
PhD in
DClinPsy psychologie University of Lincoln

Objevte Lincolna, ať jste kdekoli na světě
Naše webináře, předmětové mistrovské kurzy, relace otázek a odpovědí, a panelové rozhovory studentů jsou skvělý způsob, jak zjistit, jaké to je žít a studovat na internetu University of Lincoln.
Úvod
Psychologie DClinPsy v Lincolnu je označována jako Trentův program, což je multiinstitucionální spolupráce mezi Derbyshire Healthcare Foundation NHS Trust, Lincolnshire Partnership Foundation NHS Trust, Nottinghamshire Healthcare NHS Trust a univerzitami v Lincolnu a Nottinghamu.
Program je navržen tak, aby vyškolil studenty z různých prostředí, aby se stali vynalézavými klinickými lékaři schopnými čerpat ze široké škály psychologických modelů a teorií, včetně kognitivně behaviorální terapie (CBT), aby informovali svou praxi jako Rada pro zdravotnické a pečovatelské profese (HCPC) registrovaná a British Psychological Society (BPS) Autorizovaní kliničtí psychologové. Po úspěšném absolvování program vede k udělení doktorského titulu DClinPsy.
Program si klade za cíl rozvíjet silné stránky jak vědecko-praktických, tak reflexivních postojů; dovednosti v různých technikách hodnocení, formulace a intervence; důvěra v používání výzkumných metod k zodpovězení klinických otázek; organizační schopnosti a dovednosti hodnocení služeb; a povědomí o prioritních skupinách v rámci NHS. Studenti mohou rozvíjet sebevědomí potřebné k výkonu jako vysoce efektivní jednotliví kliničtí lékaři a ve vedoucích a poradenských rolích, které se od klinických psychologů budoucnosti očekávají.
Akreditace a členství
Tento program je schválen Health and Care Professions Council (HCPC) a akreditován Britskou psychologickou společností (BPS) a vede k získání odborné kvalifikace v oboru Klinická psychologie (Doctor of Clinical Psychology - DClinPsy).
Zkušenosti z praxe
Studenti začínají svůj výcvik soustředěným blokem výuky, během kterého můžeme posoudit jejich základní kompetence v řadě oblastí. Naším cílem je také poskytovat podrobnou a konstruktivní formativní zpětnou vazbu a studenti si mohou vytvořit svůj vlastní učební plán.
Jak studenti postupují v programu, mají stále více příležitostí zamyslet se nad svou osobní trajektorií psychologa ve výcviku a objevit svůj talent a zájmy. Ústředním bodem profesního rozvoje studentů je náš praktický přístup k výuce i hodnocení.
Modely praxe založené na důkazech (EBP).
Jako školení akreditované BPS nabízí tento program zkušenosti s kognitivně behaviorální terapií a dalšími praktickými modely založenými na důkazech. Během prvního semestru druhého ročníku existují flexibilní možnosti, které studentům umožňují studovat doplňkové a alternativní přístupy založené na praxi. Během třetího roku je zde možnost upevnit speciální zájem prostřednictvím výběru stáže specialisty ve třetím ročníku.
Jak studujete
Celkový účel a filozofie programu jsou navrženy tak, aby vyhovovaly měnícím se klinickým, organizačním a školicím potřebám NHS.
Kurz začíná zaměřením na práci s jednotlivci, postupuje k práci se skupinami a rodinami a nakonec se zaměří na práci na společenské úrovni a na systémy a organizace. Program je doplněn příležitostí rozvíjet výzkumné dovednosti a zaujímá přístup ke klinické praxi založený na důkazech.
V souladu se současnými standardy Health and Care Professions Council Standards for Education and Training as aktuálními akreditačními kritérii British Psychological Society je výuka založena na standardech HCPC Standards of Proficiency a základních kompetencích BPS. Akademický program byl navržen tak, aby odrážel plánované získávání kompetencí na stážích.
Rok jedna
Během prvního roku je kladen důraz na získání základních klinických dovedností a jejich procvičování v individuálním prostředí. Tyto dovednosti jsou vyučovány v modulu Professional Skills, který je primárně dodáván na University of Lincoln . Studenti také zahajují první výzkumný modul a stážisté mají během prvního roku celoroční dvoudílnou nadaci ve svém domovském Trustu.
První část stáže se zaměřuje na hodnocení a formulaci a druhá na intervenci a hodnocení. Práce na klinické stáži je představena v prvním semestru a poskytuje příležitost procvičit dovednosti, které si studenti osvojili, pracovat s dlouhodobějšími případy a seznámit se s tím, jak služba klinické psychologie funguje.
Během druhého semestru se na University of Nottingham denně vyučuje modul Individuální klientské intervence spolu s druhým výzkumným modulem, ve kterém studenti vytvářejí systematický přehled literatury. Během většiny programu mají stážisté jeden den v týdnu na samostatné studium a během určitých částí programu mají studenti také jeden den v týdnu na výzkum.
Rok dva
Ve druhém ročníku si studenti mohou upevnit své dovednosti a začít rozvíjet kompetence potřebné pro práci s lidmi se zdravotním postižením, dětmi a dospívajícími a staršími dospělými. Jsou schopni to udělat během dvou základních stáží po dobu šesti měsíců v klinické oblasti, která se liší od umístění nadace. Tyto zkušenosti s umístěním jsou podporovány dvěma akademickými moduly: Integrace a Možnosti specialistů, které kladou důraz na alternativy praxe založené na důkazech ke kognitivně behaviorální terapii v termínu 1; a Life-span Development in Term 2. Během druhého roku stážisté také pracují na dokončení výzkumného portfolia, které bude předloženo na začátku třetího roku.
Rok tři
Poslední rok programu se zaměřuje na rozvoj dovedností potřebných pro práci s malými skupinami a rodinami, než se přesune k práci se systémy a na organizační úrovni. Existují dva vyučovací moduly: Rodiny, Skupiny a Nepřímá práce (vyučuje se v Lincolnu během semestru 1) a Systémy a organizace (vyučuje se v Nottinghamu během semestru 2).
Studenti také absolvují dvě další stáže a mohou mít příležitost vybrat si jednu z těchto stáží ve specializované oblasti. Hlavním účelem těchto stáží je zajistit, aby bylo dosaženo všech skupin klientů, oblastí práce, standardů odbornosti a kompetencí, které nebyly řešeny předchozími stážemi, ale které HCPC a BPS vyžadovaly.
Kontaktní a samostatné studium
Na umístění:
Během stáže studenti dostávají jeden a půl hodiny týdně formální supervize a jednu a půl hodiny neformálního kontaktu se supervizorem. Na jedno umístění se také konají minimálně tři setkání s klinickým tutorem. V závislosti na individuálních potřebách studentů je k dispozici více setkání.
Akademický:
Na začátku kurzu je třináctitýdenní intenzivní blok výuky, po kterém následuje výuka jeden den v týdnu po většinu prvních šesti měsíců akademického roku. Za semestr se také konají minimálně dvě setkání s osobním tutorem (jedno individuální a jedna skupinová).
Výzkum:
Studenti se mohou setkat se svým vedoucím výzkumu minimálně desetkrát ročně. V závislosti na individuálních potřebách studentů je k dispozici více setkání.
Nezávislé studium:
Obecně se očekává, že studenti stráví jeden den v týdnu samostatným studiem. Kolem diplomové práce a dalších příspěvků se očekávají větší bloky samostatného studia a „studijní dny“. Rozsah požadovaného samostatného studia se bude lišit v závislosti na individuálních potřebách každého studenta.
Upřednostňování osobní výuky
V University of Lincoln se snažíme zajistit, aby zkušenosti našich studentů byly poutavé, podpůrné a akademicky náročné. Během pandemie koronaviru jsme se přizpůsobili vládním pokynům, abychom zajistili bezpečnost našich studentů, zaměstnanců a komunity. Všechna zbývající právní omezení Covid-19 v Anglii byla zrušena v únoru 2022 v rámci vládního plánu pro život s Covid-19 a my jsme přijali bezpečný návrat k osobní výuce na akademické půdě. Tam, kde je to vhodné, je prezenční výuka posílena používáním digitálních nástrojů a technologií a může být doplněna online příležitostmi, pokud tyto podporují studijní výsledky.
Jsme plně připraveni přizpůsobit naše plány, pokud si to změny ve vládních pokynech vyžádají, a budeme se snažit informovat současné i budoucí studenty.
Jak jste hodnoceni
Program využívá učení založené na praxi a související hodnocení během prvního a třetího ročníku. Studenti jsou hodnoceni pomocí kombinace hodnocených rozhovorů a prezentací při hraní rolí a také písemných cvičení. Program také používá případové studie, eseje, ústní prezentace a vivas k posouzení pokroku v průběhu programu.
Zpětná vazba hodnocení
Studenti obdrží zpětnou vazbu k úkolu prostřednictvím e-mailu sestávajícího z předběžné známky, podrobné formativní zpětné vazby (obsahující komentáře alespoň dvou hodnotitelů) a souhrnného prohlášení.
První podání
U čehokoli jiného než u diplomové práce se snažíme vrátit známky a zpětnou vazbu v pátek ráno šest týdnů po odevzdání. V případě zpoždění bude zpětná vazba vrácena následující pátek.
Rozšíření a opětovné odeslání
Studentům, kteří obdrží prodloužení nebo opětovné odevzdání práce, nelze zaručit běžnou dobu vyřízení.
Umístění nadace
Cílem těchto jednoletých stáží je pomoci studentům cítit se součástí týmu, vytvořit si bezpečnou základnu, identifikovat se se službou, rozvíjet efektivní pracovní vztahy a pracovat s dlouhodobějšími případy. Umístění nadace je obvykle ve službách duševního zdraví dospělých s důrazem na formulace a intervence založené na kognitivně behaviorální terapii. Jsou také zavedeny další modely praxe založené na důkazech, které mají studenty povzbudit, aby provedli kritická srovnání a rozvinuli odborné znalosti v preferovaných přístupech.
Učení založené na praxi
Jednou z definujících charakteristik klinického psychologa je neustálý požadavek na integraci teoretických znalostí a vědeckých metod psychologie se zdravými praktickými kompetencemi v profesionálním a etickém rámci. Abychom vám pomohli s touto výzvou, navrhli jsme vzdělávací zkušenost, která je od začátku založena na praxi.
Studenti, kteří se zapojí do programu, se stanou členy učební skupiny čtyř účastníků, kteří spolupracují na analýze a řešení řady problémů, které odrážejí klinickou realitu. Při práci ve skupině jsou schopni řešit problémy vznikající v rámci individuálních, skupinových a systémových intervencí pomocí různých strategií a technik. V rámci této zkušenosti si studenti mohou upevnit své dovednosti týmové práce, zlepšit porozumění skupinové dynamice a přemýšlet o svém fungování ve skupinách. Cvičení založená na praxi jsou jádrem intenzivního počátečního vyučovacího bloku a jejich cílem je rozvíjet sebevědomí a dovednosti potřebné k tomu, abyste si mohli užít a co nejlépe využít vzdělávací příležitosti na Foundation Placement.
Podpora pro stážisty
Program provozuje programy buddy a mentorů na podporu stážistů. Program kamarádů si klade za cíl spojit studenty prvního ročníku s těmi, kteří již v kurzu pokročili, poskytovat neformální podporu a pomáhat budovat vztahy mezi různými ročníky. Schéma mentoringu je navrženo tak, aby umožnilo stážistům navázat kontakt s kvalifikovaným klinickým psychologem v regionu Trent za účelem podpory v průběhu programu.
Výzkum Pathways
Výzkum Pathway je navržen tak, aby zvýšil sebevědomí vytvářením studentských výzkumných projektů prostřednictvím několika fází, z nichž každá přitahuje podrobnou formativní zpětnou vazbu a přispívá ke konečnému výzkumnému portfoliu, které studentům může poskytnout dva potenciálně publikovatelné články. Studenti budou požádáni, aby se zamysleli nad tématem své diplomové práce před zahájením programu, a je jim poskytnut seznam potenciálních témat, ze kterých si mohou vybrat. Očekává se také, že studenti dokončí svou práci do konce prvního semestru třetího ročníku programu.
Vybavení
Budova Sarah Swift je domovem škol zdravotní a sociální péče a psychologie. V budově se nacházejí specializované výukové a výzkumné prostory pro obě školy, stejně jako obecná výuková a výuková zařízení pro širší univerzitu.
Během posledních dvou desetiletí univerzita investovala více než 350 milionů liber do svého kampusu Brayford Pool Campus s dalšími plány na investice do dalších zařízení a rekonstrukcí stávajících budov. Díky malebnému přístavu Brayford Pool je vše, co potřebujete, buď v kampusu, nebo kousek odtud.
Pracovní příležitosti
Tento program je navržen tak, aby školil lidi z různých prostředí, aby se stali vynalézavými klinickými lékaři schopnými čerpat ze široké škály psychologických modelů a teorií, včetně kognitivně behaviorální terapie, aby informovali svou praxi jako klinickí psychologové registrovaní HCPC a oprávnění BPS.
Vstupní požadavky 2023-24
První nebo vyšší druhá třída s vyznamenáním (nebo mezinárodní ekvivalent) v oboru psychologie uznaná Britskou psychologickou společností jako udělující absolventský základ pro autorizované členství a minimálně jeden rok relevantní praxe. Kandidáti s nižším titulem druhé třídy (nebo mezinárodním ekvivalentem) mohou být zvažováni, pokud BUĎ mají postgraduální studium na magisterské úrovni nebo vyšší, NEBO splňují specifické kontextové přijímací ukazatele. Žadatelům důrazně doporučujeme, aby vyplnili kontextový přijímací dotazník.
Žadatelé by měli mít předchozí praktické zkušenosti pod dohledem související s klinickým výcvikem, které prokazují, že mají osobní a intelektuální schopnosti, včetně písemných dovedností, absolvovat náročný a náročný postgraduální kurz.
Postgraduální výzkumná zkušenost může být výhodou a zásadní je schopnost být kritický a analytický, pracovat samostatně motivovaným způsobem a stanovit si osobní priority. Inovativní a podnikatelský potenciál je rovněž velmi žádoucí. Kandidáti by měli mít dlouhodobý zájem o klinickou psychologii a silné porozumění a oddanost pozitivnímu a jedinečnému příspěvku, který mohou psychologové pro NHS poskytnout.
Předpokládají se vynikající interpersonální dovednosti na úrovni vhodné pro jednání s lidmi v tísni a schopnost spolupracovat s kolegy z jiných oborů. Uchazeči by si měli uvědomit, že v aplikaci Clearing House musí být Relevant Experience Reference od vašeho současného zaměstnavatele.
Program pokrývá velkou geografickou oblast a výuka je poskytována jak na University of Lincoln , tak na University of Nottingham. Nezbytností je aktuální řidičský průkaz nebo jiný způsob, jak být nezávisle mobilní. Stážisté by měli počítat s tím, že budou cestovat alespoň dvě a půl hodiny denně (mezi oběma univerzitami a ze základny na místo).
Stážisté, jejichž prvním jazykem není angličtina, budou muset mít uznávanou kvalifikaci z anglického jazyka dosaženou nejpozději dva roky před přijetím:
- Celkové minimální skóre British Council IELTS 7,5 bez prvku nižšího než 7,0 nebylo dosaženo dříve než dva roky před přijetím.
- Pearsonův test anglického akademického: 73 (minimálně 67).
- Závěrečné hodnocení kurzu "Prospěl s vysokým vyznamenáním" předškolního kurzu Centra pro výuku anglického jazyka.
Výběrové řízení probíhá v rámci zásad rovných příležitostí obou univerzit a partnerů NHS a žádný uchazeč nebude diskriminován na základě rasy, náboženství, pohlaví, věku, zdravotního postižení nebo sexuální orientace. Skupiny, které jsou v současné době v klinické psychologii nedostatečně zastoupeny, se vyzývají, aby se přihlásily, včetně jedinců z etnických menšin a osob se zdravotním postižením.
Program v současné době přijímá pouze stážisty, kteří jsou financováni prostřednictvím školicích komisí NHS, a úspěšní kandidáti budou zaměstnáni jedním ze tří partnerských trustů. Všichni žadatelé podléhají stejnému výběrovému řízení a stejným kritériím bez ohledu na to, který NHS Trust je zaměstnává.
Vstup do programu je prostřednictvím aplikace Clearing House a následného výběrového řízení. Všichni účastníci musí absolvovat celý program. APL nebo APEL neplatí.
Poplatky a financování
Tento program v současné době přijímá pouze stážisty, kteří jsou financováni prostřednictvím školicích komisí NHS.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.