Keystone logo

7 PhD Programy v Žurnalistika a masová komunikace Média Digitální média 2024

Filtry

Filtry

  • PhD
  • Žurnalistika a masová komunikace
  • Média
  • Digitální média
Studijní obory
  • Žurnalistika a masová komunikace (7)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

PhD Programy v Žurnalistika a masová komunikace Média Digitální média

Doktor filozofie (PhD) představuje pokročilé vzdělávací a výzkumné úspěchy. Základy oboru v oblasti zájmu jsou předpokladem jakéhokoliv programu.

Co je doktorát v digitálních médiích? Základy studia v mediálním výzkumu a teorii jsou přijímány většinou doktorandů. Učenci pracují s různými aspekty návrhu, technologie a kultury. Některé programy také vyžadují historii médií nebo technologií jako součást jejich kurzového zatížení. S diskusí supervizora, studenti přizpůsobí své volby tak, aby vyhovovaly jejich zájmům a disertaci nebo diplomové práci. Navíc někteří studenti budou muset mít vedle své dizertační práce nebo diplomovou práci také malou a / nebo portfoliu. Programy se zpravidla dokončí ve třech až čtyřech letech, ať už doma nebo v zahraničí, přičemž většina z nich vyžaduje určitý čas na univerzitě.

Se současnou závislostí na technologii se digitální mediální dovednosti dostanou do mnoha průmyslových odvětví a způsoby života od sociálních médií až po návrh internetových stránek. Kriticky a tvořivě přemýšlející jsou dovednosti, které přecházejí mimo práci, výzkum a vzdělávání a do osobního života a komunit absolventů.

Vzhledem k různým nákladům spojeným se získáním doktorského titulu a různým programům musí být výzkum proveden před přijetím konečného rozhodnutí. Je také dobré požádat o přijímací kanceláře o finanční pomoc.

Post-doktorské příležitosti k zaměstnání se často nacházejí v postsekundárním vzdělávání. Nicméně, mnoho studentů také najít zaměstnání mimo akademickou sféru v mediálních divizích. Tituly pracovních pozic zahrnují tvůrce mediálního obsahu, digitálního specialistu, novináře, novináře v mobilních médiích, manažera sociálních médií a specialistu na transmisi. Zaměstnání lze nalézt v různých průmyslových odvětvích, včetně telekomunikací, rozhlasových a televizních služeb, reklamy, public relations, grafického designu, desktopových publikací, místní správy, fotografie, vysokých škol a dalších.

PhD programy jsou nabízeny mezinárodně i lokálně, on-line on-campus. Chcete-li pokračovat, vyhledejte svůj program níže a kontaktujte přímo přijímací kancelář školy podle vašeho výběru vyplněním formuláře o vedení.