Keystone logo

1 PhD Programy v Firemní komunikace 2024

Filtry

Filtry

  • PhD
  • Žurnalistika a masová komunikace
  • Komunikace
  • Firemní komunikace
Studijní obory
  • Žurnalistika a masová komunikace (1)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

Popular study format

PhD Programy v Firemní komunikace

Doktor, nebo doktor filozofie, je titul, který je udělen po dokončení programu, který často zahrnuje rozsáhlý výzkum. K dispozici v různých polích, tento stupeň obvykle trvá přibližně čtyři roky dokončení.

Co je doktorát v podnikové komunikaci? Tento program pomáhá studentům rozvíjet hluboké znalosti a výzkumné dovednosti v oblasti komunikace na podnikové úrovni. Některé kurzy mohou zahrnovat komunikační právo a výzkum, organizační chování, komunikační etiku, komunikační právo a analýzu dat. Studenti se mohou také rozhodnout zaměřit se na konkrétní oblasti, jako je správa médií a programování, sociální média, kampaně a komunikace se zúčastněnými stranami. Studenti mohou zlepšit své metodologické dovednosti v oblasti výzkumu, které mohou pomoci při profesionálních rolích v nepředvídatelných komunikačních situacích.

Studenti, kteří absolvují tento stupeň, mají prospěch v tom, že vyvíjejí vysoce specializované komunikační dovednosti, které mohou být výhodné v řadě osobních a odborných okolností. Také je může připravit na vysokoškolské kariéry, které vyžadují pokročilé znalosti a vzdělání.

Náklady jsou často velkým faktorem při výběru školy, která se bude účastnit. Vzhledem k tomu, že výuka a poplatky se mohou značně lišit kvůli umístění a reputaci školy, studenti by měli důkladně vyhledávat školy a zavolat jim, aby zjistili konkrétní finanční požadavky. Finanční podpora může být rovněž k dispozici ve formě půjček, stipendií nebo grantů.

Absolventi s PhD v Corporate Communications jsou obvykle připraveni pracovat v různých kariérách. Mnoho kariér může být zaměřeno na propagaci obchodních plánů, produktů nebo marketingových kampaní. Absolventi se mohou stát odborníky na styk s veřejností, manažery marketingového marketingu, manažery politických kampaní nebo manažery v oblasti ochrany spotřebitelů.Některé další tituly práce, které absolventi mohou mít nárok na zahrnují technické spisovatelé, autoři, redaktoři a učitelé podnikání.

Pokud je komunikační kariéra váš cíl, začněte zkoumat doktorské školy právě teď. Použijte databázi, vyhledejte níže uvedený program a kontaktujte přímo přijímací kancelář školy podle vašeho výběru vyplněním formuláře o vedení.