12 a postsekundárních školách, muzeích a organizacích pro rozvoj mládeže.
Přijímací řízení
Osnovy
Požadavky na titul
Kurzy
Všechny zápisy do vzdělávacích doktorských kurzů musí být schváleny poradcem studenta. Do závěrečného plánu studia vedoucího k získání titulu mohou být zařazeny pouze předměty schválené dozorčí komisí studenta.
Kreditní hodiny
Doktorské programy vzdělávání vyžadují minimálně 90 semestrálních hodin nad rámec bakalářského studia (minimálně 60 semestrálních hodin nad rámec magisterského studia). Poradní výbor má pravomoc schválit maximálně 30 kreditních hodin z magisterského studia nebo ekvivalentu. Dalších deset (10) hodin může být povoleno, pokud má kandidát několik postgraduálních titulů nebo kurzů po prvním postgraduálním studiu. Rozhodnutí bude založeno na přezkoumání oficiálního přepisu(ů) kandidáta. Za schválení studijního programu a za potvrzení, že uchazeč splnil akademické předpoklady pro udělení doktorského titulu, odpovídá hlavní poradce a komise uchazeče. Doktorský titul se uděluje za odbornost a excelenci ve zvoleném studijním oboru kandidáta, jak je uznáno a schváleno poradcem a komisí, nejen za nahromadění kreditů.