PhD v klinické psychologii
Pacifica Graduate Institute
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Carpinteria, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
PhD v klinické psychologii
Třídy začínají koncem září
Ph.D. program oslavuje svou 30letou tradici nabízení hluboké psychologické tradice klinické psychologie v doktorském vzdělávání, který zdůrazňuje radikální teoretizování, hluboké relační klinické vzdělávání a zapojení do problematiky sociální spravedlnosti a péče. Program připravuje psychology prostřednictvím integrace různorodých psychologických tradic, stipendií lidských věd a komunitní praxe.
Informace o klinické psychologii Ph.D. Program
O klinické Ph.D. Program
Studenti jsou připraveni na odbornou praxi jako učitelé, jejichž klinický výcvik je posilován studiem a obohacen o analytické a interpretační dovednosti vyvinuté výzkumem. Naše učební plán je navržen tak, aby vedl k licensure jako klinický psycholog (založený na vzdělávacích požadavcích pro psychology ve státě Kalifornie).
Model lidských věd
Naším závazkem k psychologickému modelu lidské vědy - životaschopné alternativě k přírodovědnému přístupu konvenční psychologie - se zdůrazňuje význam jako základní součást psychologického života. Toto zaměření na lidský význam prováděné jak v kvalitativním výzkumu, tak v klinické praxi, přináší hluboké pochopení toho, jak věci mají pro lidi v jejich životních situacích.
Uznávající kulturní a historický charakter významu, psychologie lidské vědy je záměrně spojena s humanitními vědami a kultivuje vícenásobné způsoby poznávání, jako je představivost a meditativní uvědomění, mimo inženýrský důvod používaný přírodními vědami. Náš kurikulum je proto inspirován studiem mytologie, historie, náboženství, filozofie a umění.
"Chci, aby psychologie měla základnu v představivosti lidí spíše než ve svých statistikách a jejich diagnostice."
James Hillman
Hloubka psychologické perspektivy
V rámci modelu lidské vědy, Ph.D. Program se zaměřuje na tradice hloubkové psychologie. Nalezené v mnoha kulturních souvislostech a perspektivách, včetně průkopnických průzkumů Freuda a Junga, se hluboké psychologie vyznačují tím, že uznávají latentní nebo nevědomou dimenzi psychologického života. Tento nevědomý prvek, hluboký rozměr, který je vlastní lidské zkušenosti, je chápán jako nezbytný pro transformační charakter léčebného vztahu.
Náš program je inspirován psychoanalytickými, jungovskými a existenciálně-fenomenologickými pohledy v jejich historických a současných formulacích, včetně archetypálních, relačních a hermeneutických psychologií. Významná pozornost je věnována dialogu s příbuznými obory, jako je multikulturalismus, postmodernismus, feministická teorie, genderová studia, domorodé psychologie, teorie složitosti, postkolonialismus, ekologické studie a východní myšlení.
"Potřebujeme obrazy a mýty, díky nimž bychom mohli vidět, kdo jsme a co bychom se mohli stát."
Christine Downingová
Klinické školení
Zdůrazňováním významu stipendia ve vzdělávání psychologů program pokračuje v dlouhodobém přístupu hloubkové psychologie ke klinické praxi. Klinická orientace, která ovlivňuje naše kurikulum, usnadňuje zapojení teorie a výzkumu do řešení individuálních, komunitních a globálních problémů.
Studenti získají komplexní klinický výcvik, který je informován psychologickými, psychoanalytickými a fenomenologickými psychologiemi, stejně jako současnými hloubkovými přístupy k psychoterapii.
Klinická výuka zdůrazňuje důležitost terapeutického vztahu, zejména dynamiku přenosu a kontratrace, význam snů, přilnavost a trauma v raném vývoji, jakož i vývojové stavy po celou dobu života, individualizace jako proces psychické transformace a kulturní kontext léčení. Kritický dialog je udržován se současným vývojem v oboru, jako je neurověd.
"Psychologický život ve své struktuře, struktuře a funkci je metaforická skutečnost."
Robert D. Romanyshyn
Výzkum
Naše silné kurikulum v oblasti výzkumu se řídí psychologickým chápáním psychologických jevů. Kurzy se proto zaměřují na metody kvalitativního výzkumu, které potvrzují interpretační dimenzi popisu i nevědomou dynamiku mezi výzkumným pracovníkem a výzkumem. Studentský výzkum zahrnuje snahu o poznání, osobní transformaci a praxi společenského zapojení.
Fotbalová branka
Naším cílem je připravit studenty, aby se konstruktivně zapojili do různých klinických, akademických a komunitních prostředí jako výzkumní pracovníci a lékaři, kteří jsou založeni na hluboce humánních, teoreticky sofistikovaných a společensky vědomých přístupech k klinické psychologii.
Působivá krása areálu, intenzivní rezidenční formát
Programové dotazy
Co se liší od doktorského vzdělávání v klinické psychologii v Pacifiku?
Pacifica Graduate Institute má Pacifica Graduate Institute historii výcviku v hloubkové psychologii v rámci modelu lidské vědy a zůstává jednou z mála institucí na světě nabízet tituly, které spojují vzdělávání v klinické psychologii spolu s bohatými tradicemi hloubkové psychologie, který čerpá z oblastí jako humanitní obory, mytologie, filozofie, kulturní studia a humanitní vědy. Kromě toho vzdělávání Pacifica zdůrazňuje dynamické současné vize porozumění lidské zkušenosti, které zahrnují somatické, duchovně-založené, domorodé, multikulturní, neuropsychologické a komunitní přístupy.
Získává doktorát Ph.D. z programu klinické psychologie pacienta splňuje kvalifikaci potřebnou k získání kvalifikace jako klinický psycholog v Kalifornii?
Naše učební plán je navržen tak, aby vedl k licensure jako klinický psycholog (založený na vzdělávacích požadavcích pro psychology ve státě Kalifornie). Aby získali licenci Kalifornského klinického psychologa, musí se studenti také setkat s post-doktorskými klinickými službami a požadavky na zkoušky státu. Jako součást získání titulu z našeho programu, studenti jsou povinni dokončit před-doktorské praxe stáže, které splňují požadavky Kalifornské rady psychologie. Požadavky na způsobilost pro formální stáže v Kalifornii jsou stanoveny různými organizacemi, včetně Kalifornské psychologické stáže (CAPIC), která řídí mnoho klinických center, které zahrnují hloubkové psychologické léčebné postupy. Pacifica je absolvent školy CAPIC a studenti se budou řídit formálním procesem aplikace na všech těchto místech. Po přijetí diplomu z Pacifica musí studenti dodržovat požadavky státu, které zahrnují postdoktorské dohledové klinické hodiny a úspěšné absolvování státních a státních zkoušek (EPPP a CPLEE). Žadatelé a studenti jsou zodpovědní za dodržování a dodržování licenčních požadavků jiných států nebo zemí, v nichž chtějí pobývat a pracovat, což se může lišit od požadavků Kalifornie.
Jak dlouho je Ph.D. program?
Studenti navštěvují kurzy v Ph.D. program po dobu tří let na ročním základě (včetně letních). Každoročně probíhají kurzy během devíti, čtyřech (4) denních zasedání. Jeden sedmidenní letní týden se vyskytuje během letního čtvrtletí. Studenti dokončí své disertační práce po třech letech výuky. K ukončení studijního programu je osm let. Prohlédněte si níže uvedený graf vizuálního přehledu Ph.D. program.
Jaký je obecný formát tříd?
Třídy jsou kombinací přednášek a diskusních formátů a probíhají v kampusu Pacifica. Zatímco fakulta prezentuje přednáškový materiál, čas je vyčleněn na diskuze a na otázky a odpovědi. Některé z těchto tříd zahrnují prezentace odborníků, zážitkové aktivity (např. Rituály, somatické cvičení), jakož i čas zpracování informací jako skupiny. Kohortový systém společnosti Pacifica podporuje proces hlubokého společného učení, který integruje mnoho osobních a kulturních kontextů ovlivňujících učení a vedení diskuzí.
Kolik práce je vyžadováno mimo třídu?
Přiřazení tříd se skládá z čtení, vysvětlení / diskusí, zkoušek, prací nebo projektů. Pro každou hodinu ve třídě se očekává nejméně tři hodiny akademické práce mimo třídu. Tato doba může zahrnovat čtení, reflexe, výzkum a psaní. Absolvovaná studium obecně vyžaduje dvacet (20) hodin týdně týdně s dalšími přibližně 15 až 20 hodinami praxe týdně ve druhém a třetím roce. Dizertace a praxe probíhají po absolvování kurzů a absolvování komplexních zkoušek.
Experimentální klinický výcvik na klinických výcvikových místech mimo areál je nezbytnou součástí doktorského programu. Studenti absolvují minimálně 1000 hodin cvičení, 1 500 hodin stáže a 60 hodin osobní terapie. Ředitel klinického výcviku spolupracuje se studenty na jejich uvedení do praxe na začátku druhého ročníku akademického studia. Studenti získají dohled a jsou jim poskytnuty zpětné vazby nejen na místech mimo areál, ale i na školních kurzech.
Jakmile studenti dokončí svou práci a praxi a absolvují rozsáhlou zkoušku, studenti vstoupí do mimo-školního areálu, kde jsou také pod dohledem a zpětnou vazbou. Statistiky jsou dokončeny v multidisciplinárním prostředí nabízejícím řadu tréninkových zkušeností. K získání doktorských stáží se studenti často účastní celoštátního nebo celostátního konkurenčního procesu podávání žádostí. Nicméně, stát Kalifornie dovolí klinické školení pod licencovaným psychologem jako psychologický asistent k dokončení před-doktorské praxe stáže vyžaduje stát Kalifornie k psychology licensure. Školení na kulturně různorodých místech je podporováno.
Kdy mají studenti příležitost se setkat s fakultou?
Každý člen pedagogické fakulty má pracovní dobu v době, kdy jsou studenti na školním areálu, a také v určených hodinách během týdne. Tyto pracovní plány a přihlašovací listy jsou k dispozici během každého učení. Studenti jsou také jmenováni hlavní poradce fakulty, který s nimi spojuje různé aspekty jejich akademického a profesního rozvoje. Na začátku jarního čtvrtletí posuzují fakultní poradci pokrok, který každý student učiní v programu jako součást každoročního hodnocení studenta.
Kde student splnil požadavek na 2500 hodin praxe / stáže?
Studenti v doktorském klinickém programu musí získat celkem 2500 hodin schválených a kontrolovaných klinických zkušeností. Tyto hodiny jsou získány ve dvou "úrovních" výcviku: Cvičení (1000 hodin) a stáž (vyžaduje se 1500 hodin). Obě úrovně školení jsou získávány v místech mimo areál, jako jsou skupinové soukromé praktiky, kliniky, nemocnice, léčebné střediska nebo jiné agentury, ve kterých psychologové poskytují služby. Cvičení v procvičování je nižší úroveň výcviku s intenzivnějším a řídícím dozorem a získává se během druhého a třetího ročníku tříd Pacifica. Příručka klinického výcviku popisuje požadavky na začátek klinického výcviku. Během kurzu na akademické půdě se studenti účastní praktických seminářů ve čtvrtek večer, jejichž cílem je zakomponovat své klinické zkušenosti z diskusí v malých skupinách, případových konferencí a intenzivního dohledu fakulty. Na rozdíl od tréninku tréninku je stážový výcvik vyšší úrovní výcviku s větší nezávislostí a odpovědností a je prováděn poté, co student absolvoval všechny kurzy a složil komplexní zkoušky. Cvičení, na rozdíl od praktického cvičení, je souhrnná a tréninková zkušenost, při níž jsou vykonávány dovednosti a znalosti získané v průběhu kurzu a praktických zkušeností. Všechny zde popsané vzdělávací aktivity jsou koordinovány a podporovány školící kanceláří Pacifica, včetně koordinátora pro vzdělávání a ředitele klinického školení.
Může student používat osobní hodiny terapie, aby uspokojil 60 hodinovou osobní terapii?
Požadavek osobní terapie je nedílnou součástí programu, který je nezbytný pro rozvoj kliniků, kteří se používají jako nástroj léčení ostatních. Osobní sebevědomí je navíc nezbytné pro další procesy studia, včetně vedení výzkumných studií s lidskými účastníky nebo zapojení do klinických a vědeckých dialogů v oboru, které rozšiřují psychologické znalosti. Proto musí být dokončeno minimálně 60 hodin osobní terapie při zapsání studenta do programu. Tyto hodiny mohou být dokončeny v individuálních, skupinových, dvojkových nebo rodinných nastaveních.
Přehled kurikula
Klinická psychologie Ph.D. tříd se konají ve čtyřdenních zasedáních (čtvrtek večer až neděle odpoledne) jednou měsíčně během podzimu, zimy a na jaře. Každé sedmidenní letní zasedání se koná každý rok. Mezi výukou, poradenstvím, mentoringem, studiem a výukou pokračuje prostřednictvím individuální a skupinové mentorské činnosti z fakulty, učení s využitím internetu a kohortové podpůrné skupiny.
První rok
Kurzy
- Historie a systémy psychologie - CP 700, 2 jednotky
- Psychologické hodnocení I - CP 930, 2 jednotky
- Psychologické hodnocení II - CP 931, 2 jednotky
- Právní, etická a odborná praxe - CP 832, 2 jednotky
- Pokročilá psychopatologie I - CP 730, 2 jednotky
- Biologické základy lidského chování - CP 735, 2 jednotky
- Fenomenologická psychologie: teorie a praxe - CL 917, 2 jednotky
- Psychoanalytická psychoterapie I - CP 711, 2 jednotky
- Úvod do hloubkové psychologie a lidských vědních tradic - CL 819, 2 jednotky
- Jungiánská psychoterapie I - CP 810, 2 jednotky
- Zvláštní témata - CP 799, 2 jednotky
- Profesionální rozvojový seminář I - CL 755, 1 jednotka
- Seminář odborného rozvoje II - CL 756, 1 jednotka
- Seminář odborného rozvoje III - CL 757, 1 jednotka
- Výzkumné projekty a metodologie I: Přehled - CP 932, 2 jednotky
- Výzkumné projekty a metodika II: Kvalitativní metody - CP 933, 2 jednotky
- Kvantitativní návrh a statistická analýza - CP 926, 3 jednotky
- Roční roční hodnocení programu pro podporu - CL 758, 0 jednotek
Druhý rok
Kurzy
- Principy psychofarmakologie - CP 873, 2 jednotky
- Vývojová psychologie v průběhu života - CP 830, 3 jednotky
- Alkohol, chemická závislost a návykové chování - CL 900, 2 jednotky
- Domorodé přístupy k psychologii - CP 803, 1 jednotka
- Kognitivní základy lidského chování - CL 837, 2 jednotky
- Efektivní základy lidského chování - CL 838, 2 jednotky
- Psychoanalytická psychoterapie II - CP 712, 2 jednotky
- Archetypální psychologie: teorie a praxe - CP 840, 2 jednotky
- Sociální základy lidského chování - CL 800, 2 jednotky
- Zvláštní témata - CP 799, 2 jednotky
- Jungiánská psychoterapie II - CP 811, 2 jednotky
- Seminář supervize praxe I - CL 759, 1 jednotka
- Seminář supervizního cvičení II - CL 760, 1 jednotka
- Seminář supervize praktik III - CL 761, 1 jednotka
- Hloubkové psychologické metody I - CL 928, 2 jednotky
- Vývoj disertační práce I - CP 961, 1 jednotka
- Výzkumné projekty III: Test a měření - CP 934, 2 jednotky
- Roční hodnocení druhého roku pro programový pokrok - CL 762, 0 jednotek
Třetí rok
Kurzy
- Pokročilá psychopatologie II - CP 731, 2 jednotky
- Psychoterapie s různými populacemi - CP 845, 2 jednotky
- Principy klinického dozoru a konzultace - CL 752, 2 jednotky
- Projektivní hodnocení osobnosti - CL 938, 1 jednotka
- Osvědčené postupy založené na důkazech - CL 912, 2 jednotky
- Násilí a trauma - CP 834, 1 jednotka
- Pohlaví a lidská sexualita - CP 901, 1 jednotka
- Post-Jungian psychoterapie: teorie a praxe - CP 745, 2 jednotky
- Imaginární psychoterapie - CP 814, 2 jednotky
- Zvláštní témata - CP 799, 2 jednotky
- Seminář psychoterapeutického cvičení I - CL 763, 1 jednotka
- Seminář psychoterapeutického cvičení II - CL 764, 1 jednotka
- Seminář psychoterapeutického cvičení III - CL 765, 1 jednotka
- Dizertační vývoj II - CP 962, 2 jednotky
- Hloubkové psychologické metody II - CL 929, 2 jednotky
- Vývoj disertační práce III - CP 963, 2 jednotky
- Výzkumné návrhy a metodologie IV: Pokročilé kvalitativní metody - CL 940, 2 jednotky
- Roční hodnocení třetího roku pro postup programu - CL 766, 0 jednotek
Pokračování
Capstone projekty a požadavky na program
- Komplexní portfolio zkoušek - CP 989, 0 jednotek
- Disertační práce - CP 990, 15 jednotek
- Osobní psychoterapie - CP 950, 0 jednotek
Požadavky na maturitu
Požadavky na absolvování stupně
- Studenti musí dokončit celkem 105 čtvrtinových jednotek, aby splnili požadavek na jednotku pro absolvování studia.
- Minimální stupeň "B" je vyžadován v každém dokončeném kurzu. Musí být dodržen kumulativní průměr bodu 3,0.
- Studenti musí splňovat požadavky na docházku, jak je uvedeno v Student's Handbook.
- Studenti musí předložit a obhájit původní disertační práci přijatou fakultou.
- Studenti musí absolvovat minimálně 1000 hodin praxe, 1500 hodin stáže a 60 hodin osobní terapie.
- Studenti musí úspěšně absolvovat komplexní portfolio na konci třetího roku.
Klinické školení
Je vyžadováno minimálně 1000 hodin cvičení a 1500 hodin praxe. Studenti musí získat stáž prostřednictvím konkurenčního procesu přihlášky. Doporučuje se, aby tyto stáže byly dokončeny v multidisciplinárním prostředí nabízejícím různé tréninkové zkušenosti. Pre-doktorská praxe v klinické psychologii je kontrolovaná souhrnná zkušenost s výcvikem, která integruje akademické učení a dříve aplikovanou klinickou výuku na praktické úrovni. Po absolvování akademického programu, komplexní zkoušky, disertace a 1000 hodin praktického výcviku jsou studenti s dobrou kvalifikací povinni absolvovat 1500 hodin doktorského studia v klinické psychologii. Studenti z Kalifornie se mohou účastnit kalifornského srovnávacího systému pro stáže prostřednictvím Kalifornské psychologické stáže (CAPIC). Kandidáti na stáž musí prokázat připravenost požádat ředitele klinického výcviku o stáž.
Úplný popis všech požadavků naleznete v aktuálním vydání příručky Pacifica Student Handbook, v příručce klinické přípravy a příručce k disertační práci.
Mentoring fakulty
Každému žákovi je v rámci celého programu přidělen poradce pro mentor. Fakultní poradci se pravidelně setkávají se svými studentskými poradci, aby sledovali jejich akademickou výkonnost, diskutovali o výzkumných zájmech, dohlíželi na klinický vývoj, pomáhali s disertačními rozhodnutími a poskytovali osobní a odbornou podporu.
Příprava na povolení klinické psychologie
Tento učební plán není určen pro splnění všech požadavků každého státu na udělení licence v klinické psychologii. Studenti, kteří hledají licenci v Kalifornii, získají regionální akreditovaný doktorský výcvik, který jim umožňuje kvalifikovat se jako klinický psycholog ve státě Kalifornie (protože požadavky se mohou změnit, studenti jsou zodpovědní za udržování povědomí o licenčních předpisech ze strany státu). Studenti mohou potřebovat splnění dalších požadavků na licence v jejich domovských státech. Každý student je zodpovědný za stanovení a udržení stávajícího požadavku na státní licencí.
Důležité informace o vzdělávacím dluhu, výdělcích a mírách dokončení studentů, kteří se tohoto programu účastní, naleznete na stránce Zaměstnání. Pacifica Graduate Institute je Psy.D. a Ph.D. programy jsou akreditovány západní asociace škol a vysokých škol (WASC) a ministerstvo školství nabídnout finanční pomoc. Pacifica doktorské programy v klinické psychologii nejsou akreditovány americkou psychologickou asociací.
Požadavky na přijetí
- Očekává se, že uchazeči přinesou pevné základy v oblasti psychologického stipendia, konkrétně vědeckého výzkumu a psaní, stejně jako prokázaný zájem a schopnost studovat hloubkovou psychologii, která bude hodnocena během procesu podávání žádostí pro žadatele na bakalářské úrovni.
- Program se zaměřuje na osoby, které jsou psychologicky smýšlející a kteří vykazují důkazy o emocionální odolnosti, kulturním uvědomění a oddanosti vědeckým otázkám nezbytným pro práci s různými jednotlivci a komunitami
- Kromě pokročilých dovedností v oblasti psaní a stipendií budou úspěšní kandidáti sledovat klinické zkušenosti a projevovat zájem o vztahy mezi psychologií, humanitními a humanitními vědami.
- Zkušenosti s osobní hloubkovou psychoterapií jsou velmi ceněné.
- Požadavky na aplikace:
-
- Osobní výkaz (3-5 stran)
- Resumé / CV
- Minimální 10 stran Akademické psaní Ukázka a přídavné písemné vzorky v bezvědomí
- 3 dopisy s doporučením
- Oficiální přepisy - musí mít bakalářský / magisterský titul z regionálně akreditované nebo státně schválené instituce vysokoškolského vzdělávání