-PhD vzdělání
Queen's University Belfast
Klíčová informace
Umístění kampusu
Belfast, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 18 900 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Mezinárodní poplatek
Úvod
Budete součástí dynamického doktorského výzkumného prostředí a budete studovat spolu se studenty z více než 25 různých zemí; dohlížíme na studenty provádějící výzkum v klíčových vzdělávacích oblastech včetně vzdělávání v rozdělených společnostech; efektivní vzdělávání; práva dětí ve vzdělávání; hodnocení a inkluze vzdělávání.
Jako součást živé komunity více než 200 studentů na plný i částečný úvazek budete mít příležitost rozvinout svůj výzkumný potenciál v živé výzkumné komunitě, která upřednostňuje vzájemné obohacování nápadů a inovací při rozvoji znalostí. .
Zaměstnanci školy sociálních věd, vzdělávání a sociální práce publikují výzkum světové úrovně, který má místní i globální dopad. Mezi naše sponzory a partnery patří výzkumné rady, vládní ministerstva, EU, Rada Evropy a velké nadace. Školní výzkum je informativním myšlením a rozvojem politik v mnoha oblastech, včetně blaha dětí, sociální soudržnosti a duševního zdraví. Mezi klíčová témata interdisciplinárního výzkumu ve škole patří:
Zdraví, pohoda a začlenění
Výzkum v rámci tohoto tématu se zaměřuje na zdraví a pohodu dětí, mladých lidí a dospělých ve školách, komunitě a v institucích, jako jsou věznice. Náš výzkum se týká tak různorodých problémů, jako je zneužívání návykových látek, socioekonomická nerovnost, postižení a začlenění, sociální emoce a utváření identity, stejně jako provádění hodnocení intervenčních programů určených ke zlepšení výsledků zdraví a pohody a začleňování lidé marginalizovaní nerovností a nespravedlností.
Děti, mladí lidé a rodiny: politika a praxe
Výzkum v rámci tohoto tématu zkoumá vývoj dětí a dospívajících do mladé dospělosti v jejich plném sociálním a strukturálním kontextu. Zvláštním zaměřením naší práce v této oblasti je zlepšování sociální politiky a zásahů sociální práce do života rodin a mladých lidí. Tento multidisciplinární výzkum čerpá z řady teoretických a metodologických tradic s překlenujícím étosem sociální spravedlnosti.
Zločin a trestní soudnictví
Výzkum v rámci tohoto tématu zkoumá předchůdce kriminálního chování v průběhu života s důrazem na dopad traumatických životních událostí a strukturálních nerovností. Výzkum se také snaží lépe porozumět chování trestní justice a dalších systémů pro jejich roli při kontrole nebo zhoršování této trestné činnosti. Zastřešující perspektiva sociální spravedlnosti, která charakterizuje tuto práci, situuje tyto otázky do širších sociopolitických kontextů, v nichž se vyskytují.
Mír ve společnostech
Výzkum v rámci tohoto tématu se snaží pochopit zdroje, projevy a dopady etnických, národnostních a sociálních rozdílů v rozdělených a transformujících se společnostech a povahu a efektivitu úsilí o budování míru. Naše konkrétní zájmy se týkají základních teorií konfliktů, role náboženství v rozdělených společnostech, dopadu vyrůstání v rozdělené společnosti, role vzdělávání a škol při prosazování pozitivnějších meziskupinových vztahů v hluboce rozdělených společnostech, sdíleného vzdělávání a problémů. vztahující se k identitě, kultuře a začlenění.
Vzdělání: Prohlubování porozumění, zlepšování výsledků
Výzkum v rámci tohoto tématu se zaměřuje na vzdělávání ve školách, další a vysokoškolské vzdělávání a na to, jak zlepšit příležitosti a výsledky vzdělávání. Náš výzkum zahrnuje otázky týkající se kurikula, pedagogiky, hodnocení, inkluze a
identitu a zahrnuje například účinnost programů pro čtení a psaní a počítání; vzájemné doučování a kooperativní učení; vzdělávání učitelů; povaha identity a autorství ve vysokoškolském vzdělávání; výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků a aplikované lingvistiky; studia digitální gramotnosti; práva dětí; a aplikovaná analýza chování. Stejně jako v jiných oblastech je výzkum založen na rozmanitých a inovativních výzkumných metodologiích a metodách, jako jsou náhodné kontrolní pokusy, intervence a hodnocení programů, participativní akční výzkum, postupy psaní a produkce znalostí a systematické přehledy.
Klíčová fakta
Studenti výzkumu jsou povzbuzováni, aby hráli plnou a aktivní roli ve vztahu k široké škále výzkumných aktivit prováděných v rámci školy, a existuje mnoho dostupných zdrojů, včetně:
- Přístup k programu rozvoje postgraduálního výzkumného pracovníka na Queen's University.
- Kancelářské ubytování s přístupem k výpočetnímu zařízení a podporou pro účast na konferencích pro prezenční doktorandy.
Galerie
Osnovy
Informace o výzkumu
Přidružený výzkum
Náš výzkum zahrnuje řadu metodologií, mezi které patří randomizované kontrolní studie; etnografické, na právech dětí založené, multidisciplinární, projektivní a konstruktivistické metodologie a rozsáhlé průzkumy postojů. Inovace v metodologii, stejně jako rozvoj inovativní praxe, jsou klíčovými hybateli naší výzkumné činnosti. Širší vliv výzkumu je také zřejmý v rozsáhlém zapojení zaměstnanců a studentů do klíčových národních a mezinárodních výzkumných sítí a naší schopnosti přilákat do Queen's významné mezinárodní konference.
Úspěch výzkumu
Škola sociálních věd, vzdělávání a sociální práce poskytuje bohatý a živý kontext pro pedagogický výzkum. Základní disciplína Education at Queen's je jednou z předních oblastí pedagogického výzkumu ve Spojeném království a Irsku a náš výzkum v oblasti vzdělávání se umístil na 4. místě ve Spojeném království ve vztahu k intenzitě výzkumu, přičemž 87 procent výzkumu prováděného v rámci tohoto předmětu bylo hodnoceno jako „mezinárodně vynikající“ nebo „světově vedoucí“ (REF, 2014).
PhD příležitosti
Náš výzkum je organizován prostřednictvím řady center a sítí v našich klíčových oblastech disciplinárního výzkumu. Veškeré projekty a možnosti financování naleznete na níže uvedeném odkazu.
Dopad na výzkum
Mezi sponzory a partnery výzkumu ve školách patří výzkumné rady, vládní ministerstva, EU a Rada Evropy. Náš výzkum je informativní myšlení a vývoj politik na místní i mezinárodní úrovni.
Výzkumné projekty
Vzdělávání přináší širokou škálu výzkumných projektů, včetně spolupráce s výzkumným centrem CESI v Queen's, které podporuje šíření modelu sdíleného vzdělávání s ministerstvem školství v Severním Irsku a na mezinárodní úrovni. Naši výzkumníci také pracují na zlepšování gramotnosti na mezinárodní úrovni pro studenty základních škol pomocí inovativních metod a důkladného výzkumu.
Aktuální profily studentů PGR
Clare Kilgallonová
Zkoumání vazeb mezi tím, jak studenti se SVP akceptují podporu a výsledky v inkluzivních třídách, a jejich povědomím o intervenční a patognomické praxi.
Účelem této studie je prozkoumat, jak studenti se speciálními vzdělávacími potřebami (SEN) znají intervenční a patognomická přesvědčení a praktiky a jak to ovlivňuje jejich ochotu zapojit se do další podpory SEN a jejich úspěch a účast v inkluzivních školách.
Budu zkoumat vlastní přesvědčení studentů se SVP o tom, zda jejich pojetí inkluze a intervenčně-patognomický systém víry koncipovaný akademiky a učiteli odpovídá jejich vlastním představám a povědomí. Tato koncepce bude poté porovnána s existujícími akademickými modely a bude zkoumána korelace přesvědčení studentů s jejich přijetím pomoci a osobním pocitem úspěchu ve škole. Tento výzkum si klade za cíl upřesnit naše chápání patognomických a intervenčních přesvědčení a souvisejících vyučovacích postupů jako prostředku, který nabízí učitelům hlavního proudu efektivní sadu nástrojů, které napomáhají učení a začleňování žáků se SVP na základě vlastních prožitých zkušeností a odborných znalostí uvedených žáků.
Nejprve jsem vystudoval právo a politiku na QUB, následoval magisterský titul z irské historie a politiky na Ulsterské univerzitě a nakonec magisterský titul z inkluze a speciální pedagogiky na QUB. Můj zájem o můj současný výzkum vychází z toho, že jsem sám studoval SEN, následovalo 8 let práce jako asistent učení se SVP žáků v běžných školách a mé dokončení magisterského programu Inkluze a speciální vzdělávací potřeby v Queens. Rozhodl jsem se využít participativní akční výzkum a poradenské skupiny pro mladé lidi, abych zajistil, že můj výzkum plně využije odbornost a znalosti žáků se SVP a zmírní některé tradičnější nerovnováhy moci mezi výzkumníkem a zkoumaným.
Aktuální profily studentů PGR
Mohammed Owianeh
Epistemické nespravedlnosti a možnosti schopností: Pochopení blahobytu palestinských dívek ve vzdělávání
Můj výzkum se zaměřuje na posouzení příležitostí palestinských mladých dívek na inkluzivní a spravedlivé kvalitní vzdělání ve světle politického konfliktu a socioekonomických potíží, kterým čelí. Jako rámec pro svou argumentaci budu silně vycházet z popisu Epistemické nespravedlnosti Mirandy Frickerové (2007) a Nussbaumova (2011) verze přístupu založeného na schopnostech.
Zajímají mě zejména současné sociální epistemické studie, zejména ty, které se zabývají epistemickými vztahy z dekoloniální perspektivy. Zajímám se o práva dětí, žen a lidí se zdravotním postižením v kontextu konfliktu, zejména Palestiny. Zajímám se také o aplikaci filozofií sociální epistemologie na beletristická díla, zejména na anime a mangu.
Aktuální profily studentů PGR
Jennifer Rose
Konceptuální analýza vyloučení hlasu studentů ve svědectví vysokého školství prostřednictvím dekolonizace Frickerovy epistemické nespravedlnosti
Jennifer se zabývá filozofií vědění, dekoloniality, etiky, související psychologie a epistemických vztahů v našem sociálním a materiálním světě a mezi nimi. Zaměřuje se na zkoumání role znalostí v našich epistemických vztahových praktikách, jejich dopadů na sociální šíření znalostí a porozumění ve svědectví a jejich dopadů v širší společnosti. Oblasti zájmu, které zkoumá, jsou to, jak se znalosti vytvářejí, co tvoří znalosti, jak lze dále rozvíjet teorie znalostí, a původ, povaha a limity znalostí a faktory (jako jsou epistemické neřesti, ctnosti, formy nevědomosti). klamání nebo laické nebo strukturální nebo laické epistemické praktiky, potřeby nebo omezení), které brání nebo podporují společenské šíření znalostí a porozumění ve svědectví a jejich vztahu k sociální spravedlnosti.
psychologie a titul M.Sc. ve vzdělávání se zaměřením na celoživotní vzdělávání a sociální spravedlnost
Aktuální profily studentů PGR
Emilia Symingtonová
Zkoumání zkušeností rodičů a mladých lidí s ohledem na svobodu projevu a náboženského vyznání
Emilia Symington je doktorandkou v oboru dětských práv. Její práce se bude zabývat vztahem mezi rodiči a dětmi v anglikánském kontextu s ohledem na svobodu projevu a náboženského přesvědčení. Data budou shromažďována prostřednictvím dyadických biografických rozhovorů a interpretována teoretickou optikou založenou na teoriích řešení konfliktů v oblasti lidských práv.
Emilia dokončila bakalářský titul v oboru teologie a náboženská studia na University of Nottingham a magisterský titul pro práva dětí na Queens University Belfast. Její diplomová práce dokumentovala zkušenosti mladých žen ve východním Belfastu s ohledem na jejich sexuální výchovu, a to prostřednictvím pořádání řady ohniskových skupin. Kromě vlastního projektu vede Emilia několik vysokoškolských tutoriálů na katedrách sociologie a sociální politiky.
Kariérní vyhlídky
Úvod
Mnoho našich absolventů PhD se přesunulo do akademických a výzkumných rolí ve vysokoškolském vzdělávání, zatímco jiní hrají vedoucí role ve vzdělávací praxi, ve veřejném sektoru nebo v nevládních organizacích. Queen's postgraduates sklízejí výjimečné výhody. Jedinečné iniciativy, jako je Researcher Plus, posilují náš závazek k zaměstnatelnosti.
Zaměstnání po kurzu
Pro další informace o možnostech kariérního rozvoje na úrovni PhD se prosím obraťte na tým pro rozvoj kariéry v oblasti umění, humanitních a společenských věd na adrese [email protected] / +44 28 9097 5175 Pracovníci AHSS pro rozvoj rádi poskytnou další informace o vašem výzkumu kariérní vyhlídky v oblasti.
Výsledky učení
Studium v oblasti výzkumu nabízí studentům příležitost posílit svou kapacitu pro nezávislý výzkum a kritické myšlení. To také umožňuje studentům prozkoumat oblast zájmu, a tak pochopit a řešit teoretické a praktické problémy v oboru. Absolvování vědeckého titulu může zlepšit písemné a ústní komunikační dovednosti studenta a doktorát je téměř vždy formálním požadavkem na akademické místo.
Struktura kurzu
Neexistuje žádný konkrétní obsah kurzu jako takový. Očekává se, že absolvujete školicí moduly výzkumu, které jsou podporovány školou a které se zaměřují na kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody. Očekává se také, že svůj výzkum provedete pod vedením svého nadřízeného.
V průběhu studia můžete absolvovat postgraduální školení dovedností organizované Graduate School.
Obvykle se nejprve zaregistrujete jako „nediferencovaný doktorand“, což znamená, že máte spokojené zaměstnance, kteří jsou schopni absolvovat výzkumný titul. Rozhodnutí, zda byste měli absolvovat MPhil nebo PhD, je odloženo, dokud nedokončíte „diferenciaci“.
Diferenciace probíhá asi 9–12 měsíců po registraci u studentů na plný úvazek a asi 18–30 měsíců u studentů na částečný úvazek: Obvykle jste požádáni, abyste předložili práci panelu až dvou akademiků a poté následuje formální schůzka s 'Diferenciační panel'. Panel poté posoudí vaši schopnost pokračovat ve studiu. Někdy se studentům doporučuje, aby revidovali své výzkumné cíle nebo zvážili předložení své práce pro kvalifikaci MPhil spíše než pro doktorskou kvalifikaci.
K dokončení doktorské kvalifikace budete muset předložit diplomovou práci o přibližně 80 000 slovech a budete muset absolvovat viva voce [ústní zkoušku] s externím a interním zkoušejícím k obhajobě své práce.
Doktorský program trvá 3-4 roky na plný úvazek nebo 6-8 let na částečný úvazek. Studenti mohou požádat o zápis do ročníku, pokud je to požadováno.
PhD je otevřen pro uchazeče na plný i částečný úvazek a je často užitečnou přípravou na kariéru v akademické sféře nebo poradenství.
Studenti denního studia jsou často přitahováni k výzkumným studijním programům, protože nabízejí příležitost věnovat se do určité hloubky oblasti akademického zájmu.
Studium výzkumu na částečný úvazek je vzrušující možností pro profesionály, kteří již pracují v oblasti vzdělávání, kteří se snaží rozšířit své znalosti o otázce odborného zájmu. Kandidáti na částečný úvazek se často rozhodnou prozkoumat oblast, která souvisí s jejich profesními povinnostmi.
Pokud splňujete vstupní požadavky, dalším krokem je zkontrolovat, zda můžeme dohlížet na výzkum ve vámi zvolené oblasti. Bereme pouze studenty, kterým můžeme nabídnout supervizi odborného výzkumu od jednoho z našich akademických pracovníků. Vaše výzkumná otázka proto musí být v souladu s výzkumnými zájmy jednoho z našich zaměstnanců.
Proces aplikace
Zkontrolujte prosím kritéria způsobilosti na webových stránkách. Pokud se domníváte, že tato kritéria splňujete, postupujte takto:
Pomocí možnosti filtrování školy v rámci našeho nástroje Find A PhD Supervisor Tool (https://www.qub.ac.uk/courses/postgraduate-research/find-a-phd-supervisor/) vyberte JEDNOHO potenciálního školitele z našeho seznamu akademických pracovníků Zaměstnanci a odeslat e-mail obsahující:
stručný životopis (maximálně 1-2 strany)
stručné prohlášení, že máte zájem o doktorandské studium, s uvedením, kdy začnete a jak plánujete financovat výzkum
stručné prohlášení o výzkumné otázce nebo zájmu a o tom, jak si myslíte, že by mohla být otázka prozkoumána
Naši akademičtí pracovníci vítají přístupy potenciálních studentů; zaměstnanci mohou kontaktovat uchazeče o vypracování návrhu výzkumu společného zájmu. Potenciální nadřízený by se vám měl ozvat do několika týdnů. Mohou vás pozvat na setkání s nimi nebo vás mohou pozvat k formální žádosti.
Pokud máte potíže s identifikací nebo kontaktováním vhodného školitele, kontaktujte našeho ředitele postgraduálního studia Dr. Dirka Schubotze nebo tým SSESW PGR (e-mail: [email protected] nebo [email protected]), který rád pomůže.
Pro kombinované studium – uzávěrka této možnosti je každoročně 31. srpna.
U prezenčního studia (samofinancování) – pro uchazeče na plný úvazek, kteří se nechtějí ucházet o studentské stipendium nebo kteří se o studium nemohou ucházet, je uzávěrka každoročně 31. srpna.
Pro prezenční studium a žádost o stipendium/ocenění; mějte prosím na paměti, že ceny jsou k dispozici pouze studentům denního studia. Uchazeči, kteří se chtějí ucházet o stipendia dostupná v rámci školy, musí současně požádat o prezenční studium. Dostupná stipendia a termíny uzavření jsou podrobně uvedeny na stránce Find A PhD: https://www.qub.ac.uk/Study/PostgraduateStudy/Postgraduate-research/
Posouzení
Procesy hodnocení stupně výzkumu se liší od vyučovaných titulů. Očekává se, že studenti budou v pravidelných intervalech předkládat koncepty své práce svému nadřízenému, který jim poskytne písemnou a ústní zpětnou vazbu; každoročně probíhá formální proces hodnocení.
Tato výroční zpráva o pokroku vyžaduje, aby studenti prezentovali svou práci písemně a ústně před skupinou akademiků ze školy. Úspěšné dokončení tohoto procesu umožní studentům zaregistrovat se na další akademický rok.
Závěrečné hodnocení doktorského titulu je ústní i písemné. Studenti předloží svou práci internímu a externímu zkušebnímu týmu, který písemnou práci zkontroluje a poté pozve studenta, aby ústně obhájil svou práci ve Viva Voce.
Zpětná vazba
Dozorčí pracovníci budou v pravidelných intervalech po celou dobu registrace stupně poskytovat zpětnou vazbu k návrhům prací.
Vybavení
Škola se nachází přes sadu tří budov v Belfastské královně čtvrti. Poskytujeme společenské místnosti pro studenty a zaměstnance, počítačové učebny a vyhrazené studijní prostory.
Studenti denního doktorandského studia budou mít přístup do sdílených kancelářských prostor a přístup ke stolu s osobním počítačem a přístupem na internet.
Výsledek programu
Studium v oblasti výzkumu nabízí studentům příležitost posílit svou kapacitu pro nezávislý výzkum a kritické myšlení. To také umožňuje studentům prozkoumat oblast zájmu, a tak pochopit a řešit teoretické a praktické problémy v oboru. Absolvování výzkumného titulu může zlepšit písemné a ústní komunikační dovednosti studenta a doktorát je téměř vždy formálním požadavkem na akademické místo.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Mnoho našich absolventů PhD se přesunulo do akademických a výzkumných rolí ve vysokoškolském vzdělávání, zatímco jiní hrají vedoucí role ve vzdělávací praxi, ve veřejném sektoru nebo v nevládních organizacích. Queen's postgraduates sklízejí výjimečné výhody. Jedinečné iniciativy, jako je Researcher Plus, posilují náš závazek k zaměstnatelnosti.
Akreditace
Přijímací řízení
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.