
Doctor of Education in
Doktorát ve vzdělávání - vzdělávací vedení Universidad Ana G. Méndez – Recinto de Gurabo

Úvod
Cílem doktorského programu ve vzdělávání se specializací na vzdělávací vedení je připravit profesionála s teoretickými a praktickými znalostmi, které vám umožní aplikovat organizační procesy a teorie vedení, které podporují rozvoj strategií, mentálních návyků a hodnot pro kreativní vedení. a vysoce efektivní ve vzdělávací společnosti.
Kurikulum
Kurzy sociálního kontextu (9 kreditů)
- EDUC 714 Historické a filozofické perspektivy vzdělávání
- EDUC 715 Sociální, kulturní a politické dimenze vzdělávacích organizací
- EDUC 716 Současné problémy a trendy ve vzdělávání
- EDUC 717 Právní aspekty ve vzdělávání
- EDUC 718 Etika a vzdělávání
Speciální kurzy (27 kreditů)
Kurzy pro organizační procesy (9 kreditů)
- EDUC 801 Řízení projektů ve vzdělávání
- EDUC 802 Finanční záležitosti ve vzdělávacích scénářích
- EDUC 803 Hodnocení vzdělávacích programů: Teorie a aplikace
Kurzy vedoucích komponentů (12 kreditů)
- Vedení EDUC 804: Modely a strategie
- EDUC 805 Instrukční vedení
- Vedení a organizační změna EDUC 806
- EDUC 807 Vedení, komunitní vztahy a kooperativní aliance
Volitelné kurzy
- EDUC _____
- EDUC _____
Výzkumné kurzy
- EDUC 901 Metody výzkumu
- Statistiky EDUC 902
- Kvalitativní výzkum EDUC 903 nebo Kvantitativní výzkum EDUC 904
- EDUC 905 Disertační práce I
- EDUC 906 Disertace II
Volitelné kurzy
- EDUC 720: Současné teorie vývoje dětství
- EDUC 721: Výuka na předškolní / základní škole v 21. století: Trendy a inovace
- EDUC 722: Kvalitativní výzkum ve vzdělávání dětí
- EDUC 808: Aplikace a využití technologie ve výuce
- EDUC 810: Mediální technologie ve vzdělávání
- EDUC 811: Teorie a praxe distančního vzdělávání
- EDUC 816: Vytváření učebních prostředí pro rozmanité populace
- EDUC 817: Správa chování ve třídě
- EDUC 818: Včasná identifikace vysoce rizikových studentů
- EDUC 819: Problémy jazykového vývoje ve veřejných a soukromých školách v Portoriku
- EDUC 820: Problémy ve výuce čtení v anglickém vzdělávacím prostředí Druhý jazyk a dvojjazyčnost
- EDUC 821: Problémy při výuce psaní v angličtině jako druhého jazyka
- EDUC 824: Seminář: Zvláštní témata v knihovnických a informačních službách
- EDUC 825: Antropologické a kulturní koncepty v kurikulu Portorika
- EDUC 826: Výukový výzkum ve výuce lidového umění a výtvarného umění
- EDUC 827: Kulturní umělecké projevy v latinskoamerickém a karibském vzdělávání
- EDUC 723: Organizace a vláda ve vysokoškolském vzdělávání
- EDUC 724: Studentské služby na vysokých školách
- EDUC 800: Vedení a správa vysokoškolského vzdělávání
- EDUC 828: Seminář a cvičení v univerzitních osnovách a výuce
NeONBRAND / Unsplash

Sekvenční
První rok - první semestr
První termín
- EDUC 716 Současné problémy a trendy ve vzdělávání
Druhý termín
- EDUC 714 Historické a filozofické perspektivy vzdělávání
- Vedení EDUC 804: Modely a strategie
První rok - druhý semestr
První termín
- Kurz sociálního kontextu
- EDUC 805 Instrukční vedení
Druhý termín
- EDUC 801 Řízení projektů ve vzdělávání
- EDUC 802 Finanční záležitosti ve vzdělávacích scénářích
Druhý rok - první semestr
První termín
- EDUC 803 Hodnocení vzdělávacích programů: Teorie a aplikace
- EDUC 901 Metody výzkumu
Druhý termín
- Vedení a organizační změna EDUC 806
- Volitelný kurz
Druhý rok - druhý semestr
První termín
- EDUC 807 Vedení, komunitní vztahy a kooperativní aliance
- Volitelný kurz
Druhý termín
- Statistiky EDUC 902 3
- Kvalitativní výzkum EDUC 903 nebo Kvantitativní výzkum EDUC 904
Třetí rok - první semestr
- EDUC 905 Disertační práce I
Třetí rok - druhý semestr
- EDUC 906 Disertace II