Keystone logo

1 PhD Programy v Marketingová komunikace 2024

Filtry

Filtry

  • PhD
  • Žurnalistika a masová komunikace
  • Komunikace
  • Marketingová komunikace
Studijní obory
  • Žurnalistika a masová komunikace (1)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

    Popular degree type

    Popular study format

    PhD Programy v Marketingová komunikace

    Doktor, nebo doktor filozofie, je pokročilý stupeň, který trvá asi čtyři roky dokončit. K dispozici v různých oblastech, většina programů zahrnuje hodně výzkumu na konkrétní téma a závěrečnou práci.

    Co je doktorát v marketingové komunikaci? V tomto programu studenti zkoumají multidisciplinární přístupy k reklamě a marketingu. Každý program se liší, ale někteří se mohou zaměřit na společensky zodpovědný pokrok v oblasti digitální komunikace, problematiky brandingu, firemního marketingu, marketingových vztahů, sociálního marketingu a marketingu zainteresovaných stran. Většina programů může kombinovat organizované třídy, jako jsou teorie společnosti a epistemologie společenských věd, s individuálními výzkumnými pracemi. Spolu s napsáním doktorské práce mohou být studenti požádáni, aby vytvořili akademický článek.

    Získání doktorského titulu může prospět studentovi tím, že otevře více dveří kariérních příležitostí.Uchovávání pokročilého titulu může také dát absolventům konkurenční výhodu na trhu a kvalifikovat je za vyšší plat.

    Při rozhodování o tom, která škola se zúčastní, jsou náklady obvykle velkým faktorem. Vzhledem k tomu, že výuka a poplatky se liší od jedné instituce k druhé, jsou studenti vyzýváni, aby přímo kontaktovali školy. Spolu s otázkami ohledně finančních požadavků se studenti mohou chtít zeptat na možnosti finanční pomoci, jako jsou granty, stipendia a studentské půjčky.

    Existuje řada kariér, které absolventi tohoto oboru mohou získat. Příležitosti lze nalézt v oblastech výzkumu nebo řízení. Některé tituly práce mohou zahrnovat vedoucí účetní reklamy, výzkumného analytika, marketingového konzultanta, specialistu na vztahy s médii, poradce mediálních značek a manažera sociálních médií. Zaměstnavatelé mohou pocházet z různých oblastí, jako je například podnikání, vláda, akademická obec, nevládní organizace a průmysl.

    Jste připraveni vzít své vzdělání na další úroveň?Nyní je ten správný čas začít zkoumat školy. Pomocí katalogu online vyhledejte níže uvedený program a kontaktujte přímo přijímací kancelář školy, kterou jste si vybrali, a to vyplněním vyplněného formuláře.