Keystone logo
Universidad Ana G. Méndez – Recinto de Gurabo Doktorát ve vzdělávání - vzdělávací vedení
Universidad Ana G. Méndez – Recinto de Gurabo

Doktorát ve vzdělávání - vzdělávací vedení

Gurabo, Portoriko

3 Years

Španělština

Plný úvazek, Poloviční úvazek

Request application deadline

Aug 2024

Request tuition fees

Na kampusu

Úvod

Cílem doktorského programu ve vzdělávání se specializací na vzdělávací vedení je připravit profesionála s teoretickými a praktickými znalostmi, které vám umožní aplikovat organizační procesy a teorie vedení, které podporují rozvoj strategií, mentálních návyků a hodnot pro kreativní vedení. a vysoce efektivní ve vzdělávací společnosti.

Kurikulum

Kurzy sociálního kontextu (9 kreditů)

  • EDUC 714 Historické a filozofické perspektivy vzdělávání
  • EDUC 715 Sociální, kulturní a politické dimenze vzdělávacích organizací
  • EDUC 716 Současné problémy a trendy ve vzdělávání
  • EDUC 717 Právní aspekty ve vzdělávání
  • EDUC 718 Etika a vzdělávání

Speciální kurzy (27 kreditů)

Kurzy pro organizační procesy (9 kreditů)

  • EDUC 801 Řízení projektů ve vzdělávání
  • EDUC 802 Finanční záležitosti ve vzdělávacích scénářích
  • EDUC 803 Hodnocení vzdělávacích programů: Teorie a aplikace

Kurzy vedoucích komponentů (12 kreditů)

  • Vedení EDUC 804: Modely a strategie
  • EDUC 805 Instrukční vedení
  • Vedení a organizační změna EDUC 806
  • EDUC 807 Vedení, komunitní vztahy a kooperativní aliance

Volitelné kurzy

  • EDUC _____
  • EDUC _____

Výzkumné kurzy

  • EDUC 901 Metody výzkumu
  • Statistiky EDUC 902
  • Kvalitativní výzkum EDUC 903 nebo Kvantitativní výzkum EDUC 904
  • EDUC 905 Disertační práce I
  • EDUC 906 Disertace II

Volitelné kurzy

  • EDUC 720: Současné teorie vývoje dětství
  • EDUC 721: Výuka na předškolní / základní škole v 21. století: Trendy a inovace
  • EDUC 722: Kvalitativní výzkum ve vzdělávání dětí
  • EDUC 808: Aplikace a využití technologie ve výuce
  • EDUC 810: Mediální technologie ve vzdělávání
  • EDUC 811: Teorie a praxe distančního vzdělávání
  • EDUC 816: Vytváření učebních prostředí pro rozmanité populace
  • EDUC 817: Správa chování ve třídě
  • EDUC 818: Včasná identifikace vysoce rizikových studentů
  • EDUC 819: Problémy jazykového vývoje ve veřejných a soukromých školách v Portoriku
  • EDUC 820: Problémy ve výuce čtení v anglickém vzdělávacím prostředí Druhý jazyk a dvojjazyčnost
  • EDUC 821: Problémy při výuce psaní v angličtině jako druhého jazyka
  • EDUC 824: Seminář: Zvláštní témata v knihovnických a informačních službách
  • EDUC 825: Antropologické a kulturní koncepty v kurikulu Portorika
  • EDUC 826: Výukový výzkum ve výuce lidového umění a výtvarného umění
  • EDUC 827: Kulturní umělecké projevy v latinskoamerickém a karibském vzdělávání
  • EDUC 723: Organizace a vláda ve vysokoškolském vzdělávání
  • EDUC 724: Studentské služby na vysokých školách
  • EDUC 800: Vedení a správa vysokoškolského vzdělávání
  • EDUC 828: Seminář a cvičení v univerzitních osnovách a výuce

Sekvenční

První rok - první semestr

První termín

  • EDUC 716 Současné problémy a trendy ve vzdělávání

Druhý termín

  • EDUC 714 Historické a filozofické perspektivy vzdělávání
  • Vedení EDUC 804: Modely a strategie

První rok - druhý semestr

První termín

  • Kurz sociálního kontextu
  • EDUC 805 Instrukční vedení

Druhý termín

  • EDUC 801 Řízení projektů ve vzdělávání
  • EDUC 802 Finanční záležitosti ve vzdělávacích scénářích

Druhý rok - první semestr

První termín

  • EDUC 803 Hodnocení vzdělávacích programů: Teorie a aplikace
  • EDUC 901 Metody výzkumu

Druhý termín

  • Vedení a organizační změna EDUC 806
  • Volitelný kurz

Druhý rok - druhý semestr

První termín

  • EDUC 807 Vedení, komunitní vztahy a kooperativní aliance
  • Volitelný kurz

Druhý termín

  • Statistiky EDUC 902 3
  • Kvalitativní výzkum EDUC 903 nebo Kvantitativní výzkum EDUC 904

Třetí rok - první semestr

  • EDUC 905 Disertační práce I

Třetí rok - druhý semestr

  • EDUC 906 Disertace II

Akreditace

O Škole

Otázky