
PhD in
PhD v marketingovém řízení Unicaf University (MW)

Úvod
Cílem doktorského programu je připravit novou generaci předních výzkumných pracovníků.
PhD je program nezávislého, samostatně řízeného akademického výzkumného titulu podporovaného týmem školitelů, který originálně přispívá ke znalostem napsaným v publikovatelné disertační práci. Program PhD také podporuje rozvoj výzkumu a obecných dovedností, které vám pomohou úspěšně fungovat jako profesionální výzkumník v jakémkoli prostředí. Základním požadavkem PhD je tvorba nových znalostí. Být výzkumníkem znamená rozvíjet nové myšlenky a zlepšovat porozumění vytvářením nových znalostí. Váš výzkum bude do jisté míry nevyhnutelně stavět na práci a nápadech ostatních, ale jako student výzkumu se od vás očekává, že originálně přispějete ke znalostem ve své disciplíně.
Galerie
Stipendia a financování
Dostupné stipendia
Osnovy
Každý doktorand musí absolvovat řadu online modulů a také dokončit disertační práci. Studenti musí obhajovat disertační práci zkouškou „viva voce“ (mluvenou). Zkouška viva-voce je intenzivní a náročná zkušenost, ale nabízíme workshopy a falešné zkoušky, které pomohou našim studentům výzkumu připravit se a téměř všichni studenti výzkumu, kteří dosáhnou této fáze, pokračují v úspěšném dokončení studia.
Studenti se mohou zapojit do výzkumu v jednom z následujících studijních oborů:
- Řízení marketingu
- Informace a technologie
- Vzdělání
- Obchodní administrativa
- Účetnictví a finance
Obrys programu
Jednotky jádra
- UU-PhD-801 Kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody
- UU-PhD-802 Aktuální problémy ve správě
- Vedení UU-PhD-803
- Marketingový management UU-PhD-810
- UU-PhD-MAR-900-1 PhD. Marketingová disertační práce (část 1)
- UU-PhD-MAR-900-2 PhD. Marketingová disertační práce (část 2)
- UU-PhD-MAR-900-3 PhD. Marketingová disertační práce (část 3)
- UU-PhD-MAR-900-4 PhD. Marketingová disertační práce (část 4)