PhD in
Doctorate in Biotechnology (DBT) Tecnológico de Monterrey - ITESM

Úvod
PhD v biotechnologii má za cíl:
- Vyškolte vědce schopné produkovat inovativní znalosti, aby zavedli špičkové technologie relevantní pro biotechnologický sektor, se zvláštním důrazem na potravinářské a farmaceutické oblasti a vědy o živé přírodě.
- Školit vedoucí nebo spolupracovníky ve výše uvedených oblastech výzkumu v rámci národních a mezinárodních výzkumných skupin.
Program se snaží zejména vyškolit výzkumné pracovníky:
- Nezávislý, s kapacitami, znalostmi a schopnostmi identifikovat příležitosti, rozvíjet a řídit relevantní a relevantní výzkumné projekty pro biotechnologický rozvoj Mexika.
- Uznávaní pro svou schopnost vytvářet znalosti a podporovat technologická řešení v biotechnologické oblasti pro výzkumná centra, sektory: produktivní, vzdělávací, akademický a sociální v zemi.
- Dokáže se propojit s výrobním sektorem tak, aby se výsledky výzkumu promítly do zlepšování technologií, procesů a produktů, které podporují rozvoj země.
- Schopnost vytvářet, šířit a předávat znalosti eticky s vysokým smyslem pro odpovědnost a sociální angažovanost.
Výhoda
Učitelé
Program vyučovaný profesory s doktorskými tituly a odbornými zkušenostmi ze School of Engineering and Sciences na Tecnológico de Monterrey.
Akreditace
Tento program má akreditace a uznání od národních a mezinárodních institucí, jako jsou:
- Program akreditovaný Národním registrem postgraduální kvality (PNPC) CONACyT.
- Komise Jihoamerické asociace škol a vysokých škol (SACS) pro vysoké školy.
- Tecnológico de Monterrey je akreditován organizací Southern United States Association of Schools and Colleges Commission on Colleges pro udělování odborných titulů a magisterských a doktorských titulů. Máte-li dotazy ohledně akreditace Technological of Monterey, kontaktujte Komisi pro vysoké školy na čísle 1866 Southern Lane, Decatur, Georgia 30033-4097 nebo volejte (+1) 404-679-4500(+1) 404-679-4500.
- Národní postgraduální program kvality (PNPC) Národní rady pro vědu a techniku (CONACyT).
- Uznání oficiální platnosti mexického ministerstva školství.
vzdělávací model
Aktivní účast studentů na jejich profesním a osobním výcviku je podporována prostřednictvím individuálního a kolaborativního učení. Tento model také umožňuje studentovi budovat své znalosti pod vedením odborných profesorů ve svém oboru a ve výuce.
mířím do
Doktorát z biotechnologie je zaměřen na:
- Absolventi programů souvisejících s chemicko-biologickými vědami, jako jsou biochemici, chemici, biologové, lékaři a inženýři v oblastech biotechnologie, agronomie, potravinářství, chemie a farmacie
Kandidát musí mít:
- Vynikající akademické vzdělání, znalost druhého jazyka (angličtina) a povolání výzkumného pracovníka v jedné z oblastí znalostí podporovaných doktorským programem.
- Možnost na plný úvazek k účasti na programu, písemné a ústní komunikační dovednosti ve španělštině a angličtině, zájmové a výzkumné dovednosti.
- Písemné a ústní komunikační dovednosti, zájem o rozvoj výzkumných projektů a plné nasazení pro kombinovanou učební práci ve třídě a laboratoři.
Absolventi doktorského studia v oboru biotechnologie jsou vědci, kteří jsou schopni produkovat inovativní biologické poznatky k zavádění špičkových technologií relevantních pro potravinářský a farmaceutický sektor a také chápat základní jevy v oblasti biologických věd. V národních a mezinárodních výzkumných skupinách mají potenciál sloužit jako lídři nebo spolupracovníci v oblastech, jako jsou: nutraceutika, biofarmaceutika, bioinformatika, bioprocesy, rakovina, kardiovaskulární vědy, biologie kmenových buněk, biomedicínská zařízení, biofyzika, imunologie a metabolismus. jiní. jiní.
Výsledky jejich objevů musí být ohodnoceny, aby byly publikovány v: konferencích, článcích, indexovaných časopisech nebo patentech. Tento přenos znalostí, stejně jako všechny vaše profesní úspěchy, musí splňovat právní, etické a oficiální normy.
Absolventi tohoto programu budou schopni:
- Pochopit aplikaci základních věd a výzkumných metod v oblasti buněčné biologie, fyziologie, biochemie a bioprocesního inženýrství.
- Používejte výzkumné dovednosti, včetně translačního výzkumu, kritického myšlení, bezpečných laboratorních postupů a plánování experimentů.
- Designové experimenty, od identifikace problémů až po interpretaci výsledků.
- Kriticky analyzujte výsledky a data pomocí pokročilých statistických nástrojů, jako je bioinformatika a ukládání a správa dat (data mining).
- Komunikujte efektivně ústně i písemně s kolegy: mentory, výzkumníky, společností a patrony.
- Rozhodujte se s vědeckými kritérii a kritickým myšlením ve své praxi výzkumného pracovníka podle právních, etických a oficiálních vládních nařízení.
Linie vyšetřování
Tři linie generování a aplikace znalostí (LGAC) byly definovány podle vývoje akademického programu a vzdělávacích potřeb výzkumných pracovníků na národní a mezinárodní úrovni. Tyto tři řádky jsou:
- Potravinová biotechnologie a nutrigenomie,
- Bioprocesní inženýrství3) farmaceutická a lékařská biotechnologie.
V současné době je obecným cílem programu, aby absolventi doktorského studia v oboru biotechnologie byli připravováni jako vědci schopní produkovat inovativní znalosti k zavedení špičkových technologií relevantních pro biotechnologický sektor, se zvláštním důrazem na oblasti potravin, léčiv, bioprocesního inženýrství. a vědy o živé přírodě. Co je v souladu s výzkumnými pracemi, které jsou rozvíjeny ve výše uvedených liniích. Kromě toho výzkumné skupiny pro strategické zaměření (GIEE) spojené s akademickým programem podporují rozvoj výzkumných témat ve třech výše uvedených liniích znalostí.
akademickou produktivitu
Výsledky výzkumného projektu, který student rozvíjí v průběhu programu, jsou prezentovány na národních i mezinárodních konferencích. Stejným způsobem jsou uvedené znalosti ztělesněny ve vědeckých článcích publikovaných v indexovaných vědeckých časopisech, patentových přihláškách a dalších vědeckých produktech. Průměrný počet článků publikovaných studenty programu po absolvování je větší než 2,5 článku na studenta. V posledních 6 letech je průměrný počet indexovaných vědeckých článků ročně publikovaných profesory Basic Academic Nucleus větší než 3 články na profesora.