Keystone logo
University of Camerino the international School of Advanced Studies

University of Camerino the international School of Advanced Studies

University of Camerino the international School of Advanced Studies

Úvod

Mezinárodní škola pokročilých studií

UNICAM zřídil mezinárodní školu pokročilých studií s cílem zvýšit internacionalizaci doktorského vzdělávání.

  • Mezinárodní škola pokročilých studií plánuje, organizuje a koordinuje kurzy k dosažení titulu Ph.D.
  • Doktorský kurz je tříletý a závěrečná práce je napsána v angličtině, která bude obhájena před komisí pro závěrečnou zkoušku složenou z profesorů v příslušných vědeckých oblastech. To musí zahrnovat akademiky a další odborníky (např. Z výzkumných center nebo podniků), z nichž většina nepochází z University of Camerino, a alespoň jednoho neitalského.
  • Kromě přípravy závěrečné práce se od doktorandů očekává účast na školících aktivitách pořádaných SAV, vše v angličtině, za účelem získání přenositelných dovedností (jako jsou komunikační dovednosti, rozvoj kariéry ve výzkumu, řízení výzkumu a financování projektů, metodika dovednosti) a doktorské vzdělávání ve spolupráci s průmyslem a dalšími příslušnými odvětvími zaměstnanosti.
  • Provádění výzkumu ve veřejných nebo soukromých laboratořích mimo hostitelskou univerzitu se důrazně doporučuje.
  • K dosažení konečné kvalifikace by měla být alespoň šestiměsíční praxe ve výzkumné nebo vysokoškolské instituci odlišné od University of Camerino a možná ne v italštině.
  • Sedm zásad inovativního doktorského vzdělávání je základem našich výzkumných programů.

Sedm zásad pro inovativní doktorské vzdělávání

1. Excelence výzkumu

Snaha o vynikající výzkum je základem veškerého doktorského vzdělávání a odtud plynou všechny ostatní prvky. Jsou vyžadovány akademické standardy stanovené prostřednictvím postupů vzájemného hodnocení a výzkumného prostředí představujícího kritické množství. Nová akademická generace by měla být vycvičena, aby se stala kreativními, kritickými a autonomními intelektuálně přijímajícími riziky a posouvala hranice hraničního výzkumu.

2. Atraktivní institucionální prostředí

Doktorandi by měli najít dobré pracovní podmínky, které by jim umožnily stát se nezávislými výzkumnými pracovníky, kteří v počáteční fázi přebírají odpovědnost za rozsah, směr a průběh svého projektu. Ty by měly zahrnovat příležitosti profesního rozvoje v souladu s Evropskou chartou pro výzkumné pracovníky a Kodexem chování pro nábor výzkumných pracovníků.

3. Možnosti interdisciplinárního výzkumu

Doktorské vzdělávání musí být zakotveno v otevřeném výzkumném prostředí a kultuře, aby bylo zajištěno, že všechny vhodné příležitosti pro vzájemné obohacování mezi obory mohou podpořit nezbytnou šíři a interdisciplinární přístup.

4. Vystavení průmyslu a dalším relevantním odvětvím zaměstnanosti

Pojem „průmysl“ se používá v nejširším slova smyslu, zahrnující všechny oblasti budoucích pracovišť a zapojení veřejnosti, od průmyslu po obchod, vládu, nevládní organizace, charity a kulturní instituce (např. Musea). To může zahrnovat umístění během výzkumného školení; sdílené financování; zapojení neakademiků z příslušného odvětví do informování/poskytování výuky a supervize; podpora finančního příspěvku příslušného odvětví na doktorské programy; podpora sítí absolventů, které mohou podporovat kandidáta (například programy mentoringu) a programu, a širokou škálu činností v oblasti přenosu lidí/technologií/znalostí.

5. Mezinárodní sítě

Doktorské vzdělávání by mělo poskytovat příležitosti pro mezinárodní networking, tj. Prostřednictvím kolaborativního výzkumu, co-tutelle, duálních a společných titulů. Mobilita by měla být podporována, ať už prostřednictvím konferencí, krátkých výzkumných návštěv a vyslání nebo delších pobytů v zahraničí.

6. Nácvik přenosných dovedností

„Přenositelné dovednosti jsou dovednosti získané v jednom kontextu (například výzkum), které se používají v jiném (například budoucí zaměstnání, ať už ve výzkumu, podnikání atd.). Umožňují efektivně aplikovat a rozvíjet dovednosti související s tématy a výzkumem. Přenositelné dovednosti lze získat školením nebo pracovní zkušeností “. Je nezbytné zajistit, aby dostatek výzkumných pracovníků měl dovednosti požadované ekonomikou založenou na znalostech. Mezi příklady patří komunikace, týmová práce, podnikání, projektový management, IPR, etika, standardizace atd.

Podniky by se také měly více zapojit do rozvoje osnov a doktorského vzdělávání, aby dovednosti lépe odpovídaly potřebám průmyslu, a to na základě práce univerzitního podnikatelského fóra a výsledků projektu EUA DOC-CAREERS. Na univerzitách existují dobré příklady interdisciplinárních přístupů, které spojují dovednosti od výzkumu po finanční a obchodní dovednosti a od kreativity a designu po mezikulturní dovednosti.

7. Zajištění kvality

Postupy odpovědnosti musí být stanoveny na výzkumné základně doktorského vzdělávání, a proto by měly být vyvinuty odděleně od zajišťování kvality v prvním a druhém cyklu.

Cílem zajištění kvality v doktorském vzdělávání by mělo být zvýšení kvality výzkumného prostředí a podpora transparentních a odpovědných postupů v oblastech, jako je přijímání, supervize, udělování doktorských titulů a rozvoj kariéry. Je důležité zdůraznit, že nejde o zajištění kvality Ph.D. samotný proces nebo životní cyklus, od náboru po promoci.

Akreditace

Akreditace EFMD EquisAkreditace AMBAAkreditace AACSB

Místa

  • Camerino

    International School of Advanced Studies Polo di Alta Formazione Via Gentile III da Varano, 62032, Camerino

Otázky