Výzkumné stupně (MPhil / PhD) v historii
SOAS University of London
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 4 670 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* denní poplatky za akademický rok: UK / EU 4 396 GBP; Zámořské 17.967 liber. Částečný úvazek za akademický rok: UK / EU 2 198 GBP; Zámořské 8 984 liber
Úvod
Způsob účasti: na plný nebo částečný úvazek
Oddělení historie SOAS je jedním z hlavních světových center nabízejících dohled nad výzkumem v africké a asijské historii. Přitahuje studenty a vědecké návštěvníky ze všech koutů světa. Nejvyšší hodnocení udělená ministerstvu v oficiálních hodnoceních národního výzkumu v letech 1996, 2001 a 2008 zohledňovala excelenci jeho odborné přípravy v oblasti výzkumu a také publikační záznam zaměstnanců. Oddělení poskytuje příležitost pro kvalifikované uchazeče, aby se připojili k velkým skupinám studentů a zaměstnanců pracujících v jejich specializovaných oborech historie nebo kolem nich. Jedinečná kombinace individuálního supervize, vyučovaných kurzů a seminářů zajišťuje, že velká většina studentů dokončí své tituly do čtyř let.
Studenti SOAS mají neomezený a obvykle volný přístup k velkému množství seminářů, konferencí a workshopů, které se konají v SOAS nebo na dosah. Nejdůležitější je, že se účastní týdenního semináře o regionální historii - o Africe, jižní Asii, Blízkém a Středním východě, východní Asii nebo jihovýchodní Asii - a často speciálních workshopech na témata související s jejich výzkumem. Úzké vazby jsou udržovány s nedalekým Ústavem historického výzkumu a Ústavem společenských věd, které provozují své vlastní výzkumné semináře. Poskytují studentům výzkumu mnoho příležitostí setkat se s vědci, kteří navštěvují SOAS , a těmi, kteří sídlí jinde na londýnské univerzitě nebo v Británii. Účast na seminářích, které jsou součástí vyučovaných předmětů v SOAS nebo jinde, může být možná i po dohodě.
Knižní hospodářství v Londýně je vynikající pro mnohé z předmětů studovaných na katedře. Studenti historie SOAS mají volný přístup do nedaleké britské knihovny (včetně kanceláře v Indii a orientálních sbírek), do Knihovny novin knihovny Britské knihovny v Colindale, do Národního archivu a na řadu dalších sbírek, včetně knihoven většiny dalších Londýnské vysoké školy a univerzity.
Struktura
- Dozor
Každý student má tříčlennou výzkumnou komisi. Spolužáci pod dohledem mají výbor pro čtyři osoby. - Postupy registrace pro studenty prvního ročníku
Během registračního období bude váš nadřízený a vedoucí výzkumu k dispozici v inzerovaných časech, aby vás poznali v jejich kancelářích. Budete muset prodiskutovat s nadřízeným jakékoli kurzy, které byste mohli chtít auditovat nebo které musíte absolvovat a absolvovat (tj. Kurzy uvedené ve vašem dopise o přijetí ze školy a / nebo jazykové kurzy). - Přítomnost v Londýně
Očekává se, že studenti budou během studia studovat SOAS , s výjimkou období terénních prací. - Deník a e-mail
Každý student má osobní elektronický deník, ke kterému máte přístup prostřednictvím BLE. Deník musí být vyplněn pokaždé, když se během svého studijního programu setkáte se svým nadřízeným a musí být zaznamenány všechny cíle a termíny dohodnuté během výuky. Logbook je online nástroj navržený tak, aby vás podpořil ve vašem akademickém a profesním rozvoji a pomohl vám vybudovat široký a vyvážený profil dovedností. Rovněž umožňuje svým nadřízeným sledovat váš pokrok a podle toho vás informovat. Akademičtí a pedagogičtí pracovníci, stejně jako ostatní studenti, budou pomocí vašeho e-mailu SOAS kontaktovat s důležitými informacemi souvisejícími s titulem během studia. Pokud používáte jiný e-mailový účet, ujistěte se, že veškerá pošta z vašeho účtu SOAS je přeposílána. - Pravidlo čtyř let
Škola vyžaduje, aby všichni studenti dokončili své doktorské studium do čtyř let. Je nezbytné, aby studenti informovali svého vedoucího, výzkumného pracovníka a rejstřík co nejdříve, pokud musí být jejich studium přerušeno na jakékoli významné období z důvodu výjimečných osobních okolností. Tyto problémy mohou být finanční, osobní nebo ve vztahu k vaší roli rodiče a / nebo pečovatele. V případě potřeby uveďte dokumentaci ve formě lékařských osvědčení, vysvětlujících dopisů atd. Mějte také na paměti, že jakékoli prodloužení vaší práce v terénu po obvyklých 12 měsících povede ke zkrácení doby zápisu, protože čtyřleté pravidlo zůstane v platnosti. - Kurzy
Všichni studenti prvního ročníku jsou povinni navštěvovat týdenní seminář metodologie, hlavní fórum pro diskusi o současném historickém výzkumu, prezentaci vlastního výzkumu a zapojení se do výzkumu vašich vrstevníků. Studenti prvního ročníku jsou povinni absolvovat alespoň jeden regionální výzkumný seminář (Africký historický seminář, Near
Jiné potřeby odborné přípravy, například v jazycích, se vyžadují u některých studentů z prvního ročníku, jak je uvedeno v přijatém dopisu k výzkumnému programu. Studenti jsou také povzbuzováni, aby auditovali kurzy v rámci oddělení Historie nebo jiných oddělení a fakult v rámci školy podle dohody s vedoucím. Studenti musí požádat příslušného účastníka kurzu o povolení před tím, než mohou auditovat kurz. Audit je možný pro přednášky, nikoliv pro výukové kurzy, takže jazykové třídy jsou obvykle vyloučeny. Zajištění dodatečných kurzů s jinými vysokoškolskými studenty na univerzitě v Londýně (jako je UCL pro evropské jazyky) se uskuteční všude tam, kde je to možné, ale nelze je zaručit. Doba takových požadovaných přednášek nesmí být v rozporu s vašimi seminárními závazky v rámci oddělení. Pokud časové intervaly pro jiné přednášky, které chcete provést mimo oddělení, se shodují s časem pro regionální výzkumný seminář nebo metodologický seminář, pak musí mít tyto povinné kurzy přednost.
Očekává se, že studenti druhého ročníku budou během svého pobytu na regionálním výzkumném semináři.
Studenti ve třetím ročníku se účastní čtrnáctidenního semináře pro psaní, na kterém budou diskutovat o návrzích kapitol s ostatními studenty. Studenti třetího ročníku jsou rovněž povinni se zúčastnit regionálního výzkumného semináře a po návratu z práce v terénu se očekává, že na tomto semináři uvedou jednu prezentaci. Očekává se, že studenti čtvrtého ročníku se budou během svého pobytu zdržovat na regionálním výzkumném semináři. Všichni studenti v rezidenci se účastní výzkumného semináře katedry, který se bude konat jednou nebo dvakrát za semestr a ve kterém zaměstnanci diskutují o svých současných výzkumných projektech. - Upgrade („mini-viva“)
Všichni studenti jsou registrováni v prvním roce jako studenti MPhil. Schůzka zaměřená na modernizaci obvykle trvá až hodinu a bude ji provádět výzkumná komise, ale mohou zahrnovat i další zaměstnance, obvykle ze stejné sekce. V případě, že má student nebo školitel obavy ohledně inovačního setkání, může požádat výzkumného lektora nebo jiného nominovaného zaměstnance, aby byl během procesu přítomen jako „externí“. Skupina bude se studentem na základě portfolia diskutovat o průběhu práce a jejím budoucím směřování. Na základě portfolia a diskuse studentský výzkumný výbor rozhodne, že registrace bude převedena na PhD, že registrace zůstane MPhil nebo že registrace bude ukončena. Student, který dobře pracuje se svým školitelem, zjistí, že by se nemělo starat o poslední dvě kategorie. Výbor by se také mohl rozhodnout stanovit další požadavky během léta, jako je revize jednoho nebo několika kusů písemné práce před přijetím konečného rozhodnutí v září. Žádný student nemá povolení k odchodu na práci v terénu, dokud nebude učiněno rozhodnutí o upgradu. Po upgradu se status PhD vrátí k původnímu datu registrace pro MPhil. - Terénní / výzkumná dovolená
Po upgradu na status PhD většina studentů odchází na „práci v terénu“ na jedno nebo několik období, která začínají na konci nebo po ukončení třetího období prvního roku. Doporučuje se, aby se studenti do SOAS vrátili po plné registraci nejpozději začátkem třetího semestru druhého ročníku. Změny tohoto vzoru mohou být nezbytné, ale musí být předem schváleny školitelem a školitelem výzkumu. Vy a váš nadřízený musíte vyplnit formulář žádosti o práci v terénu a odeslat jej do registru. Na tomto formuláři se očekává, že nastíníte své výzkumné plány na následujících 12 měsíců, včetně zahraničních univerzitních kontaktů a popisu opatření pro dohled v terénu. Práce v terénu delší než 12 měsíců musí být podporovány školitelem a schváleny docentem pro výzkum. Musíte si uvědomit, že takové prodloužení zkracuje dobu zápisu.
Očekává se, že budete během práce v terénu v kontaktu se svým nadřízeným. Někteří studenti raději zasílají pravidelné měsíční zprávy o svých aktivitách; zatímco jiní předkládají delší střednědobou zprávu o terénu po prvních šesti měsících. Vy a váš nadřízený se musíte dohodnout na plánovaném způsobu hlášení před odjezdem. Na konci roku pro vás musí váš nadřízený vyplnit roční formulář pro hodnocení a bude muset vědět, co děláte. Všechny žádosti o prodloužený pobyt z terénu musí být podpořeny školitelem a schváleny náměstkem děkana pro výzkum, proto je nezbytný pravidelný kontakt s vaším školitelem.
Ne všichni studenti mají své finanční prostředky na práci v terénu a v těchto případech tato otázka zaujímá značné obavy a úsilí v prvním roce. Při práci na metodách a školení se tedy očekává, že student identifikuje a použije všechny relevantní zdroje financování terénních prací, protože opatření pro terénní a grantové žádosti by měla být dokončena včas. Váš nadřízený může nabídnout vedení, ale kromě psaní referencí se od nadřízeného neočekává, že najde zdroje příjmů pro vás. Nalezení finančních prostředků, psaní žádostí a shromažďování potřebných podpůrných materiálů jsou součástí vašeho výzkumu a přenosných dovedností, které vám budou sloužit po dokončení vašeho studia. - Prodloužení stavu zápisu (pokračování) (čtvrtý rok)
Všichni studenti, kteří se nepřihlásí do tří let, se mohou přihlásit maximálně na tři termíny na prodloužení doby zápisu (pokračování) (podrobnosti viz Příručka postgraduálního výzkumu). Za účelem přechodu na tento stav musí studenti předložit portfolio, které obsahuje dvě třetiny práce v návrhové podobě, podrobný náčrt každé ze zbývajících kapitol (přehled o obsahu, otázkách, zdrojích, struktuře), charakteristika celé práce a rozvrh až do odevzdání. Studenti předloží toto portfolio do konce srpna svého třetího roku zápisu všem členům jejich dozorčí komise. - Výuka jako GTA
Studenti mají možnost požádat o místo asistenta pro postgraduální studium, vést jeden nebo několik kurzů pro kurzy nabízené na katedře (případně na jiných katedrách). Studenti obvykle vyučují ve třetím a / nebo čtvrtém ročníku. Ti, kteří neopouštějí práci v terénu, by také mohli zvážit výuku ve svém druhém roce. Výuková praxe je pro vaši kariéru rozhodující po PhD a pomůže vám zvládnout širší tematickou škálu témat. Váš nadřízený musí vaši přihlášku podporovat a bude ji šťastně dělat, pokud vaše práce pokračuje. Všichni studenti se mohou účastnit Programu rozvoje akademické výuky, který vede k akreditovanému certifikátu. Pozice GTA jsou obvykle inzerovány na začátku léta. - Odeslání disertační práce
Hlavním úkolem všech studentů před začátkem jejich třetího ročníku je vypracovat realistickou strategii pro shromažďování a organizaci výzkumných materiálů a psaní diplomové práce. Očekává se, že jste dokončili návrh své práce do konce třetího roku. Do konce čtvrtého roku musíte odevzdat diplomovou práci k viva voce. - Studenti na částečný úvazek
Pravidla pro studenty na částečný úvazek jsou stejná jako výše s následujícími výjimkami: Očekává se, že studenti na částečný úvazek uvidí své supervizory měsíčně v letech jedna a dva a podle potřeby během následujícího období. Účastní se metodického semináře a prezentují metodologii v prvním roce svého zápisu. Prezentují regionální seminář a mají schůzku pro upgrade ve druhém roce po zápisu. Ostatní prvky prvního ročníku (účast na regionálním semináři a audit / absolvování dalších kurzů) budou dohodnuty se školitelem. Po ukončení práce v terénu se zúčastní třetího ročníku zápisu. - Reprezentace studentů
Na začátku každého roku jsou stanovena opatření pro volbu zástupců studentů: jeden z prvního roku a jeden z kohorty třetího roku. Zástupci se účastní zasedání odborů a hrají důležitou roli při určování otázek, které musí ministerstvo převzít. My, členové fakulty, si vážíme příspěvků zástupců studentů na schůzky katedry. Zástupci studentů z katedry budou mít také příležitost působit ve výborech fakult a škol. Zaměstnanci kanceláře fakulty budou pomáhat zástupcům studentů při sestavování e-mailových seznamů pro výzkumný program a při organizování schůzek a akcí (tj. Rezervace pokojů). Mohou zahrnovat neformální setkání se zaměstnanci nebo s jinými studenty, roční fóra, workshopy nebo společenské akce, které studenti považují za vhodné. - Knihovny
Seznamte se již od raného období s hlavními sekcemi hlavní knihovny SOAS . Všichni studenti výzkumu SOAS mohou mít přístup k univerzitním knihovnám University of London, zejména knihovnám UCL a LSE, Britské knihovně a knihovně University of London (Senate House). “ Knihovna Ústavu historického výzkumu je pro studenty katedry nepostradatelná a váš vedoucí vám může poradit o dalších specializovaných knihovnách, které jsou relevantní pro váš projekt. - Historie v Londýně
Stejně jako u jakékoli jiné disciplíny nabízí Londýn obrovskou škálu událostí souvisejících s historií. Dobrým výchozím bodem pro studenty výzkumu v laboratoři historie, se sídlem v Ústavu historického výzkumu (IHR). IHR pořádá řadu seminářů, které budou zajímavé pro mnoho studentů. Královská historická společnost pořádá také pravidelné přednášky a další akce. Váš nadřízený vám bude schopen radit o institucích a událostech, které jsou pro vaše tematické a regionální zaměření specifické. Studenti jsou také povzbuzováni k aktivní účasti v Sdružení studentů výzkumu SOAS které vydává například vlastní výzkumný časopis Polyvocia. Měli byste se spojit s příslušnými regionálními středisky v SOAS a získat informace o jejich aktivitách. - Život po PhD
SOAS má kariérní službu, která je k dispozici všem studentům zdarma, zatímco studují ve škole a která vám pomůže různými způsoby. Školitelé mohou poskytnout zejména studentům, kteří chtějí vykonávat akademickou kariéru, rady a návrhy pro žádosti o postdokumenty a další zdroje financování. Je však vaší odpovědností najít další možné zdroje postdoktorského financování a za vypracování příslušného časového harmonogramu žádosti se svým nadřízeným. Odkazy na přihlášky obvykle poskytuje školitel a další zaměstnanci, kterých student dobře zná, ale obecnější reference může poskytnout vedoucí výzkumu nebo vedoucí katedry.
Tato katedra výzkumného manuálu stanoví hlavní fáze psaní MPhil nebo PhD v historii, program katedry pro studenty výzkumu, dohled, který můžete očekávat a očekávání od studentů výzkumu. My, členové fakulty, si vážíme aktivní účasti studentů výzkumu na akademickém životě katedry a považujeme studenty výzkumu za životně důležitou součást její výzkumné kultury. Následující text má zajistit, že dokončíte svůj výzkum v předepsaném období a vytěžíte maximum ze svých let v našem oddělení.
Důležité oznámení
Informace na stránce programu odrážejí plánovanou strukturu programu proti danému akademickému zasedání.
Přijímání a aplikace výzkumu
Vítáme přihlášky kvalifikovaných studentů s dobrým magisterským stupněm (nebo zahraničním ekvivalentem) v příslušném předmětu pro výzkumné stupně na SOAS . Žádosti by měly být podávány online.
Je důležité podat žádost ještě před začátkem akademického roku, ve kterém se chcete přihlásit, abyste nám poskytli čas na zpracování vaší přihlášky. Pokud žádáte o stipendia, mohou platit dřívější termíny.
Program SOAS PhD je konkurenceschopný a uchazeči by měli mít záznam o vysokých akademických výsledcích a realizovatelný návrh, který přispěje k výzkumným zájmům katedry. Poznámka: odradíme čistě spekulativní aplikace. Žádosti o interdisciplinární výzkum jsou vítány, ale na jednu katedru lze podat pouze jednu přihlášku.
Minimální požadavky na vstup
Titul BA a / nebo MA z dějin, se zásluhou nebo ekvivalentem v magisterském studiu a magisterskou diplomovou třídou 65% nebo vyšší. Žadatelé musí předložit jasný a koherentní návrh výzkumu o 2000 slovech.
Dotazy týkající se možných výzkumných témat by měly být v první řadě směřovány na zaměstnance, jejichž zájmy se téměř shodují se zájmy potenciálního studenta.
Nabídky na přijetí budou učiněny na základě akademického záznamu uchazeče, referencí a navrhovaného tématu. Zájemcům o stipendia od SOAS nebo prostřednictvím SOAS se doporučuje, aby své žádosti podali co nejdříve (například před lednem v roce vstupu), protože ve většině případů pouze ti, kteří již nabídku místa nabízejí, být považován za cenu.
Ačkoli se některé teze spoléhají hlavně na materiály v angličtině a dalších evropských jazycích, hlavní výhodou získání výzkumného titulu v historii u SOAS je skutečnost, že škola může poskytovat výuku v mnoha afrických a asijských jazycích. Studentům, kteří vyžadují takovou výuku, se doporučuje, aby o tom v době podání žádosti zmínili a projednali s potenciálními supervizory co nejdříve po obdržení nabídky.
Bezpodmínečné požadavky na zadání anglického jazyka
Uchazeči, kteří potřebují ke studiu ve Velké Británii vízum úrovně 4, musí předložit akademické osvědčení UKVI IELTS z testovacího centra schváleného pro UKVI.
Mezinárodní uchazeči vyžadující ke studiu ve Velké Británii vízum Tier-4
Test | Bezpodmínečný zápis | Bezpodmínečný vstup s mezipodnikovou podporou |
IELTS (akademická) | 7,0 celkem nebo vyšší, s 7,0 v dílčím skóre. | 7,0 celkově nebo vyšší s alespoň 6,5 v dílčím skóre |
Žadatelé o EHP a EU
Test | Bezpodmínečný zápis | Bezpodmínečný vstup s mezipodnikovou podporou |
IELTS (akademická) | 7,0 celkově nebo vyšší, s 7,0 v každém dílčím skóre. | 7,0 celkově nebo vyšší s alespoň 6,5 v dílčím skóre. |
TOEFL IBT | 105 celkem nebo vyšší, s minimem 25 dílčích skóre. | 105 celkem s minimem 22 v dílčím skóre. NEBO 100 celkem s minimem 25 písemně a 22 v dalších dílčích skóre. |
Pearsonův test angličtiny (akademický) | 75 nebo více, s minimem 70 v dílčím skóre. | 70 nebo více, s minimem 65 v dílčím skóre. |
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura
Dozor
Každý student má tříčlennou výzkumnou komisi. Studenti pod spoluškolením mají čtyřčlennou komisi.
Postup registrace pro studenty prvního ročníku
Během registračního období bude váš nadřízený a vedoucí výzkumu k dispozici v inzerovaných časech, aby se s vámi setkali ve svých kancelářích. Jakékoli kurzy, které budete chtít auditovat nebo které musíte absolvovat a absolvovat (tj. kurzy uvedené ve vašem dopise o přijetí ze školy a/nebo jazykové kurzy), budete muset projednat se svým nadřízeným.
Přítomnost v Londýně
Očekává se, že studenti budou po celou dobu studia sídlit v SOAS , s výjimkou období práce v terénu.
Deník a e-mail
Každý student má osobní elektronickou knihu jízd, ke které máte přístup přes BLE. Záznamník je nutné vyplnit při každém setkání se svým školitelem v průběhu vašeho studijního programu a všechny cíle a termíny dohodnuté během cvičení musí být zaznamenány. Logbook je online nástroj navržený tak, aby vám pomohl ve vašem akademickém a profesním rozvoji a pomohl vám vybudovat široký a vyvážený profil dovedností. Umožňuje také vašemu nadřízenému sledovat váš pokrok a podle toho vám radit. Akademičtí pracovníci a zaměstnanci fakulty, stejně jako ostatní studenti, vás budou během studia používat váš e-mail SOAS , aby vám poskytli důležité informace související s titulem. Pokud používáte jiný e-mailový účet, ujistěte se, že veškerá pošta z vašeho účtu SOAS je přeposílána.
Čtyřleté pravidlo
Škola vyžaduje, aby všichni studenti dokončili doktorát do čtyř let. Je důležité, aby studenti co nejdříve informovali svého školitele, vedoucího výzkumu a registr, pokud jejich studium musí být přerušeno na delší dobu z důvodu výjimečných osobních okolností. Tyto problémy mohou být finanční, osobní nebo související s vaší rolí rodiče a/nebo pečovatele. V případě potřeby předložte dokumentaci ve formě lékařských potvrzení, vysvětlujících dopisů atd. Uvědomte si také, že jakékoli prodloužení vaší práce v terénu nad rámec obvyklého období 12 měsíců bude mít za následek zkrácení doby zápisu, protože pravidlo čtyř let zůstane v platnosti.
Kurzy
Všichni studenti prvního ročníku jsou povinni absolvovat týdenní metodologický seminář, hlavní fórum pro diskusi o aktuálním historickém výzkumu, prezentaci vlastního výzkumu a zapojení do výzkumu vašich kolegů. Studenti prvního ročníku jsou také povinni absolvovat alespoň jeden regionální výzkumný seminář (seminář z africké historie, seminář o historii Blízkého a Středního východu, seminář o historii jižní Asie, seminář o historii jihovýchodní a východní Asie), jak určí školitel. Během třetího semestru studenti obvykle prezentují celý referát na regionálním semináři.
Pro některé studenty prvního ročníku jsou vyžadovány další vzdělávací potřeby, například v jazycích, jak je uvedeno v dopise o přijetí do výzkumného programu. Studenti jsou také vyzýváni k auditu kurzů v rámci katedry historie nebo jiných kateder a fakult v rámci školy, jak bylo dohodnuto se školitelem. Než mohou studenti provést audit kurzu, musí požádat příslušného organizátora kurzu o povolení. Auditování je možné pro přednášky, ale ne pro výukové kurzy, takže jazykové kurzy jsou běžně vyloučeny. Dodatečné kurzy s jinými vysokými školami Londýnské univerzity (jako je UCL pro evropské jazyky) budou zajištěny, kdykoli to bude možné, ale nelze je zaručit. Časy takových povinných přednášek nejsou v rozporu s vašimi seminárními závazky v rámci katedry. Pokud se časové úseky jiných přednášek, které chcete auditovat mimo katedru, shodují s termíny regionálního výzkumného semináře nebo Metodického semináře, musí mít tyto povinné kurzy přednost.
Od studentů druhého ročníku se očekává účast na regionálním výzkumném semináři během jejich pobytu.
Studenti třetího ročníku se účastní čtrnáctidenního semináře psaní, na kterém budou diskutovat o návrhech kapitol se spolužáky. Studenti třetího ročníku jsou také povinni zúčastnit se regionálního výzkumného semináře a očekává se, že na semináři přednesou jednu prezentaci po návratu z terénní práce. Očekává se, že studenti čtvrtého ročníku se během svého pobytu zúčastní regionálního výzkumného semináře. Všichni studenti rezidence se účastní výzkumného semináře katedry, který se bude konat jednou nebo dvakrát za semestr a na kterém pracovníci diskutují o svých aktuálních výzkumných projektech.
Upgrade ('mini-viva')
Všichni studenti jsou registrováni v prvním ročníku jako studenti MPhil. Upgradovací schůzka obvykle trvá až hodinu a povede ji výzkumná komise, ale může se jí zúčastnit i další zaměstnanci, obvykle ze stejné sekce. V případech, kdy mají studenti nebo školitel obavy ohledně schůzky o upgradu, mohou požádat tutora výzkumu nebo jiného jmenovaného zaměstnance, aby byl během procesu přítomen jako „externí“. Skupina bude se studentem na základě portfolia diskutovat o postupu práce a jejím dalším směřování. Výzkumná komise studenta na základě portfolia a diskuse rozhodne, že registrace bude převedena na PhD, že registrace zůstane MPhil nebo bude registrace ukončena. Student dobře spolupracující se svým vedoucím zjistí, že by se nemělo bát posledních dvou kategorií. Výbor se může také rozhodnout, že během léta stanoví další požadavky, jako je revize jedné nebo několika částí písemné práce, než přijme konečné rozhodnutí v září. Žádnému studentovi není uděleno povolení odejít do terénu, dokud nebylo rozhodnuto o přechodu na vyšší třídu. Po upgradu je status PhD zpětně aktualizován k původnímu datu registrace pro MPhil.
Dovolená v terénu/výzkumu
Po upgradu na doktorát odchází většina studentů na „práce v terénu“ na jedno nebo několik období, která začínají na konci třetího semestru prvního roku nebo po něm. Doporučuje se, aby se studenti vrátili do SOAS s plnou registrací nejpozději na začátku třetího semestru jejich druhého ročníku. Mohou být nutné změny tohoto vzoru, ale musí být předem schváleny vedoucím a školitelem výzkumu. Vy a váš nadřízený musíte vyplnit formulář žádosti o práci v terénu a odeslat jej do podatelny. V tomto formuláři se od vás očekává, že nastíníte své výzkumné plány na příštích 12 měsíců, včetně kontaktů na zahraniční univerzity a popisu opatření pro supervizi v terénu. Práce v terénu delší než 12 měsíců musí být podpořena vaším vedoucím a schválena proděkanem pro výzkum. Musíte si uvědomit, že takové prodloužení zkracuje dobu psaní.
Očekává se, že během práce v terénu budete v kontaktu se svým nadřízeným. Někteří studenti dávají přednost pravidelnému měsíčnímu hlášení o své činnosti; zatímco jiní předkládají delší střednědobou zprávu o práci v terénu po prvních šesti měsících. Vy a váš nadřízený se musíte před odjezdem dohodnout na plánovaném způsobu hlášení. Na konci roku za vás musí váš nadřízený vyplnit formulář ročního hodnocení a bude muset vědět, co jste dělali. Jakékoli žádosti o prodloužený pobyt z oboru musí být podpořeny vaším vedoucím a schváleny proděkanem pro výzkum, takže pravidelný kontakt s vaším vedoucím je nezbytný.
Ne všichni studenti mají zajištěno financování terénní práce a v těchto případech tato problematika zabírá v prvním roce značné obavy a úsilí. Při práci na metodách a školení se tedy od studenta očekává, že identifikuje a použije všechny relevantní zdroje financování terénních prací, protože opatření pro práci v terénu a žádosti o grant by měly být dokončeny včas. Váš nadřízený vám může nabídnout rady, ale kromě psaní referencí se od nadřízeného neočekává, že vám bude vyhledávat zdroje příjmu. Hledání finančních prostředků, psaní žádostí a shromažďování potřebného podpůrného materiálu jsou součástí vašeho výzkumného školení a přenositelných dovedností, které vám poslouží po dokončení vašeho titulu.
Rozšíření stavu psaní (pokračování) (čtvrtý ročník)
Všichni studenti, kteří se do tří let neodevzdají, se mohou zapsat maximálně na tři semestry o statusu Extention of Writing-up (pokračování) (podrobnosti viz Příručka pro postgraduální výzkum). Aby studenti mohli přejít do tohoto stavu, musí předložit portfolio, které obsahuje dvě třetiny práce ve formě konceptu, podrobnou osnovu pro každou ze zbývajících kapitol (poskytující přehled obsahu, otázky, zdroje, strukturu), charakteristiku celé práce a harmonogramu až do odevzdání. Studenti předloží toto portfolio do konce srpna svého třetího roku zápisu všem členům své dozorčí komise.
Výuka jako GTA
Studenti mají možnost ucházet se o pozici asistenta pedagoga pro postgraduální studium s vedením jednoho nebo několika tutoriálů pro předměty nabízené na katedře (případně na jiných katedrách). Studenti běžně vyučují ve třetím a/nebo čtvrtém ročníku. Ti, kteří neodcházejí do terénu, mohou také uvažovat o výuce ve druhém ročníku. Učitelské zkušenosti jsou zásadní pro vaši kariéru po doktorandském studiu a pomáhají vám zvládnout širší tematickou škálu témat. Váš vedoucí musí vaši žádost podpořit a rád tak učiní, pokud vaše práce postupuje dobře. Všichni studenti se mohou zúčastnit Programu rozvoje akademické výuky, který vede k získání akreditovaného certifikátu. Pozice GTA jsou běžně inzerovány začátkem léta.
Odevzdání disertační práce
Hlavním úkolem všech studentů před začátkem třetího ročníku je vyvinout realistickou strategii pro shromažďování a organizaci výzkumných materiálů a psaní diplomové práce. Předpokládá se, že do konce třetího ročníku dokončíte návrh své práce. Diplomovou práci musíte odevzdat na viva voce do konce čtvrtého ročníku.
Studenti na částečný úvazek
Předpisy pro studenty na částečný úvazek jsou stejné jako výše s následujícími výjimkami: Od studentů na částečný úvazek se očekává, že se budou setkávat se svými školiteli měsíčně v prvním a druhém roce a podle potřeby během následujícího období. V prvním roce svého zápisu se účastní Metodického semináře a prezentuje metodiku. Přednesou prezentaci na regionálním semináři a ve druhém roce svého zápisu mají schůzku pro upgrade. Ostatní prvky prvního ročníku (účast na regionálním semináři a audit/absolvování jiných kurzů) budou dohodnuty se školitelem. Po ukončení práce v terénu budou navštěvovat kurz psaní ve třetím ročníku.
Studentská reprezentace
Na začátku každého roku se připravuje volba zástupců studentů: jeden z prvního ročníku a jeden z kohorty třetího ročníku. Zástupci se účastní schůzí oddělení a hrají důležitou roli při identifikaci problémů, kterými se oddělení musí zabývat. My, členové fakulty, si velmi vážíme příspěvků zástupců studentů na poradách katedry. Zástupci studentů katedry budou mít také možnost působit v komisích na úrovni fakult a škol. Pracovníci kanceláře fakulty budou pomáhat zástupcům studentů při sestavování e-mailových seznamů pro výzkumný program a při organizování setkání a akcí (tj. rezervace pokojů). Ty mohou zahrnovat neformální setkání se zaměstnanci nebo s jinými studenty, ročníková fóra, workshopy nebo společenské akce, jak studenti uznají za vhodné.
Knihovny
Seznamte se od raného dne s hlavními sekcemi hlavní knihovny SOAS . Všichni studenti výzkumu SOAS mohou mít přístup do univerzitních knihoven University of London, zejména do knihoven UCL a LSE, do British Library a knihovny University of London (Senát).' Knihovna Institutu historického výzkumu je pro studenty katedry nepostradatelná a váš školitel vám může poradit další specializované knihovny, které jsou pro váš projekt relevantní.
Historie v Londýně
Jako každá jiná disciplína, Londýn nabízí obrovskou škálu akcí souvisejících s historií. Dobrý výchozí bod pro studenty výzkumu v historické laboratoři se sídlem v Institutu historického výzkumu (IHR). IHR pořádá řadu seminářů, které budou zajímat mnoho studentů. Royal Historical Society pořádá také pravidelné přednášky a další akce. Váš nadřízený vám bude schopen poradit ohledně institucí a akcí, které jsou specifické pro vaše tématické a regionální zaměření. Studenti se také vyzývají, aby se aktivně zapojili do sdružení SOAS Research Students' Association, které vydává například svůj vlastní vědecký časopis Polyvocia. Měli byste se spojit s příslušným regionálním centrem (centry) na adrese SOAS a získat informace o jejich aktivitách.
Život po PhD
SOAS má kariérní službu, která je během studia na škole dostupná všem studentům zdarma a která vám v mnoha ohledech pomůže. Školitelé mohou zejména studentům, kteří chtějí pokračovat v akademické kariéře, poskytnout rady a návrhy pro přihlášky na postdoktorandy a další zdroje financování. Je však vaší odpovědností najít další možné zdroje postdoktorského financování a se svým nadřízeným vypracovat vhodný harmonogram podávání žádostí. Reference pro aplikace obvykle poskytuje školitel a další zaměstnanci, které student dobře zná, ale obecnější reference může poskytnout vedoucí výzkumu nebo vedoucí katedry.
Tato příručka katedrového výzkumu stanoví hlavní fáze psaní MPhil nebo PhD v historii, program katedry pro studenty výzkumu, dohled, který můžete očekávat, a očekávání od studentů výzkumu. My, členové fakulty, si vážíme aktivní účasti studentů výzkumu na akademickém životě katedry a považujeme studenty za důležitou součást její výzkumné kultury. Následující text má zajistit, že dokončíte svůj výzkum v předepsaném období a že roky strávené na našem oddělení využijete na maximum.
Důležité oznámení
Informace na stránce programu odrážejí zamýšlenou programovou strukturu vůči danému akademickému zasedání.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.