Doktorát ve vzdělávání - vzdělávací vedení
Universidad Ana G. Méndez – Recinto de Gurabo
Klíčová informace
Umístění kampusu
Gurabo, Portoriko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
Úvod
Cílem doktorského programu ve vzdělávání se specializací na vzdělávací vedení je připravit profesionála s teoretickými a praktickými znalostmi, které vám umožní aplikovat organizační procesy a teorie vedení, které podporují rozvoj strategií, mentálních návyků a hodnot pro kreativní vedení. a vysoce efektivní ve vzdělávací společnosti.
Kurikulum
Kurzy sociálního kontextu (9 kreditů)
- EDUC 714 Historické a filozofické perspektivy vzdělávání
- EDUC 715 Sociální, kulturní a politické dimenze vzdělávacích organizací
- EDUC 716 Současné problémy a trendy ve vzdělávání
- EDUC 717 Právní aspekty ve vzdělávání
- EDUC 718 Etika a vzdělávání
Speciální kurzy (27 kreditů)
Kurzy pro organizační procesy (9 kreditů)
- EDUC 801 Řízení projektů ve vzdělávání
- EDUC 802 Finanční záležitosti ve vzdělávacích scénářích
- EDUC 803 Hodnocení vzdělávacích programů: Teorie a aplikace
Kurzy vedoucích komponentů (12 kreditů)
- Vedení EDUC 804: Modely a strategie
- EDUC 805 Instrukční vedení
- Vedení a organizační změna EDUC 806
- EDUC 807 Vedení, komunitní vztahy a kooperativní aliance
Volitelné kurzy
- EDUC _____
- EDUC _____
Výzkumné kurzy
- EDUC 901 Metody výzkumu
- Statistiky EDUC 902
- Kvalitativní výzkum EDUC 903 nebo Kvantitativní výzkum EDUC 904
- EDUC 905 Disertační práce I
- EDUC 906 Disertace II
Volitelné kurzy
- EDUC 720: Současné teorie vývoje dětství
- EDUC 721: Výuka na předškolní / základní škole v 21. století: Trendy a inovace
- EDUC 722: Kvalitativní výzkum ve vzdělávání dětí
- EDUC 808: Aplikace a využití technologie ve výuce
- EDUC 810: Mediální technologie ve vzdělávání
- EDUC 811: Teorie a praxe distančního vzdělávání
- EDUC 816: Vytváření učebních prostředí pro rozmanité populace
- EDUC 817: Správa chování ve třídě
- EDUC 818: Včasná identifikace vysoce rizikových studentů
- EDUC 819: Problémy jazykového vývoje ve veřejných a soukromých školách v Portoriku
- EDUC 820: Problémy ve výuce čtení v anglickém vzdělávacím prostředí Druhý jazyk a dvojjazyčnost
- EDUC 821: Problémy při výuce psaní v angličtině jako druhého jazyka
- EDUC 824: Seminář: Zvláštní témata v knihovnických a informačních službách
- EDUC 825: Antropologické a kulturní koncepty v kurikulu Portorika
- EDUC 826: Výukový výzkum ve výuce lidového umění a výtvarného umění
- EDUC 827: Kulturní umělecké projevy v latinskoamerickém a karibském vzdělávání
- EDUC 723: Organizace a vláda ve vysokoškolském vzdělávání
- EDUC 724: Studentské služby na vysokých školách
- EDUC 800: Vedení a správa vysokoškolského vzdělávání
- EDUC 828: Seminář a cvičení v univerzitních osnovách a výuce
Sekvenční
První rok - první semestr
První termín
- EDUC 716 Současné problémy a trendy ve vzdělávání
Druhý termín
- EDUC 714 Historické a filozofické perspektivy vzdělávání
- Vedení EDUC 804: Modely a strategie
První rok - druhý semestr
První termín
- Kurz sociálního kontextu
- EDUC 805 Instrukční vedení
Druhý termín
- EDUC 801 Řízení projektů ve vzdělávání
- EDUC 802 Finanční záležitosti ve vzdělávacích scénářích
Druhý rok - první semestr
První termín
- EDUC 803 Hodnocení vzdělávacích programů: Teorie a aplikace
- EDUC 901 Metody výzkumu
Druhý termín
- Vedení a organizační změna EDUC 806
- Volitelný kurz
Druhý rok - druhý semestr
První termín
- EDUC 807 Vedení, komunitní vztahy a kooperativní aliance
- Volitelný kurz
Druhý termín
- Statistiky EDUC 902 3
- Kvalitativní výzkum EDUC 903 nebo Kvantitativní výzkum EDUC 904
Třetí rok - první semestr
- EDUC 905 Disertační práce I
Třetí rok - druhý semestr
- EDUC 906 Disertace II